Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm, ik heb niet echt heel veel geblunderd. Wel onlangs een kleintje na een goa feestje in Ruigoord. Heel slim, om 6 uur 's ochtends nog LSD nemen. Even vergeten dat ik bijtijds naar huis zou gaan. Onderweg wat dex meegekregen om toch te proberen een beetje helder over te komen als ik thuis was. De reis an sich was al erg interesant, weet er ondertussen helaas de details niet meer van. Eenmaal thuis aangekomen (In de straat in ieder geval) opmerken dat de scooter van mijn oom voor de deur staat, en er dus sowieso iemand nog thuis is. (Na even de hoop te hebben gehad dat mn moeder in ieder geval weg zou zijn). Binnen, aan de koffie en een broodje. Paar opmerkingen dat ik toch wel wat wazig was. De trip was ook gelukkig ondertussen wel nagenoeg over, zag nog wat milde visuals. Maar is toch een vreemde gewaarwording, nog visuals zien terwijl je op de bank zit, met je moeder en oom. Achteraf denk ik dat haar wel iets opgevallen is, mede omdat ze onlangs vrij direct vroeg of ik drugs gebruikte. Maargoed, dat was wel een les, niet te laat nog trippen. Niet verstandig En ja, I know, niet echt een heel indrukwekkende blunder, maar maakte op mij toch best wel indruk."
"-"
"lachgas, ketamine, methylone,meer lachgas, Dextroamfetamine, nicotine, en nu alchohol."
"--"
"THC, Alchohol, 2C-I, Ketamine, LSD, Dex Hm, zo gebruik ik tijden niet, zo is 't in één keer raak weer."
"Hertog Jan"
"*steekt ook vinger omhoog, kijkt ondertussen rond en komt tot de conclusie dat het onhandig is om thuis en alleen te zitten met dit soort buien *"
"Vlinders! Veeeel vlinders! Een relatie die al in verschillende mate 9 maanden duurt, nu lijkt het toch echt wel op een algehele polygame relatie met twee verschrikkelijk leuke meisjes. En het leuke aan dit alles? Na 9 maanden word het alleen maar beter! *begrijpt het niet, maar vind het awesome*"
"Zelf tot nu toe geen ervaring met swingen eigenlijk, ook niet de directe behoefte om het te proberen. (Als het uberhaupt al zou kunnen that is) Maar sta er zelf wel voor open, en zal in de toekomst misschien ook nog wel ooit gebeuren. Ben zelf dan wel van de open/polygame relaties. Dit is iets wat voor mij de afgelopen 10 maanden al werkt eigenlijk, en zou persoonlijk, op dit punt in mijn leven niet zonder willen of kunnen. Mede ook doordat de situatie er al is, en ik er dus al middenin zit. Maar ook hier weer, ik sluit niet uit dat het ooit veranderd. (Al zie ik het voorlopig niet gebeuren)"
"Ogen! In ieder geval als eerste de ogen, billen kunnen ook erg leuk zijn. Maar een vrolijke glinstering in de ogen, een beetje een speelse fonkeling, dat blijft voor mij leuker om te zien dan welk ander lichaamsdeel. Het is een stuk van de uitstraling, wat mij aantrekt."