Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De ene zegt dat 3mmc voornamelijk op dopamine en noradrealine werkt en beperkte mate serotonine, en de ene zegt weer dat 3mmc een echte serotonine slurper is. Wat vinden jullie ervan? Wil namelijk met koningsdag iets doen, maar het liefst iets dat niet al mijn serotonine op maakt. Ik dacht misschien speed of iets in die richting. Echter heb ik dat niet en ken ik ook niemand die dat heeeft"
"Extase zei: Ik heb 3 doseringen geprobeerd., oraal genomen. 3mnd uit elkaar steeds. 100mg deed niets 100mg en na 1.5u nog eens 100mg werkte redelijk. 200mg was nice maar kort, 2a3u. Ik raad bovenstaande dossisen niet aan btw! Iedereen is anders. Vind je eigen sweetspot. Klik om te vergroten... Ik zat te denken aan 150mg. En dan na 1 uurtje nog 150mg. Dan duurt het toch nog een uurtje voordat die tweede inkickt. Maar wel vreemd dat je het maar 2/3 uur voelde. Op internet zie ik mensen zeggen die echr 3/5 uren hard gingen."
"Ik gebruik dus 100mg sertraline per dag. Dat is een ssri. Aangezien 3mmc toch wel wat serotonine neemt, is het dan verstandig om morgen de sertraline niet tr nemen? Doe ik af en toe. Soms vergeet ik het, etc. Wellicht is dit iets veiliger en beter. Gevaarlijk blijft het sowieso."
"Ganggang💯 zei: Serotonine slurpers en ssri's gaan over het algemeen niet goed samen. Kans op serotonine syndroom dacht ik. Klik om te vergroten... Ja dat weet ik vandaar mijn vraag. Wellicht als ik morgen mijn ssri niet neem dat dat iets helpt."
"Ganggang💯 zei: Dat ligt aan de periode waarin het helemaal uit je bloed is. Klik om te vergroten... De halfwaardetijd betreft 26 uur. Ik heb het gister rond 11:30 voor t laatst genomen. Dus ik denk dat ik het vandaag oversla. Dan is de sertraline inmiddels al wat uitgewerkt als ik vanavond 3mmc ga doen."
"Als het vanavond allemaal doorgaat, zal ik na de tijd een tripreportje voor jullie schrijven😉😉"
"Legio Patria Nostra zei: Alles is leuk om eens te proberen! Blijf van de hero af. Dat wel. Wees voorbereid om ook eens hard onderuit te gaan, dwz iets te nemen waarvan je niet zo blij wordt... I.i.g. doe een goed voor onderzoek (psychonautwiki) Go with the flow Klik om te vergroten... Wat bedoel je precies met hero? En bedankt"
"Spyro zei: Heroïne... Klik om te vergroten... Oh ja die rommel zou ik nooit doen..."
"zojuist 160mg geslikt. Ik laat jullie later meer weten!"
"Neo-Shulginist zei: 200 milligram 😂 Klik om te vergroten... Je gewicht in kg? Speelt ook een rol natuurlijk"