Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC serotonine slurper ja of nee?

3MMC serotonine slurper ja of nee?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De ene zegt dat 3mmc voornamelijk op dopamine en noradrealine werkt en beperkte mate serotonine, en de ene zegt weer dat 3mmc een echte serotonine slurper is.

Wat vinden jullie ervan?

Wil namelijk met koningsdag iets doen, maar het liefst iets dat niet al mijn serotonine op maakt. Ik dacht misschien speed of iets in die richting. Echter heb ik dat niet en ken ik ook niemand die dat heeeft
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#2
3mmc is een RC, er is weinig onderzoek gedaan naar de drug. Echt wetenschappelijk onderzoek is er niet. Daardoor dat je eigenlijk je eigenlijk je eigen proefkonijn bent. Als ik het zo online lees lijkt het erop dat het meer op dopamine en noradrenaline werkt. Maar wie zal zeggen dat dit 100% waar is?
Als je het zou willen weten om geen kater te krijgen dan zou ik zeggen dat 3mmc wel mee valt. Als ik 3mmc neem ben ik de volgende dag wel moe maar dat komt eerder doordat ik niet slaap denk ik. Succes!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou er ernstig rekening mee houden dat het daar wel iets mee doet.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
In de hersenen zorgt 3-MMC ervoor dat de afgifte van verschillende neurotransmitters toeneemt; met name dopamine, norepinefrine en in mindere mate serotonine

Bron: https://www.trimbos.nl/wp-content/uploads/2021/11/AF1916-Factsheet-3-MMC.pdf

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."