Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben gister in het ziekenhuis wakker geworden na teveel ghb. Verder heb ik normaal geen moeite mee om af te blijven verder maar had per ongeluk overgedoseerd dit keer. Had dus 3 epilepsie attacks. Ben zelfde avond nog naar huis gegaan. Ik wil geen ghb meer! Nu is mn vraag. Wat ik nu moet doen, mentaal trek ik het wel. Alleen vertrouw mn eigen lichaam nu even niet. Ik laat me nu vannacht om hde 2 uur opbellen door vrienden om me te checken om eerste nacht door te komen. Ik heb nog ongeveer 50 phenibutcapsules liggen van 200mg. Kunnen deze wat voor mij betekenen ivm met f#cked up gaba receptoren nu? Uiteindelijk werkt de medicatie tegen de epilepsie ook niet meer straks."
"ZeeuwseDJ​Experimenterende gebruiker​ 5 minuten geleden Favoriet toevoegen #3 1. Anderhalf jaar af en aan laatste half jaar was eerst 4 maanden bijna dagelijks niet snachts behalve laatste week. Toen ruim 3 weken niks en nu sinds afgelopen week weer wel ook dagelijks en snachts. 2. Werd wakker in ziekenhuis, arts zei dat ik 3 epilepsieaanvallenbhebbgehad. Ik weet dat ik er 1 heb gehad paar maanden terug. Toen geen medische hulp gehad. 3. Ik gebruik normaal niks van medicatie voor dat. Is ook geen standaard ding nooit geweest."
"Ben beetjehuiverig. Omterug te moeten naar ziekehuis"
"GABA-B Bonanza zei: Ok, let's cut to the chase: ik adviseer bij deze 800mg Phenibut + 50mg Oxazepam. Nu in te nemen. Klik om te vergroten... Heb geslapen inmiddels en ben om de 2 uur wakker gemaakt nu net weer ff wakker uit mezelf geworden. Heb nog niks op verder"
"Oxazepam is maar 5 of 10 mg."
"En heb ik dan nog genoeg voor afbouw phenibut? Hoeveel dagen doe ik dat?"
"Voel me verder redelijk wel"
"ZeeuwseDJ zei: Voel me verder redelijk wel Klik om te vergroten... Ik ga nog ff slapen"
"GABA-B Bonanza zei: Ik ben laatste 6 maand door omstandigheden ervaringsdeskundige geworden. Je gaat nu ff kalmeren diep in en uit ademen. Er komt nog een salvo aan vragen. Klik om te vergroten... Een salvo? Wat is dat?"
"Maak me beetje zorgen m mn rikketik en hoge bloeddruk. Ik heb nog een oxazepam een oxycodon en 3 Xanax liggen. Kan ik daar wat mee?"