Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste maal Borax: De onverwachte meest intense trip van mijn leven!

Eerste maal Borax: De onverwachte meest intense trip van mijn leven!

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#1
dupont zei:
Gezien de timing van de hallicinaties zou ik eerder de uitwerking van de MAPB als oorzaak aanwijzen. Vet report, jullie hebben lol gehad 😄
Klik om te vergroten...
Interessant! Ik had hiervoor eenmaal 5-mapb geprobeerd, maar dat leek een slechte batch. Van 6-apb van een andere vendor was ik dan weer wel tevreden, en ging er dus van uit dat twee gelijkaardig gingen inwerken :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
In het tripreport wordt steeds naar 5-MAPB verwezen als ‘de amfetamine’; hoewel dit middel chemisch gezien zeker tot de familie der amfetamine-achtigen behoort lijkt 5-MAPB in de effecten volgens mij veel meer op MDMA - hoofdzakelijk entactogeen - dan op de meest directe associatie met het woord amfetamine: speed. Kan me van vroeger toen ik regelmatig wat hogere doseringen M nam (tegenwoordig nooit meer zo hoog vanwege de kater :oldwoman: en overgestapt op 6-APB) nog wel herinneren dat je daar aardig van kon gaan hallucineren in de uitwerking. Waren weliswaar in mijn herinnering altijd meer hallucinaties van het ‘levensechte’ type (gewoon letterlijk objecten of hele taferelen/scènes zien die er niet waren) dan ‘diepere’ visuals of ervaringen op enig psychedelisch level.
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb dat inderdaad slecht verwoord in het report. Ik heb het idd niet op speed, want heb daar ook geen ervaring mee. Ik bedoel wel dat ik me erdoor gestimuleerd voel, zoals ik dat ook heb op 4F-ritalin, zonder dat het voelt alsof het te geforceerd is. Wij reageerden er beiden hetzelfde op, eerder couch potato dan klaar om rond te springen, en dat is ook wat we wilden!
Roze Olifant zei:
Dat maakt dit report wel extra interessant. Zo zie je maar dat stofjes combineren heel onvoorspelbaar (maar in dit geval toevallig ook erg boeiend) uit kan pakken. :grinning: Zelf zou ik het risico met drie stoffen bij elkaar niet nemen denk ik, je bent dan toch een beetje aan het Russische rouletten met een heel spectrum aan mogelijke uitwerkingen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, it's still called experimenting with drugs :grin:
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Haha episch report. Hoe denk je nu na over je 'eureka' moment?
Klik om te vergroten...
Gisteren hebben we samen een trip report geschreven. Vandaag beide een dagje vrijaf genomen om het nog wat te laten bezinken!
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#4
Druggers zei:
Het lijkt mij heel obvious dat het jointje ook er iets aan mee heeft gedragen?
Klik om te vergroten...
Dat denken wij inderdaad ook! Het zal een wisselwerking zijn geweest tussen de stofjes, onze energie, de wiet, ... Maar het blijft zo ongelooflijk dat wij doorheen de hele ervaring in perfecte sync zaten!
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor je trip rapport!

Zit te puzzelen over het tijdstip van intreden van de van de hallucinaties. de heftigheid ervan maar vooral over de aard ervan.
Heel tryptamine-achtig, niet de, meestal milde, visuals zoals bv van MDMA/MDA.
2 mg Moxy, puzzel, puzzel. :confused:


Heb zelf één keer zo'n sync meegemaakt met een goede vriend, 400 mcg LSD.
Totaal bizar, kan het nog steeds niet helemaal verklaren, is meer dan 25 jaar geleden maar ik kan me alles van die avond/5 miljoen jaar op de dag van vandaag nog scherp voor de geest halen.
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#6
Relmuis zei:
Bedankt voor je trip rapport!
Klik om te vergroten...
Met het grootste plezier! Ik probeer zelf zo best mogelijk een plaats te geven aan dit alles en trip reports schrijven helpt me hierbij! :)
Relmuis zei:
Zit te puzzelen over het tijdstip van intreden van de van de hallucinaties. de heftigheid ervan maar vooral over de aard ervan.
Heel tryptamine-achtig, niet de, meestal milde, visuals zoals bv van MDMA/MDA.
2 mg Moxy, puzzel, puzzel. :confused:
Klik om te vergroten...
I know! Ik zei het die nacht zelf al en bleef het tegen mijn liefje herhalen: this doesn't make any sense!!! (maar in de best mogelijke manier).

Het enige dat ergens in de buurt kwam is mijn ervaring op 'psilohuasca', toen zat ik ook plots in the void. Deze keer zijn we daar samen geweest.

Doordat ik zoveel vragen heb hieromtrent ben ik heel benieuwd of dit überhaupt te herhalen valt. En ik weet uiteraard wel dat geen trip ooit hetzelfde is, maar qua intensiteit en/of mindfuckery.
Relmuis zei:
Heb zelf één keer zo'n sync meegemaakt met een goede vriend, 400 mcg LSD.
Totaal bizar, kan het nog steeds niet helemaal verklaren, is meer dan 25 jaar geleden maar ik kan me alles van die avond/5 miljoen jaar op de dag van vandaag nog scherp voor de geest halen.
Klik om te vergroten...
Ik heb dat hiervoor ook een keer meegemaakt met mijn bro op truffels en ik kan het idd nog steeds voor de geest halen. Maar toen was het een typische psilocybine trip.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Relmuis zei:
........ maar ik kan me alles van die avond/5 miljoen jaar op de dag van vandaag nog scherp voor de geest halen.
Klik om te vergroten...

Noot:
De allereerste Lsd trip, waarin ik zwaar bad ben gegaan, kan ik me nu ruim 40 jaar later, nog steeds tot in detail haarscherp herinneren.
Ik heb nooit meer zo een Lsd papertrip durven nemen....
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Metalcored00d zei:
this doesn't make any sense!!! (maar in de best mogelijke manier).
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar.
Completely lost the plot. :kissing:

Heb 5-MAPB in huis, nooit gebruikt.
Moxy ook, is al weer een paar jaar geleden.
Stim zou ik zelf weglaten.
Maar ik durf Moxy niet goed te combineren, topic als dit draagt hier natuurlijk ook weer aan bij.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een tripreport, ik las het net met keta op en ging er gewoon in op, werd mee de beleving in gezogen. 🤣
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar ik herken het wel dat 'sync' lopen met je partner. Heb een soortgelijk iets eens gehad met mijn ex partner. Maar dat was met heel veel pep een paar dagen en derde dag mdma erbij genomen en toen hadden we onze 'samensmelting' .
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#11
Even een update:

Heb met mijn vriendin intussen 3 keer diezelfde Borax genomen. Het vreemdste van al is dat de effecten driemaal nagenoeg hetzelfde waren:

De drie keer begon het hallucineren na nagenoeg 6u, wanneer het eigenlijk voelt alsof het stofje is uitgewerkt. En het gekste van al is dat wij die drie keer perfect in sync waren en effectief beiden die drie keer hetzelfde zagen in de hallucinaties. Even mijn best doen om dit zo bevattelijk mogelijk te beschrijven:

Met de ogen dicht zie je eerst een lichtpunt. Dit morft daarna in een soort glitchy paarse bol. Uiteindelijk zie je die bol in het centrum van een soort dome. De eerste keer waren die visuals ononderbroken en zagen we ze ook met open ogen. De twee keren erop kwamen en gingen ze. Het ene moment zag je iets haarscherps en het volgende moment was er niks.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Denk ook dat het hallucineren van de 5-MAPB moet komen gezien de doseringen. Zelf had ik geen halluciniaties op 11mg 5-MeO-MiPT. Vond het ook geen fijn stofje. Het was het gewoon allemaal net niet in mijn beleving. Ik was niet echt vaag en ik was niet echt aan het trippen. Alleen maar onrustig en ongemakkelijk. Enkeltje toilet dus voor 5-MeO-MiPT.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja als je drie verschillende drugs door elkaar gebruikt dan willen er nog wel eens onverwachte dingen gebeuren met allerlei verschillende werkingstijden, interacties, en tolerantie-ontwikkelingen.
5-MAPB is sneller uitgewerkt dan 5-MeO-MiPT. En in de nasleep van empathogenen komen wel vaker bizarre hallucinaties voor (soms hele mensen die ineens in het niks oplossen). Sowieso zijn closed-eye visuals inderdaad best drugsspecifiek. Die hebben meestal wel een soort thema wat je dan ziet.
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
In het tripreport wordt steeds naar 5-MAPB verwezen als ‘de amfetamine’; hoewel dit middel chemisch gezien zeker tot de familie der amfetamine-achtigen behoort lijkt 5-MAPB in de effecten volgens mij veel meer op MDMA - hoofdzakelijk entactogeen - dan op de meest directe associatie met het woord amfetamine: speed.
Klik om te vergroten...
Sorry dat ik hier nu pas op reageer, maar ik herlas de pagina nogmaals en zag nu pas dat ik dat nog niet had gedaan. Wat ik bedoelde in mijn report met de amfetamine is het gedeelte 4FMA die hier ook in zit. Ik had namelijk al ervaring met Molly en 6-APB, maar wist niet hoe die 4FMA ging aanvoelen.
Roze Olifant zei:
Kan me van vroeger toen ik regelmatig wat hogere doseringen M nam (tegenwoordig nooit meer zo hoog vanwege de kater :oldwoman: en overgestapt op 6-APB) nog wel herinneren dat je daar aardig van kon gaan hallucineren in de uitwerking. Waren weliswaar in mijn herinnering altijd meer hallucinaties van het ‘levensechte’ type (gewoon letterlijk objecten of hele taferelen/scènes zien die er niet waren) dan ‘diepere’ visuals of ervaringen op enig psychedelisch level.
Klik om te vergroten...
Dit! Ik had op mijn allereerste Molly ervaring dus ook zo'n hallucinaties voor ik eindelijk in slaap viel, ik herinner mij vooral Disney en Looney Tunes taferelen en het herkennen van gezichten in gewone objecten etc. Op 6-APB had ik eerder de indruk dat elektrisch licht er leuker uitzag, een Ultra HD texture pack filter zeg maar :).

Van Molly krijg ik zelf nagenoeg geen kater, mijn vriendin dan weer wel. Van Borax hebben wij beiden geen kater en laat dat nu net de reden zijn dat die combo effectief gemaakt is, en ook voor het tegengaan van neurotoxiciteit (alhoewel ik het betwijfel dat een mengsel van RC's minder neurotoxisch zou zijn...).
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zondag 9 april 00h00

Ik vraag aan liefje of ze liever extase wil meemaken of een eerste lsd-trip. Ze had nog geen van beiden gedaan, maar had er ten volste vertrouwen in dat we een zalige tijd zouden hebben. Ze nam de twee zakjes, stak ze onder het dekbed, sloot haar ogen en voelde welke substantie haar riep. Ze voelde overduidelijk dat de Borax haar riep.

Mijn vriendin en ik nemen samen 1 pellet 120 mg Borax.

Inhoud:
5-MAPB 80 mg
4-FMA 20 mg
5-MeO-MiPT HCl 2 mg

Ik had reeds ervaringen met allerhande RC's, zowel de psychedelische als de oppeppende. Mijn vriendin niet, ik was er echter van overtuigd dat ze het als een kampioen ging aankunnen, we hadden namelijk al samen getript en onze vibes werkten super op elkaar!

Wat er voor de rest van de nacht gebeurde hadden we in de verste verte nooit kunnen zien aankomen. Wat die nacht gebeurde was iets transcendents waarvan ik dacht dat ik die nooit zou meemaken.

De eerste 6 à 8 uur werkte de amfetamine als een hele lekkere analoog voor MDMA. We kusten en knuffelden gedurende uuuuuren aan een stuk, we voelden ons euforisch, maar niet geforceerd. Headspace super helder en gewoon pure blijheid en tevredenheid. Cosmic love all around!

We merkten beiden op dat wij een hele gelijkaardige ervaring hadden, we waren echt gesynchroniseerd. Het had maar een half uurtje geduurd tegen dat de eerste effecten duidelijk werden en onmiddellijk was het duidelijk dat dit buitengewoon zalig ging worden. Ik zette PsyTrance op in de achtergrond. De perfecte muziek voor 5-mapb!! Mijn liefje was helemaal akkoord!

Ze merkte ook op dat ze bang was dat haar hart tekeer zou gaan met de amfetamine, maar dat ze zich integendeel super kalm voelde en gewoon een zalig lichamelijk gevoel had. Lucht happen was zalig!

Jeetje, wat een droge mond krijg je hier van! We moesten precies om de 30 seconden onze mond spoelen of onze tong plakte tegen ons verhemelte. Effect van de amfetamine?

Het effect van de drug was al aardig therapeutisch de gehele tijd. Heel wat inzichten kwamen binnen en deelden we met elkaar. We waren allebei akkoord dat dit een zalige party drug was.

Na een uurtje of 6 begon het effect wat op zijn einde te komen en gaf mijn liefje ook aan dat het misschien wel tijd was om te gaan slapen. Ik zei dat ik ook wel wou slapen, maar eerst een jointje wilde roken om mij lekker mellow te maken. Ze vond dit een goed idee en rookte mee met me. We rookten de joint op en gingen slapen.

Plots begaf liefje's brein het eventjes. Ze was iets aan het zeggen en sloeg plots over naar wartaal en sloeg even later weer naar gewoon. Ze zei nog wtf was dit, wat zei ik? Ik vertelde dat ik er niks van begreep en dat het leek alsof haar brein even kortsloot.

Liefje begon zich een beetje ongemakkelijk te voelen omdat de joint niks bleek te doen om ons moe te maken. We lagen klaarwakker in bed. Ik was rondom haar gaan knuffelen en zei dat het tot dan toe enkel leuk was geweest en dat we er iets leuks van gingen blijven maken zolang het in ons systeem zat. Dat bleek haar te helpen. Daarna ademde ik diep en uit en voelde haar adem zich aanpassen naar mijn ritme. We waren nu beiden weer lekker!

Ik moest plots dringend plassen. De kamer was donker maar in principe is het gewoon rechtdoor lopen naar de deur om naar het toilet te gaan. Toen ging mijn brein even Brrr want ik voelde mij halverwege de kamer helemaal verdwaald. Liefje stak het licht aan en ik was weer normaal. Nu hadden we beiden een brain fart gehad.

Wat er hierna volgt was complete waanzin voor ons beiden, maar op de best mogelijke manier:

Terug van het toilet en met het licht uit in bed merkte ik op dat ik begon te hallucineren. Liefje gaf direct aan dat ze hetzelfde aan het beleven was. De enige woorden die ik over mijn lippen kreeg waren Holy Fucking Shiiiit! En ik hoorde liefje antwoorden met I know, I see it too!

Vanaf hier hebben we enkel in het Engels gesproken, terwijl wij de hele tijd ervoor gewoon in het Nederlands hadden gepraat.

De hallucinaties waren van een orde die ik nog niet had meegemaakt, en toch voelde het niet vreemd en al zeker niet beangstigend. Nu, ik had dit al eens gezien, maar dan in YouTube filmpjes over de DMT experience. We zagen een portaal openen en erdoor zagen we machine scapes, onmogelijke geometrische vormen in onmogelijk veel dimensies, ... We lagen beiden op bed en keken naar het plafond van mijn kamer terwijl we door deze vormen werden gestuurd.

Ik begreep er niks van. Op mentaal niveau was er niks aan de hand, wij waren niet aan het trippen in een klassieke zin, de rede was er nog, ik was dit aan het meemaken en begreep niet waarom wij het voorrecht mochten genieten om naar het ontsluieren van the fabric of reality te mogen beleven.

Niks hieraan was logisch. Hoe kon 2 mg tryptamine ons daar krijgen? Hoe konden wij hetzelfde zien? De dimensie bevatte geen entiteiten, maar voelde ook niet leeg. Iets observeerde ons. Ik was overtuigd dat dit digitaal was. Dat we door de matrix waren gebroken, dat we in een computer simulatie zaten. Neem het allemaal niet zo serieus, het leven is maar een droom.

Plots keek ik liefje aan en zei. Volgens mij zijn we gestorven. Maar het is Oké, ik voel me er goed bij. Het is mooi geweest. Ik keek naar het plafond en vertelde het universum me mocht meenemen. Dat ik mijn lichaam graag opgaf en mij compleet overgaf. Liefje opnieuw bleek hetzelfde te beleven. We snapten er niks van.

Ik bleef maar Engels spreken, super helder en zonder accent. Alsof ik gechanneld was door iets en diens woorden sprak. Dit was the god molecule. Wij zijn geboren en getogen om dit mee te maken. Ik bedankte het universum voor deze ervaring.

Hoe intens de visuals ook waren, als we ons naar het toilet begaven, schakelde dit uit. Wanneer je op het toilet dan naar de muur staarde, wakkerde het weer aan.
We waren operationeel en voelden zich helemaal niet onder de invloed. Op het toilet zag ik een opening in de muur voor mij verschijnen, de grootte van een brievenbus. Alles leek erin te worden gezogen, totdat ik erin mee ging naar nogmaals een machine scape van onmogelijk complexe geometrie.

Nogmaals, ik begreep er niks van. De DMT-ervaringen duurden normaal toch maar een luttele 10 minuten? Wij zaten deze show te genieten gedurende 3 uren! Wat is dit?!?

Ik zei tegen liefje OMG we moeten de wereld hierover vertellen!!! Direct zei ik dat we nog 3 pillen hadden en het samen met onze bro zouden nemen om te zien of dit een transcendente ervaring was tussen onze energie en de kosmische dimensie. Zouden we dit beleven met ons 3? Zouden wij het nogmaals beleven, maar bro niet? Had ik nooit zo ver kunnen doorbreken op een chemical omdat ik het alleen deed? Ik begreep er niks van. Hoe kon dit gebeuren met 2 mg 5-meo-mipt?!?

Mijn volgende vragen gingen over het feit of dat de mix tussen deze stofjes iets transcendents over zich hebben of dat dit valt her te beleven met bijvoorbeeld enkel de mipt.

Intussen merkte liefje op dat onze brein farts ons misschien hadden gereset en ons hadden geactiveerd, onze antennes hadden geopend en ons ontvankelijk maakten om door te breken.

Wat het oo zei, dit was tegelijk de meest intense ervaring die ik ooit had gehad en tegelijkertijd de gemakkelijkste. Hoe bizar het ook werd, het voelde nooit als je brein die wegsmolt zoals truffels of lsd dat doen. Wij waren dit nuchter aan het observeren en aan het beleven!

Intussen was het overduidelijk dat dit helemaal geen party drug was, dit was het meest heilige wat we ooit hadden meegemaakt. Out of nowhere!

Een andere vraag die ik me stel is of onze RC vendor überhaupt is gemist met de hoeveelheden. Want de ingrediënten tellen samen 120 mg, terwijl 80 + 20 + 2 = 122, dus misschien was het 20 mg mipt? Maar dan nog, waar kwam dit toch vandaan?!?

Rond 9.30 uur was ook dit uitgewerkt. We probeerden wat te slapen. Ik werd rond 13u al wakker. Ik kon dit niet bevatten.

Ik heb geen kater, ben wel moe.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gezien de timing van de hallicinaties zou ik eerder de uitwerking van de MAPB als oorzaak aanwijzen. Vet report, jullie hebben lol gehad 😄
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
dupont zei:
Gezien de timing van de hallicinaties zou ik eerder de uitwerking van de MAPB als oorzaak aanwijzen. Vet report, jullie hebben lol gehad 😄
Klik om te vergroten...

Ja dit vermoed ik ook, in combinatie met de moxy en wellicht toch ook een bepaalde boost van die combi met 2-FMA (hoewel 2 mg moxy een erg lage dosis is kunnen middelen elkaar nogal versterken, heb jaren terug enkele keren 2-CB met MDMA gecombineerd en dan had je van beide ook opvallend weinig nodig om stevig waus/trippy te worden… en daar kwam dan nog geen derde stimulant aan te pas).

In het tripreport wordt steeds naar 5-MAPB verwezen als ‘de amfetamine’; hoewel dit middel chemisch gezien zeker tot de familie der amfetamine-achtigen behoort lijkt 5-MAPB in de effecten volgens mij veel meer op MDMA - hoofdzakelijk entactogeen - dan op de meest directe associatie met het woord amfetamine: speed. Kan me van vroeger toen ik regelmatig wat hogere doseringen M nam (tegenwoordig nooit meer zo hoog vanwege de kater :oldwoman: en overgestapt op 6-APB) nog wel herinneren dat je daar aardig van kon gaan hallucineren in de uitwerking. Waren weliswaar in mijn herinnering altijd meer hallucinaties van het ‘levensechte’ type (gewoon letterlijk objecten of hele taferelen/scènes zien die er niet waren) dan ‘diepere’ visuals of ervaringen op enig psychedelisch level.

Dat maakt dit report wel extra interessant. Zo zie je maar dat stofjes combineren heel onvoorspelbaar (maar in dit geval toevallig ook erg boeiend) uit kan pakken. :grinning: Zelf zou ik het risico met drie stoffen bij elkaar niet nemen denk ik, je bent dan toch een beetje aan het Russische rouletten met een heel spectrum aan mogelijke uitwerkingen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha episch report. Hoe denk je nu na over je 'eureka' moment?
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het lijkt mij heel obvious dat het jointje ook er iets aan mee heeft gedragen?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Dat maakt dit report wel extra interessant.
Klik om te vergroten...
Jazeker.
Puzzeltijd. :thinking:
Altijd vervelend als m'n hypotheses niet kloppen. :fearscream:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."