Zondag 9 april 00h00
Ik vraag aan liefje of ze liever extase wil meemaken of een eerste lsd-trip. Ze had nog geen van beiden gedaan, maar had er ten volste vertrouwen in dat we een zalige tijd zouden hebben. Ze nam de twee zakjes, stak ze onder het dekbed, sloot haar ogen en voelde welke substantie haar riep. Ze voelde overduidelijk dat de Borax haar riep.
Mijn vriendin en ik nemen samen 1 pellet 120 mg Borax.
Inhoud:
5-MAPB 80 mg
4-FMA 20 mg
5-MeO-MiPT HCl 2 mg
Ik had reeds ervaringen met allerhande RC's, zowel de psychedelische als de oppeppende. Mijn vriendin niet, ik was er echter van overtuigd dat ze het als een kampioen ging aankunnen, we hadden namelijk al samen getript en onze vibes werkten super op elkaar!
Wat er voor de rest van de nacht gebeurde hadden we in de verste verte nooit kunnen zien aankomen. Wat die nacht gebeurde was iets transcendents waarvan ik dacht dat ik die nooit zou meemaken.
De eerste 6 Ã 8 uur werkte de amfetamine als een hele lekkere analoog voor MDMA. We kusten en knuffelden gedurende uuuuuren aan een stuk, we voelden ons euforisch, maar niet geforceerd. Headspace super helder en gewoon pure blijheid en tevredenheid. Cosmic love all around!
We merkten beiden op dat wij een hele gelijkaardige ervaring hadden, we waren echt gesynchroniseerd. Het had maar een half uurtje geduurd tegen dat de eerste effecten duidelijk werden en onmiddellijk was het duidelijk dat dit buitengewoon zalig ging worden. Ik zette PsyTrance op in de achtergrond. De perfecte muziek voor 5-mapb!! Mijn liefje was helemaal akkoord!
Ze merkte ook op dat ze bang was dat haar hart tekeer zou gaan met de amfetamine, maar dat ze zich integendeel super kalm voelde en gewoon een zalig lichamelijk gevoel had. Lucht happen was zalig!
Jeetje, wat een droge mond krijg je hier van! We moesten precies om de 30 seconden onze mond spoelen of onze tong plakte tegen ons verhemelte. Effect van de amfetamine?
Het effect van de drug was al aardig therapeutisch de gehele tijd. Heel wat inzichten kwamen binnen en deelden we met elkaar. We waren allebei akkoord dat dit een zalige party drug was.
Na een uurtje of 6 begon het effect wat op zijn einde te komen en gaf mijn liefje ook aan dat het misschien wel tijd was om te gaan slapen. Ik zei dat ik ook wel wou slapen, maar eerst een jointje wilde roken om mij lekker mellow te maken. Ze vond dit een goed idee en rookte mee met me. We rookten de joint op en gingen slapen.
Plots begaf liefje's brein het eventjes. Ze was iets aan het zeggen en sloeg plots over naar wartaal en sloeg even later weer naar gewoon. Ze zei nog wtf was dit, wat zei ik? Ik vertelde dat ik er niks van begreep en dat het leek alsof haar brein even kortsloot.
Liefje begon zich een beetje ongemakkelijk te voelen omdat de joint niks bleek te doen om ons moe te maken. We lagen klaarwakker in bed. Ik was rondom haar gaan knuffelen en zei dat het tot dan toe enkel leuk was geweest en dat we er iets leuks van gingen blijven maken zolang het in ons systeem zat. Dat bleek haar te helpen. Daarna ademde ik diep en uit en voelde haar adem zich aanpassen naar mijn ritme. We waren nu beiden weer lekker!
Ik moest plots dringend plassen. De kamer was donker maar in principe is het gewoon rechtdoor lopen naar de deur om naar het toilet te gaan. Toen ging mijn brein even Brrr want ik voelde mij halverwege de kamer helemaal verdwaald. Liefje stak het licht aan en ik was weer normaal. Nu hadden we beiden een brain fart gehad.
Wat er hierna volgt was complete waanzin voor ons beiden, maar op de best mogelijke manier:
Terug van het toilet en met het licht uit in bed merkte ik op dat ik begon te hallucineren. Liefje gaf direct aan dat ze hetzelfde aan het beleven was. De enige woorden die ik over mijn lippen kreeg waren Holy Fucking Shiiiit! En ik hoorde liefje antwoorden met I know, I see it too!
Vanaf hier hebben we enkel in het Engels gesproken, terwijl wij de hele tijd ervoor gewoon in het Nederlands hadden gepraat.
De hallucinaties waren van een orde die ik nog niet had meegemaakt, en toch voelde het niet vreemd en al zeker niet beangstigend. Nu, ik had dit al eens gezien, maar dan in YouTube filmpjes over de DMT experience. We zagen een portaal openen en erdoor zagen we machine scapes, onmogelijke geometrische vormen in onmogelijk veel dimensies, ... We lagen beiden op bed en keken naar het plafond van mijn kamer terwijl we door deze vormen werden gestuurd.
Ik begreep er niks van. Op mentaal niveau was er niks aan de hand, wij waren niet aan het trippen in een klassieke zin, de rede was er nog, ik was dit aan het meemaken en begreep niet waarom wij het voorrecht mochten genieten om naar het ontsluieren van the fabric of reality te mogen beleven.
Niks hieraan was logisch. Hoe kon 2 mg tryptamine ons daar krijgen? Hoe konden wij hetzelfde zien? De dimensie bevatte geen entiteiten, maar voelde ook niet leeg. Iets observeerde ons. Ik was overtuigd dat dit digitaal was. Dat we door de matrix waren gebroken, dat we in een computer simulatie zaten. Neem het allemaal niet zo serieus, het leven is maar een droom.
Plots keek ik liefje aan en zei. Volgens mij zijn we gestorven. Maar het is Oké, ik voel me er goed bij. Het is mooi geweest. Ik keek naar het plafond en vertelde het universum me mocht meenemen. Dat ik mijn lichaam graag opgaf en mij compleet overgaf. Liefje opnieuw bleek hetzelfde te beleven. We snapten er niks van.
Ik bleef maar Engels spreken, super helder en zonder accent. Alsof ik gechanneld was door iets en diens woorden sprak. Dit was the god molecule. Wij zijn geboren en getogen om dit mee te maken. Ik bedankte het universum voor deze ervaring.
Hoe intens de visuals ook waren, als we ons naar het toilet begaven, schakelde dit uit. Wanneer je op het toilet dan naar de muur staarde, wakkerde het weer aan.
We waren operationeel en voelden zich helemaal niet onder de invloed. Op het toilet zag ik een opening in de muur voor mij verschijnen, de grootte van een brievenbus. Alles leek erin te worden gezogen, totdat ik erin mee ging naar nogmaals een machine scape van onmogelijk complexe geometrie.
Nogmaals, ik begreep er niks van. De DMT-ervaringen duurden normaal toch maar een luttele 10 minuten? Wij zaten deze show te genieten gedurende 3 uren! Wat is dit?!?
Ik zei tegen liefje OMG we moeten de wereld hierover vertellen!!! Direct zei ik dat we nog 3 pillen hadden en het samen met onze bro zouden nemen om te zien of dit een transcendente ervaring was tussen onze energie en de kosmische dimensie. Zouden we dit beleven met ons 3? Zouden wij het nogmaals beleven, maar bro niet? Had ik nooit zo ver kunnen doorbreken op een chemical omdat ik het alleen deed? Ik begreep er niks van. Hoe kon dit gebeuren met 2 mg 5-meo-mipt?!?
Mijn volgende vragen gingen over het feit of dat de mix tussen deze stofjes iets transcendents over zich hebben of dat dit valt her te beleven met bijvoorbeeld enkel de mipt.
Intussen merkte liefje op dat onze brein farts ons misschien hadden gereset en ons hadden geactiveerd, onze antennes hadden geopend en ons ontvankelijk maakten om door te breken.
Wat het oo zei, dit was tegelijk de meest intense ervaring die ik ooit had gehad en tegelijkertijd de gemakkelijkste. Hoe bizar het ook werd, het voelde nooit als je brein die wegsmolt zoals truffels of lsd dat doen. Wij waren dit nuchter aan het observeren en aan het beleven!
Intussen was het overduidelijk dat dit helemaal geen party drug was, dit was het meest heilige wat we ooit hadden meegemaakt. Out of nowhere!
Een andere vraag die ik me stel is of onze RC vendor überhaupt is gemist met de hoeveelheden. Want de ingrediënten tellen samen 120 mg, terwijl 80 + 20 + 2 = 122, dus misschien was het 20 mg mipt? Maar dan nog, waar kwam dit toch vandaan?!?
Rond 9.30 uur was ook dit uitgewerkt. We probeerden wat te slapen. Ik werd rond 13u al wakker. Ik kon dit niet bevatten.
Ik heb geen kater, ben wel moe.