Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC icm concerta

XTC icm concerta

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PoloPolo16Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan vanavond XTC te nemen. Een pil van 100 mg. Ik heb vanochtend rond 10 uur mn concerta ingenomen. Is het dan gevaarlijk om vanavond die XTC in te nemen? Wat kan er dan fout gaan?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was misschien verstandiger geweest om je concerta niet in te nemen, maar als je hem zo laat inneemt dat de concerta is uitgewerkt(10-12 uur na inname) kan er weinig misgaan. Methylfenidaat met MDMA combineren zal ervoor zorgen dat je meer dopamine/norefrindrine in je hersenen krijgt waardoor je sneller strak zult staan.
Aangezien methylfenidaat je serotonine-systeem gelukkig met rust laat hoef je je niet druk te maken over het serotoninesyndroom, enkel over je hart en bloedvaten. Als je niet te grof gaat doseren zal het niet heel veel uitmaken, luister gewoon naar je lichaam.

Edit) Houd je er rekening mee dat je volgens dit topic er nog lang geen 3 maanden tussen je gebruik hebt laten zitten? Dat is wel iets te snel achter elkaar voor een 16-jarige.
P
PoloPolo16Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Het was misschien verstandiger geweest om je concerta niet in te nemen, maar als je hem zo inneemt dat de concerta is uitgewerkt(10-12 uur na inname) kan er weinig misgaan. Methylfenidaat met MDMA combineren zal ervoor zorgen dat je meer dopamine/norefrindrine in je hersenen krijgt waardoor je sneller strak zult staan.
Aangezien methylfenidaat je serotonine-systeem gelukkig met rust laat hoef je je niet druk te maken over het serotoninesyndroom, enkel over je hart en bloedvaten. Als je niet te grof gaat doseren zal het niet heel veel uitmaken, luister gewoon naar je lichaam.

Edit) Houd je er rekening mee dat je volgens dit topic er nog lang geen 3 maanden tussen je gebruik hebt laten zitten? Dat is wel iets te snel achter elkaar voor een 16-jarige.
Klik om te vergroten...

Ik snap het. Maar als ik hem vanavond om 9 uur ongeveer in neem kan het wel? En een dosering van 100 mg.. Is dat te veel?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat zou in principe wel goed moeten gaan.

Maak er alleen geen gewoonte van om dit zo vaak te gaan doen, je bent nog jong! Veel plezier! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."