Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat snap ik niet helemaal. In plaats van dat de pellet moet worden afgebroken in je maag en vervolgens moet het je bloed nog in (ik heb geen idee hoe dit werkt). Onder je tong zou het meteen je bloed in moeten gaan. Ik ga het wel met een halfje proberen vanavond, kijken hoe het gaat,"
"Hallo hallo, Ik heb een paar dagen geleden 4-FMA gedaan. Heb morgen niks te doen dus leek me leuk om het nog een keer te doen. Ik vroeg me alleen af hoe dat dit met tolerantie? Zal het gewoon minder goed werken, helemaal niet werken, of maakt het na één keer geen verschil. Alvast bedankt!"
"Het was 8 dagen geleden, maakt dat wat uit?"
"Natozlato zei: Ik zou daar toch minstens 4 weken tussen laten. Omdat je hersenen de balans willen herstellen. Als je 1 keer zo kort op elkaar doet, en er goed vanaf komt, is de stap om het te herhalen kleiner. Klik om te vergroten... Ik was niet van plan om er een gewoonte van te maken ofzo. Maar zou de 4-FMA minder goed werken dit keer?"
"FredKroket zei: Ja Klik om te vergroten... We gaan het merken."
"FredKroket zei: Ik dacht al te merken dat je besluit al vast stond. Waarom vraag je het dan? Klik om te vergroten... Oprecht een goede vraag. Geen idee, eerlijk gezegd."
"Hallo, ik wil morgen graag een stimulant doen. Nu heb ik vanavond wat benzos op. Werkt dit dan nog wel, of moet ik gewoon meer stim nemen dan normaal?"
"Maakt dat veel verschil? Ik heb inmiddels wat tolerantie tegen benzos, dus de naam en gewicht stellen zegt je waarschijnlijk niet zoveel. Mijn vraag is meer, hoe is de interactie tussen deze twee middelen?"
"robinjoo1 zei: dat maakt wel uit ja de ene benzo heeft een andere halfwaarde tijd dan de andere Klik om te vergroten... Zo bedoel ik het niet hemaal. Stel dat er nog 5 liter benzo in mijn bloed zit, zou ik kan kunnen compenseren door meer stimulant te nemen? Puur hypothetisch uiteraard, Of is er gewoon een cut-off, benzo's aanwezig in bloed en dus geen stimulant effect?"
"robinjoo1 zei: heel slim plan, spoiler: mega dom Klik om te vergroten... Weer zo'n nuttig antwoord. Waarom is dit dom? lk stel de vraag, dus dan weet ik natuurlijk niet zoveel van. Je kan me dan wel dom noemen, zo kan je iedereen die een vraag stelt wel dom noemen. Wat nuttig zou zijn is uitleggen waarom dat dom is. Of het liefst gewoon antwoorden/uitleggen zonder over te komen als een arrogante eikel."