Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi , bestaan er eigenlijk rc opiaat achtige middelen die je legaal kunt bestellen zoals stims/benzo/keta etc ? Heb het nog niet gezien namelijk ."
"Dopemonster zei: Toch is odsmt wel meer opiaat achtig dan tramadol. Maar ja geen enkele opiaat kan tegen morfine op 😎 en heroïne is daar de crack variant van 🤗 Klik om te vergroten... Dus heroine is beter en ook niet verslavend dus ."
"Dopemonster zei: Naja die (desme)tramadol is wel het werkzame stofje in tramadol wat de pijnstilling geeft. En aangezien 50 % ofzo van tramadol maar bestaat uit odsmt, kun je beter odsmt slikken omdat dat dus 2x zo sterk is per mg. Ik ken mensen die kopen 100 tramadol capsules van 100mg voor een hoop geld om af te kicken van heroïne, dus dan kan je toch beter odsmt kopen als rc aangezien het sterker is. Daar heb ik me wel is in verdiept haha (Btw tramadol is 10x zo zwak als morfine dus echt high als morfine word je sws nie nee) Klik om te vergroten... Tramadol vind ik eng , me buur jongen zat er aan vaak en die is nu ineens dood , of zelfmoord gepleegd paar weken terug . Tramadol seizure activiteit hogere dossisen . Doe ik liever carfentanyl wat 1000 keer potenter is dan fentanyl en ook dus veiliger, vooral als je handschoenen gebruikt."
"Dopemonster zei: Wtf, waar maak je dat uit op? Klik om te vergroten... Grapje 🤪"
"Dirkjan zei: Daar moet je echt niet aan gaan zitten. Klik om te vergroten... Heel gevaarlijk ."
"Dirkjan zei: Dat is een drug waar een standaard laborant zelfs van schrikt. Daarvoor moet je in een zuurkast, met handschoenen en masker op mee werken. En ik kan me voorstellen dat de synthese van de klootviool-fentanyl al aardig potent zijn, dus alle stappen die je neemt tijdens de synthese zijn al gevaarlijk genoeg om je rillingen te geven. Klik om te vergroten... Wow heel eng ja, voor wat gebruiken ze dat carfentanyl dan , olifanten ofz ?"
"Dirkjan zei: Dan ben je gewoon een mongool. En ik bedoel niet iemand met het ras uit het Mongoolse rijk, ik bedoel iemand met een dubbele chromosoom waardoor ze domme shit doen zoals jij beschrijft. Klik om te vergroten... DirkJan de film man ."
"Geneesmiddel zei: Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen Klik om te vergroten... Kratom gebruik ik de laatste tijd ook vaak , om een beetje de scherpe randjes van craving weg te halen ."
"Spyro zei: Ik begin steeds meer te denken en te hopen dat dit een dikke troll is Klik om te vergroten... Het begin van me buurjongen was geen troll, daarna wel natuurlijk . Soms moet je grappig zijn in donkere tijde ."
"Laramonjour zei: O-DSMT Klik om te vergroten... Ah wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ?"