Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Revolutionair zei: Coke heeft weinig geur en anders heeft het een kerosine achtige geur. Als je het tussen je vingers wrijft lost het op en word het olie achtig en vettig en dat blijft dat vettig, als het heel snel stroef word dan weet je sws dat er iets door heen zit of heel veel aan de stroefheid. Voor mij zelf is de beste test een beetje tabak uit je sigaret halen en daar een flinke lijn coke in doen. Daarna de sigaret aansteken en heel hard hijsen en dan de geur opvangen die van de sigaret af komt. Soms is de geur zo sterk dat het wel base coke lijkt. Bij een zwakkere coke ruik je licht de geur van base. Door dat ik dit vaak heb gedaan kan ik heel goed ruiken of de coke sterk is of niet. Maar het geeft geen garantie of het wel of niet versneden is. De laatste coke die ik zo had getest was zo sterk dat ik de geur niet meer uit mijn woonkamer kreeg. Het leek wel een crackhol. Want ik vind de geur van basecoke zo smerig. En het was ook inderdaad een super sterke coke. Ging ik te veel en te snel snuiven dan had ik hartkloppingen van hier tot tokio... Deze coke was ook al eerder getest boven de 80%. Laatst een pakje bij een oude dealer gehaald omdat ik zin had en niemand was meer bereikbaar. De coke rook al te veel naar iets en toen ik de sigaretten test deed rook ik wel coke maar licht. Dus voor mij was dat ook een bevestiging dat het slechte coke wss... Klik om te vergroten... Ah oke dankjewel, maar hoe ziet t er nou uit als t goeie is juist dof of juist niet. Je hebt colombiaan boliviaan en peru"
"AphexTwin zei: Je zit vast niet te wachten op dit advies, maar begin niet zomaar aan basen. Het is véél verslavender dan een lijntje snuiven, en met snuifcoke kunnen velen al moeilijk overweg. Basen heeft er al velen recht naar de goot gebracht. Klik om te vergroten... Ben allang blij dat ik van de bruin af ben hahaha"
"Hoeveel coke gebruiken jullie gemiddeld per dag week maand ? En als jullie pauzeren hoelang dan ? Gebruikte zelf 2 g per dag"
"De Dunne zei: Echt @Plato071 , je hebt best vreemde drugsgewoontes hoor.. Hoestdrank, hoestpillen, tijgerbalsem, Benzo combi’s etc. Bedoel het niet gemeen hoor maar het valt me gewoon op! Klik om te vergroten... Hahaha zeker waar de bruin heeft me anders laten denken denk ikxD hoestdrank is trouwens in de us waar ik lang zat niet weg te denken het is promethazine met codeine"
"acht.zes zei: Innerlijke rust zoeken dan heb je geen benzo's nodig. Klik om te vergroten... Zeker waar"
"Ik zoek gwn een goeie benzo dir spierverslappend werkt en moe maakt temazepam10 heb ik.nu oxazepam 10mg en een midozolam roche zo ovaaltje, kab ook aan flurazepam komen die zwarte grijze schijnt ook een goeie klap te geven"
"acht.zes zei: Weet trouwens wel dat het zeer gevaarlijk kan zijn om Benzodiapines te combineren met opioiden als Oxy, dat is behoorlijk af te raden, ik zou het niet doen als ik jou was. Je kan er ziek van worden en out gaan en dan lig je dalijk te stikken in je eigen braaksel. Klik om te vergroten... Nee benzos met opiaten doe ik niet 1 keer gedaan en dr laaste, maar van flurazepam die zwart grijze en midozolam moet ook wel tr combinerrn zijn denk, heb zelf ook paar temazepam maar die ziijn opzich al chill, weet niet so goed wat ik met oxazepam kan"
"Haha oxys laat ik mr ff lighe nog beter tramadol 4 stuks"
"Hey mede spacers, ik heb een vraagje ik heb een paar strips codeinefosfaat 20mg, promethazine (smarties) 25 mg een paar tranxene van die roze witte capsules, seroquel 100 Dormicum(midazolam) roche 7.5mg's en tramadol 37.5... Welke kan ik combineren voor een fijn spacend gevoel? Mvg plato"
"Hoe herken je goede bijna pure coke kwa structuur smaak en geur? Geen reacties van laten testen dit dat dat weet ik zelf ook maar wil alleen weten wat jullie ervaringen zijn? En hoe koken jullie je coke als jullie willen roken?"