Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"M'n katje is van plan om zaterdag op een festival 's middags 1 cap (100 mg) 4-fluo te nemen, en dan 's avonds nog een 100 mg cap met een halve roze swirl (dus dan ong 43 mg mdma). Zou het elkaar dan versterken qua euforie? lijkt me wel toch...?"
"Ik weet dat bijnemen bij 2c's niet veel zin heeft, althans bij 2c-c werkte dat bij mij niet. Maar morgen 2c-i pluggen (voor t eerst :P hehe), zou later bijnemen om het te versterken/verlengen dan wel kunnen? En is het, als je het plugt ook belangrijk dat je het echt op een volledig lege maag doet? Just checking"
"Never mind ik ben nu weer enigzins normaal. Vanmiddag die 2c-i gedaan, my god wat was het vet. pluggen was niet heel fijn, maar ach...en wat er daarna kwam is het dubbel en dwars waard! Echt een xtc achtige rush die heerlijk door me heen ging, dacht na een tijd goh zal ik er een half pilletje bijpakken voor t ultieme gevoel, toch maar niet gedaan. Zowel de CEV's als de open eye visuals waren goed. Buiten scheen het zonnetje en waren de wolkjes mooi. Ik was heel melig en opgewekt, en heb er met mn trippartner wat op afgelachen. Al met al een heel geslaagde trip! nu wel enorme hoofdpijn, maar ach."
"Gisteren de bizarste trip ooit gehad ik verwachtte gewoon een leuk fijn tripje, met een maatje van me. Maar oh my het was ineens zo overweldigend, niet te vergelijken met de andere keren. Maybe dat ik later nog een tripreportje schrijf maar ik heb er nu nog niet de juiste woorden voor, ik voel me enorm dankbaar voor alles wat ik heb mogen zien en voelen I was drowning in a sea of colours and the sky was pink."
"Qocaïne zei: 2C-I is bij mij standaard ROZE Klik om te vergroten... Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen. Kan echt niet wachten om t weer te gaan doen, eerst hier een tijdje overheen laten gaan maar ik vraag me na deze ervaring af wat het me nog meer te bieden heeft als ik t combineer met een ander tripmiddel of de dosis omhoog gooi. Want dit was echt..naja gewoon wauw! alles vervormde, veranderde, overal kleuren en patronen. De andere keren waren visuals voornamelijk rood, groen of blauwig. Nu waren het allerlei kleuren bij elkaar, door elkaar, overgaand in elkaar en dan ook echt overal om me heen. Na een tijdje kreeg alles ook een soort witte magische waas over zich heen, waar ik ook keek. Alsof ik in de hemel was ofzo. Allerlei objecten leken me vriendelijk aan te kijken, wat lachkicks veroorzaakte. Waar ik ook keek, niks was hetzelfde, er was zoveel te zien en te ontdekken. Het plafond leek uit een soort golvend en borrelend zand te bestaan, verschillende vlakken die los van elkaar bewogen maar verbonden werden door groenige lijntjes, in die lijntjes zaten kleine draaiende schijfjes met werkelijk alle kleuren van de regenboog. En het leek of ik daardoor heen kon kijken, naar een soort andere wereld. Op de muren waren allerlei grote gekleurde patronen te zien die constant veranderden en bewogen. De vloer golfde als een soort water en had een mysterieuze waas over zich heen. Meubelen werden groter en kleiner, dansten ritmisch mee op de muziek en namen de meest waanzinnige vormen aan. Ikzelf bestond ook uit patronen, het was alsof ik de energie die door mn lichaam stroomde kon zien en mn huid zat vol gekke fractals die bewogen en van kleur veranderden. Diepte kon ik in de kamer op de absolute piek echt niet meer zo goed zien omdat overal patronen en kleuren waren. Ook had ik dit keer erg last van dingen vertraagd zien en contouren die je lang kon blijven zien, een vlieg die voorbij vloog bijvoorbeeld kon ik lang nadat ie al voorbij was nog "zien", hij liet een soort kleurtjes achter ook...zoals met alles dat bewoog. Er was trouwens ook een hond aanwezig, daar heb ik maar niet al te veel naar gekeken want dat kopje vervormde een beetje eng en in de spiegel kijken was wel grappig, maar omdat dat bij mij in een truffeltrip gruwelijk is misgegaan heb ik er maar niet al te veel naar gekeken. En pfff, ik kan er wel over blijven doorgaan. Anyway, voor mij heel erg mooi en verassend vergeleken met vorige tripervaringen. Daarbij was ik door mn compleet lege maag ook niet echt misselijk, was de bodyload vreemd maar aangenaam en had ik constant enorme rushes door mn lichaam gaan, en kriebeltjes in mn buik. T was de eerste keer dat ik met deze trippartner echt met zn tweeën gebruikte, dus dat is altijd wel even spannend hoe t uitpakt maar het is echt supergoed bevallen en t schept toch wel een extra speciale band. Voor mij op dit moment drug numero uno!"
"Bij 2c-c was ik alleen een beetje melig, maar de keren dat ik 2c-i heb gedaan zat er echt een xtc achtig gevoel bij. Heb t @ decibel gecombineerd met in totaal, ehm 185 mg mdma... nou dat was nice! _O_"
"Donderdag geprobeert. Suuuuuuuuuperspul. Om 7 uur 's avonds genomen en 7 uur 's ochtends maar eens gaan "slapen". Coming up leek enorm veel op mdma, en daarna idd een heerlijke xtc-rush, alleen bereik je net die piek niet. Euforische effect was wel snel weg, dus na een tijd besloten ghb erbij te pakken. Dit was blijkbaar een goed idee, want na 2 dosissen kwam die euforische rush ineens terug! gewoon steeds om de zoveel tijd ghb bijpakken en je kunt het zo lang rekken als je wilt (naar mijn idee). Rond 3 uur 's nachts zwaar waus en energiek met vriendlief gaan douchen, was erg fijn. Het gevoel van water op je lichaam is onder invloed altijd fijn en we hadden behoorlijk gezweten. Verder vonden we elkaar nog liever, mooier en geiler dan normaal, enorm veel gepraat. En je hebt zo'n connectie en band samen die je normaal niet mogelijk acht (zoals bij mdma dus). Wat gek was, helemaal in het begin tijdens die "xtc-rush" gewoon kleine pupillen, niet knauwen en geen rare kop. Maar toen dat speedy effect begon en we ghb bijnamen werden mijn pupillen na een tijd grote ronde zwarte schotels. Heel veel in de spiegel staan kijken want het zag er zoals altijd weer fascinerend en mooi uit. Kreeg niet echt zo'n pillenbekkie, enkel kattenoogjes en ik zag er extra schattig uit. Costant met mn blonde lokjes en borsten zitten spelen, en elkaar lekker maseren uuuren en uuuren. Al met al een heeeeeeeel lange en geslaagde nacht. Niet beter dan mdma kristalletjes natuurlijk maar een fijn alternatief met zo z'n eigen charmes. Dag erna geen kater en ook niet echt moe, ondanks dat ik maar 3 uur heb geslapen. Voel me nu (2 dagen later) nog gewoon goed. Dus in mijn ogen heeft deze drug (vooral in combinatie met flink wat G) alleen maar voordelen, echt top! Zo aan de 2c-c"
"Zaterdag op een fijn schranz feestje @ factory 10 2x een capsule van ong. 100 mg genomen. En het was echt weer heulllllllll fijn Prettige en lang aanhoudende (yay) love rush deze keer, veel energie, keihard losgaan. Uiteindelijk van 10 tot half 1 geslapen en voelde me de rest van de dag gewoon prima, werd zondagnacht weer 4 uur. Vd week wel weer een beetje bijgeslapen. Heerlijk spulletje! Paar weken wachten nu, maybe op awake fest weer"
"Naja geloof wel dat je er naar moet vragen? ligt niet zomaar uitgestald in de winkel dacht ik. In mijn geval dan, 1x poedervorm via via en 1x caps gehaald in een smart. Was allebei gewoon goed."
"My bad, begreep t verkeerd. Ben het idd met je eens"