#1
Beste mede-pschychonauten,
Leuk dat jullie er zijn.
Laatst alleen truffels gedaan in een heerlijke omgeving (thuis, ouders weg, alles lekker ontspannen)
Het was m'n eerste trip. Ik had Tampanensis 8 gram truffels genomen voor de 1e x. (1.88m, 73KG) !
Ik tripte hem niet echt, maar kreeg enorme dose of energy door m'n lichaam.
Ik besef nu pas wat ik voelde toen, een enorme boost of energy constant flowing door m'n lichaam.
(Eigenlijk téveel dan dat ik aankan) En nu 2 dagen later, heb ik nog steeds die enorme energy!!!
Opzich lekker, als ik nu hardloop, ik houd het veel langer vol.
Maar het voelt eigenlijk een beetje als téveel dan ik aankan
. Misschien moet ik het nog even laten inwerken... ik hoop dat ik m'n energie in de loop der tijd onder controle kan houden
.
Een ding is wel zo, als ik nu met iets bezig ben, ben ik niet moe te krijgen
heel apart...
toch ook een beetje onrustig...
Iemand anders zo'n ervaring wel eens meegemaakt en misschien tips voor?
m'n tripreport kun je lezen als je daar zin in hebt bij m'n vorige bericht.
Gr !
Leuk dat jullie er zijn.
Laatst alleen truffels gedaan in een heerlijke omgeving (thuis, ouders weg, alles lekker ontspannen)
Het was m'n eerste trip. Ik had Tampanensis 8 gram truffels genomen voor de 1e x. (1.88m, 73KG) !
Ik tripte hem niet echt, maar kreeg enorme dose of energy door m'n lichaam.
Ik besef nu pas wat ik voelde toen, een enorme boost of energy constant flowing door m'n lichaam.
(Eigenlijk téveel dan dat ik aankan) En nu 2 dagen later, heb ik nog steeds die enorme energy!!!
Opzich lekker, als ik nu hardloop, ik houd het veel langer vol.
Maar het voelt eigenlijk een beetje als téveel dan ik aankan
Een ding is wel zo, als ik nu met iets bezig ben, ben ik niet moe te krijgen
toch ook een beetje onrustig...
Iemand anders zo'n ervaring wel eens meegemaakt en misschien tips voor?
m'n tripreport kun je lezen als je daar zin in hebt bij m'n vorige bericht.
Gr !