Ik wilde wat advies van ervaren LSD gebruikers.
Ik heb het 10-12 keer gedaan verspreidt over zo'n 10 jaar, dus niet veel, maar ik weet wat het zo'n beetje inhoudt.
Laatste keer LSD was 4 maanden geleden. Ik had iets meer dan een jaar helemaal niets genomen en wilde weer een keer, met muziek. Altijd goede, diepe ervaringen.
Ik neem een Shiva zegeltje van zo'n 4 jaar oud, uit de vriezer. Waren tussen de 80-90 mics, zei men. En de eerdere zegels uit dezelfde batch die ik nam waren dat ook wel, zover ik het kan inschatten. Maar deze keer?
30 minuten later begint alles om me heen te smelten en alles wordt fractals/spiralen. Goud/gele vibrerende, blinkende fractals. Het maakt niks uit of ik mijn ogen open of dicht heb.
Alles wat ik hoor, zie, voel, ruik, smaak smelt in 1 en hetzelfde en wordt die fractals. En ik ben die fractals die de fractals creert. Niks buiten mij bestaat, heeft nooit bestaan, zal nooit bestaan. Allemaal fantasies die ik heb gecreert om te vergeten dat ik een eenzame fractal ben die in zichzelf 'morpht', oneindig bestaand in een krankzinnige horror replay.
Als ik aan iets of iemand denk, wordt het meteen een fractal, het bestaat niet echt. Ik zit mezelf alleen voor de gek te houden door die dingen te creeren zodat ik mijn originele echte staat van fractal zijn vergeet.
Veel meer is er gebeurt maar ik weet echt niet hoe ik dat moet beschrijven. Echt bizar. Going with the flow (wat je doet als je bad gaat) deed me zelfs dieper daarin duiken.
Anyway, na zo'n 3 uur van dat kom ik weer terug naar deze realiteit, nog steeds aan het zwaar trippen maar niet meer dat gedoe van 'ik ben een eenzame fractal god en niks bestaat buiten mij omdat alles uit mij vloeit'. Daarna zo'n 23 uur lekker getript op muziek en wandelen in het bos etc. hoewel het af en toe weer bijna die kant op ging.
Nu de vragen:
- kan je zo'n soort trip krijgen van 80-90 mics? Dit was zeer extreem. Of zat er toch veel meer op die ene zegel toevallig. Ik heb van dezelfde batch eerder genomen en dit was wel 5 keer zwaarder als ik het moet inschatten. Daarbij waren die trips rond de 12 uur, dit bijna 26 uur.
- sindsdien heb ik 5-6 keer dingen meegemaakt zoals disassociatie met de werkelijkheid en dat wat ik heb meegemaakt toen echt was ('ik ben een allesomvattende fractal', haha). Ik weet niet of dat acid flashbacks zijn maar ze gaan echt diep. Ik moet me flink focussen om niet in een trip te gaan en te panieken, terwijl ik nuchter ben. Het lijkt alsof de hele realiteit uit mekaar gaat spatten en ik terug zal gaan naar die horror.
Niet op een mentale manier, maar een kosmische manier. Ik weet niet hoe ik het anders moet bewoorden.
Twee voorbeelden; ik zat met een vriend te praten (2 weken na mijn zware trip) en als ik in zijn ogen keek zag ik mezelf tegen mezelf praten en hoe alles 'ik' is, en hoe krankzinnig gestoord ik ben om zo tegen mezelf te praten. Alles om zijn ogen heen vibreerde in allerlei soorten kleuren ruis.
Laatste keer was bij een familiebezoek, 4 weken geleden, begon ik vervormingen, verkleuringen en golven te zien als in een LSD trip en mijn zicht werd 'vol' ermee. In beide gevallen maakte ik dat ik wegkwam want ik ging bijna in volle paniek mode, ik voelde letterlijk de tintelingen/bodyload van een LSD trip opkomen in mijn hele lichaam.
Als je niks hebt genomen en je voelt een zware trip opkomen alsof je flink wat hebt genomen...dat is echt schrikken.
Ik heb geen verleden van geestelijke ziektes, depressies of iets dergelijks. Sterker nog, alles is heel relaxed. Is daar iets tegen te doen of gaat dan vanzelf weg (zoals ik hier en daar heb gelezen)?
Het is wel minder geworden, maar ik weet als ik het toelaat en er echt diep in duik in mijn gedachten dat het even sterk zal terugkomen, zeg maar.
Ik lees de reactie's morgenavond als ze er zijn. Dank.