Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Wat is jullie ervaring met 1cp-al-lad? Deze variant op AL-LAD lijkt mij aantrekkelijk, vooral op dansfeestjes en festivals. Als ik PsychonautWiki lees dan lijkt het in de praktijk behoorlijk vergelijkbaar met LSD. Wat minder potent, minder edgy, en meer stuurbaar. Dit spreekt mij aan. Totdusver vind ik metocin/4-ho-met het fijnst op de feestjes/festivals waar ik heen ga. Het geeft me energie, bravoure en het belangrijkste ik ga echt op in de muziek -die zó veel mooier wordt. (meestal ethnic deep house) Echter, de beste muziek ervaring heb ik met lsd., dat ook als voordeel heeft dat het lekker lang werkt.. Nadeel is dat lsd bij mij soms een duister randje heeft, iets ongemakkelijks, vlagen van stress gevoel. Daarnaast is de come down niet zo fijn als bij metocin. Ik zoek dus eigenlijk een combi tussen de voordelen van metocin en lsd. Wat denken jullie, is 1cp-al-lad een kandidaat?"
"Dank voor jullie reacties. Ik was nieuwsgierig naar ervaringen omdat ik weinig Nederlandstalige trip reports zie op internet. Dat het vooral voor Duitse markt is, is dan wel een logische verklaring. Wellicht neemt het aantal Nederlandse gebruikers toe nu die blauwgroene webshop het gratis weggeeft bij bestellingen."
"Wat is jullie ervaring met het combineren van 4-ho-met en een Mao-remmer? Welke dosis heb je gebruikt?"
"Bedankt voor jullie reacties, al schrik ik er eerlijk gezegd een beetje van. Ik had het 'gevaar' van de combi niet ingeschat. Mochten jullie zelf ervaring hebben met 4-ho-met -positief dan wel negatief, dan houd ik mij zeker aanbevolen. Zelf heb ik zeer goede ervaringen met 20mg 4-aco-dmt, ook in combinatie met een lichte mao-remmer. (ca 3cm aan losse passiebloem thee in een groot theeglas). Dit gaf voor mij de ervaring meer diepte, emotie en inzichten. 1x zelfs vergelijkbaar met ayahuasca wat ik regelmatiger gebruik. Helaas kan ik niet meer aan 4-aco-dmt komen omdat de legale RC webshops het niet meer verkopen, dus ben ik op zoek naar alternatieven..."
"Voorheen: Welke gekkigheid ik ook bedacht, hoe bizar de gedachtekronkels ook.. Ze verliepen volgens een structuur, ze volgde basis regels. Hoe gek de tekst ook, ik lees het van links naar rechts. Tot deze dag... vandaag tijdens mijn ayahuasca trip kreeg ik een tipje van de sluier van totale Gekte. Angstaanjagend. De purge was venijnig, vile and voilent. Verlamd, liggend op mijn rug bijna stikkend in braaksel. Mijn ogen en tong maakte heftig rare bewegingen, hier was ik bewust van maar ik kon het niet stoppen. Maar het engste was het gevoel gek geworden te zijn. Er had kortsluiting plaatsgevonden, een belangrijk draadje doorgebrandt. Onherstelbaar, zo voelde het. Gedachten waren chaotisch. Alsof lezen niet meer vanzelfsprekend van links naar rechts ging, maar plots 3 regels terug kon verspringen. Dit was het engste dat ik afgelopen jaren meegemaakt heb. Ik dacht dat ik onherstelbaar beschadigd was. Nooit meer helder zou kunnen denken, nooit meer een gesprek zou kunnen voeren. Na 30+ postieve trip ervaringen in a row een duister kijkje in een psychotische kant van mijzelf. Onberekenbaar die psychedelica.. dus toch. Doodeng.. Wie heeft een soortgelijke ervaring, en wil dit delen?"
"Tijd heelt alle wonden.. Nu had ik geen besef van tijd, maar achteraf gezien ben ik ca. 5 uur onder de pannen geweest. Ik kan me maar weinig herinneren, en dat is misschien maar goed ook. Ik weet ook het kantelpunt niet meer. De comedown van Ayahuasca (analoog) gaat bij mij altijd heel snel. Van behoorlijk onder invloed tot vrijwel nuchter in een halfuurtje. Ook vandaag kwam ik op een gegeven moment 'weer bij'. Ik had toen een vredig, rozig en dankbaar gevoel. Gelukkig was snel duidelijk dat mijn brein nog werkte als vanouds. Heel geruststellend. Ik voel me nu prima, maar ik ben gewaarschuwd.. ik denk dat ik het trippen weer terug ga brengen naar max 1x per maand. Dit was afgelopen maanden 1x per 2 weken. Het zelf brouwen van van Aya analoog en stapjesgewijs verhogen van de dosis ging zo voorspoedig. Tricky..."
"Na zorgvuldig mimosa hostilis brouwen, paar dagen in de koelkast en verwijderen van tannine bezinksel ben ik er klaar voor: 3 gram syrian rue 'thee'.. vies, maar goed binnen te houden. Niet misselijk. Half uur later 30ml mimosa 'thee'. Binnen 2 minuten hevige misselijkheid, om vervolgens de boel uit te kotsen. Ik lees over honing, agavesiroop, gember en zelfs wagenziek tabletten... Brouwsel kan ook te zuur zijn, door het gebruik van appelazijn. waarmee is dit het beste mee te compenseren? Heeft iemand ervaring met uitbraken vrijwel direct na inname, en tips om het te voorkomen?"
"Bedankt voor je reactie en tips inner_search. Een ayahuasca alternatief is mijn doel inderdaad. Mimosa met mao remmer leek mij mooi, maar ik was echt verrast dat m'n maag zich omkeerde. Tientallen keren aya gehad, en altijd binnengehouden. DMT extractie zou ik dolgraag willen maar ik durf 1 ding simpelweg niet aan; met zeer lichtontvlambaar nafta in de weer in een rijtjeswoning..."
"Probleem opgelost! Voor degene die dit lezen omdat ze hetzelfde issue hebben: Het waren de tannines die nog in het brouwsel zaten. Het bezinksel verwijderen na een paar dagen koelkast was blijkbaar niet genoeg. Gister het brouwsel warm gemaakt en eiwit van ei toegevoegd om tannimes daar in te laten trekken. Met succes, gisteravond mooie reis gemaakt zonder enige misselijkheid of overgeven."
"Klopt. Ik gebruik syrian rue als mao-remmer, en mimosa hostilis voor de dmt. Scheikundig liggen de werkzame stoffen dichtbij die van Ayahuasca. Maar niet 100%, met name door ontbrekende Caapi. Mag dus geen Ayahuasca heten."