#1
Ben er erg over te spreken.
Werking is misschien mild maar dit vind ik juist prettig, mede omdat het geen/nauwelijks vervelende bijwerkingen heeft. Ben wel fullpull geconcentreerd uren lang!
Werking is misschien mild maar dit vind ik juist prettig, mede omdat het geen/nauwelijks vervelende bijwerkingen heeft. Ben wel fullpull geconcentreerd uren lang!