Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nja feestend heb ik mss beetje overuitgedrukt xD Tis vooral gewoon lekker zitten/staan en wat met mensen lullen, maar dan met zn 20en ofzo xD Still af te raden dan of is het gewoon minder handig ofzo :P"
"Hey iedereen! Eerste post die ik hier ooit maak dus hier komtie Vrijdagavond heb ik een feest, niets bijzonders gewoon met een man of 20 ofzo bij iemand thuis wat drinken en gewoon gezellig etc. Nu heb ik al een tijdje het idee om truffels uit te proberen en die avond leek mij wel een geschikt moment aangezien mijn ouders niet bepaald lang genoeg van huis zijn om het thuis te doen en tijdens het uitgaan lijkt me wat risky. Nu heb ik me een beetje ingelezen enzo en besloten om 10gr spaceshuttles te kopen. Heb ook al gekeken waar ze ze verkopen etc dus is verder geen probleem. Nu een vraagje. Denken jullie dat het verstandig is om dat daar gewoon te gebruiken (wel ff naar buiten parkje fso bij t innemen, paar vrienden blowen dan ook dus ff samenhorigheidsgevoel kweken hehe :P) of is het toch beter om het in een wat kleiner gezelschap te doen de 1e keer? Sta dr verder gewoon openminded tegenover dus lijkt me erg stug dat ik bad zal gaan. En ofc zal ik geen alcohol drinken etc en goed voorbereiden enzo dus niet dat ik er onverstandig mee om zal gaan. (Woon btw nog geen 200 meter van zijn huis af dus mocht het niet goed gaan kan ik altijd nog naar huis zodat de rest geen last van me heeft :P) Nja thnx voor de reacties alvast iig (Mocht dit in het verkeerde subforum staan excuses btw)"
"Hey iedereen. Ik zit met een probleempje... Ik ben van plan deze donderdag truffels te gaan gebruiken, normaal haal ik deze bij Flower-Power in Tilburg. Maar nu kijk ik dus net op hun website en staat er dat ze tot 1 augustus gesloten zijn. De webshop is wel open, maar daar is het nu al te kort dag voor. Ik ben wat rond gaan zoeken op internet, maar heb tot nu toe nog niet echt een vervangende winkel kunnen vinden die ook truffels verkoopt in tilburg. Iemand tips? Ik heb geen auto dus naar andere steden is ook geen optie. Alvast bedankt"
"Nou, t feest is geweest en eigenwijs als ik was toch maar gedaan ook al werd het afgeraden aangezien ik er toch wel een goed gevoel bij had. Kwam op het feest aan beetje gechilled totdat mijn vriend waarmee ik ze gekocht had op het feest kwam. Rond een uur of half 11 even naar buiten gegaan met een man of 4-5. Ik had toen het halve bakje opgegeten (hele bakje was 15gr). Stond in het infofoldertje en op internet dat het zo'n 10 min tot een uur duurde voordat het werkte maar ik voelde nog helemaal niets na een uur dus besloten om de andere helft ook maar op te eten. Van ons 5 die even zich afgezonderd hadden buiten waren er twee ook met een joint en die kwam voor hun nogal hard aan haha en ik voelde nog steeds niets na 10 min buiten gezeten te hebben dusja toch maar besloten weer naar binnen te gaan. Toen zat ik dus in de bank beetje te praten en rond te kijken en had er flink de balen in want na 30 min nog steeds niets. Nu had ik die middag wel op het terras nog even gezeten nadat we ze gekocht hadden en toen zat het bakje in mijn jaszak en die lag in de gloeiende zon, het hele bakje was ook aangeslagen dus ik dacht nouja misschien zijn die stoffen er wel uit geraakt ofzo. Toen gingen een man of 7-8 kingzen dus ik dacht nja dan doe ik daar maar met mee. Dus ik schenk een glas bier in maar besloot toch maar het niet op te drinken aangezien ik niet wilde dat er dingen fout zouden gaan. En toen kwam de beurt bij mij dus ik skipte, en mee dat ik dat zei zag ik mijn glas dubbel en vervormen en ik dacht wtf gebeurt hier nou weer xD. Nou ik heb me toch zitten genieten in die bank van alles en nog wat. Van de lichten in de kamer tot het gevoel van een minipizzatje wat enorm licht in mijn handen aanvoelde en meeveerde als ik mijn hand bewoog xD Voor mijn gevoel was het net alsof ik in een film zat en er niet was maar toch ook weer wel en steeds een nieuwe scene begon als er weer mensen opstonden om naar buiten te gaan en er weer nieuwe mensen kwamen zitten. Als met al echt een enorm vette ervaring en zeker over een maandje of 2-3 wel voor herhaling vatbaar (moet niet te vaak worden dan gaat de lol er wel vanaf denk ik xD). Maar goed, thnx voor het advies iig en voor de replies"
"Hey iedereen! Ik blow nu ongeveer sinds een maand of 3 zo eens af en toe, alhoewel het de laatste maand toch wel elke week 1-2 keer geweest is. Als het dan doordeweeks is, is het als ik opsta en er staat een lekker zonnetje dan ga ik lekker buiten zitten in me 1tje en gewoon ff chillen met een en van de zon genieten. De reden dat ik het doordeweeks wat vaker doe nu is omdat ik lang niet mijn hele joint opmaak als ik er zo in mn 1tje zit. Ik koop altijd een 3-pack voorgedraaide Northern Lights aangezien ik zelf niet weet hoe je ze zelf moet draaien en het scheelt me maar een euro'tje ofzo en dan vind ik het zo ook wel best :P Iig, ik heb dan dus vaak dat als ik 3-4 hijsen neem ik het meteen super hard voel. Benen worden meteen tingly en de hele mikmak. Vaak ga ik dan na 1/3 joint ongeveer weer naar binnen, maar ben dan al knetterstoned. Ik vroeg me af of meerdere mensen dit hebben dat je al zo snel er zoveel van voelt. Alvast bedankt"
"Heyy thnx voor de reacties al Vind het niet vervelend dat het al zo snel werkt hehe, kost me alleen maar minder geld :P Was gewoon ff vraagje out of interest Genieten nog maar dan voorlopig"