Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo (ik ben so dislextys als 6 andere dus mijn exusses) Ik ben in spanje en heb pille en mdma gekocht. Aangezien get erg warm is en ik weet hoe dat gaat was ik opzoek gegaan naar dexstro maar datnis hier nirt te krijge weet iemand een vervanfer voir dexstra (tegen het te hard gaan) Alvast bedankt"
"Gabbertje zei: Hay allemaal, Ik heb 9/10 keer dat ik drugs gebruik een momentje van ongeveer 15 a 30 minuten. Waarbij ik letterlijk gek van mezelf wordt. Ik weet helemaal niks meer, niks voelt goed. Zitten, staan of liggen. Het maakt niet uit niks is goed voor men gevoel. Hebben meerdere mensen dit? En wat gebeurd er in me lichaam dat ik zo wordt? Heb het zelf altijd tijdens het inkicken van de drug. Is hier ooit onderzoek naar gedaan? Ben erg nieuwsgierig hoe dit ontstaat. -HardstyleGabber Klik om te vergroten... Dit heb ik ook altijd maar meestal wel wat later op de avond (after) dat je soms evht ff niet weet dinge aan het zoeke maar jr weet eigelijk niet wat staan zitte besluite een joint te draaie en 1 sec later een rondje te lope dinge geven aan mense waar ze nieens om vrage (aansteker ofzo) duurd meest half uurtje in mijn geval"
"ZackSmurda zei: Het gekke was ik heb daar geen tolerantie voor en de rest ging van hetzelfde zakje best hard. Ik had daarna nog wat extra genomen maar had steeds zon warm rustig gevoel. En die vriende gebruikte het wel is vaker en die vonde het prima spul. En die stonden zichtbaar strak. Vgm in die nacht had ik iets van 6 sleutelpuntjes en daarna om naar huis te biken nog een likje. En in mijn hoofd was het erg rustig. Terwijl de setting gwn goed was. Ik was daarvoor al beetje aan twijfelen of ik me zou moete laten testen ADD aangezien ik ook andere mensen ken die ADD hebben en die kenmerken komen me stiekem wel bekend voor. En had ook wel is gelezen dat als pep nie echt brand in de neus. Dat die meestal wel goed is en ik weet sws dat hun meestal goed spul hebben.Aangezien hun al langer gebruiken. Naja ik ga binnenkort toch al naar de huisarts. Dus ik vraag het denk ik even na. Klik om te vergroten... Heb je adhd?"
"Jmths zei: Fabeltjes van de farmaceutische industrie om receptjes te rechtvaardigen, vrijwel alleen voor een minderheid met meer extreme hyperactiviteitssymptomen gaat het verhaal een beetje op. Voor vrijwel iedereen gaat op dat een lage dosering rustgevend werkt omdat stimulanten de concentratie meer eenzijdig focusen en dus chaotische gedachten en malen verminderen. Op hogere doseringen zal de fysiek activerende werking echter weer meer de overhand nemen. In de praktijk komt het meestal eerder neer op de vraag of iemand gebaat is bij een ADHD diagnose dan de vraag of iemand daadwerkelijk heeft, dat is in ieder geval mijn ervaring na 4 ADHD diagnoses. De DSM en andere bronnen zijn ook vrij stellig in dat ADHD geen eenzijdige oorzaak heeft. Klik om te vergroten... Tegewordig word er al heel snel eem stempel ADHD gezet. Als kindere de heledag op de pc zitte en daarom savonds druks zijn heeft hij adhd"
"Gabbertje zei: Hahaha zo herkenbaar, dit had een maat van de op viva la frenchcore. Iemand bood 45 euro voor zijn stropdas waar hij zelf 1 euro voor had betaald, en na een strak overleg met mij had ie besloten het niet te doen. Heel dom achteraf Ont: Als je in gesprek raakt met 2 vreemde op straat omdat je denkt ze goed te kennen, en niet door hebben dat ze je aankijken alsof je een mongool bent. (Dit was tijdens de after van free festival toen ik met een maat buiten een rondje ging lopen) Als je al 1 uur aan het zoeken bent na een lantaarnpaal om een joint te kunnen draaien terwijl je binnen in huis bent. Dat je kaken zo erg op en neer gaan dat je kauwgom verpoederd. Als je steeds een bril probeerd van je hoofd te halen terwijl je geen bril op hebt. Klik om te vergroten... Die had ik ook opnde after van free"
"Rtby zei: Ben het eens met de reactie van Prison. Bijpakken met 6apb heeft weinig zin. Gaat niet positief toevoegen aan de trip. Beter gewoon 1 goede start dosering. als je vorige keer 135mg hebt gedaan en iets zwaarder wilt, is 200mg wel een flinke stap. Misschien een tussenstapje maken? Klik om te vergroten... Ik heb besloten om 150 mg te neme Ik.laat wel wetrn hoe het was"
"Pepschep zei: Hallo, Ik wil volgende week graag voor de 2e x 6-apb gaan doen. Ik heb heel wat ervaring mrt mdma,xtc,keta en pep en vond mijn 1e x benzo ook zeer leuk. Ik vond dat ik.hrt allemaal ook nog erg k derkontrollehad en vond toen al dat ik de volgende x hogere dosiring wil. Mijn eerste dosiring was 135 mg en later nog 30 mg bijgepakt. Ik zou graag voor mijn 2e x 200 mg mee wille beginne en als.ik.het zou wille nig bijlakke met 30 mg zou dit ee goede dosiring zijn voor kijm 2e x? Ps ik ben zo dislextys als.maar zijn ken dus sorry daar voor Klik om te vergroten... Na helaas gaat het niet door dit weekend heb 4-fma oogestuurd gekregen ipv 6-apb gelukkig had ik dit gezien"
"frankske18 zei: kwa werk relatie en thuis niks alleen merk dat ik anders ga denke en doen maar buitenstaanders zegge niks dat ik anders ben twijfel denk gewoon tveel? Klik om te vergroten... Misschien beginnende psygose"
"Hallo, Ik wil volgende week graag voor de 2e x 6-apb gaan doen. Ik heb heel wat ervaring mrt mdma,xtc,keta en pep en vond mijn 1e x benzo ook zeer leuk. Ik vond dat ik.hrt allemaal ook nog erg k derkontrollehad en vond toen al dat ik de volgende x hogere dosiring wil. Mijn eerste dosiring was 135 mg en later nog 30 mg bijgepakt. Ik zou graag voor mijn 2e x 200 mg mee wille beginne en als.ik.het zou wille nig bijlakke met 30 mg zou dit ee goede dosiring zijn voor kijm 2e x? Ps ik ben zo dislextys als.maar zijn ken dus sorry daar voor"