#1
Beste df-ers,
Het is lekker oud en nieuw! En heb tot nu toe een verrassende relaxte, maar toch hele strakke ervaring! Had 3 opties van feestjes waar ik heen kon gaan en ik kon maar niet beslissen. Tot ik me besefte dat ik niks aan het openbaar vervoer had. (dom dat ik daar niet eerder aan had gedacht) toen waren er 2 opties weg. De derde was bij mn moeder met mn gezin, tuurlijk kan heel gezellig worden maar had toch meer zin om met vrienden lekker gek te doen. Lekker speed te doen ofzo. Er niet alleen een avond maar een hele nacht van maken! Toen opeens belde een maat, laten we hem maar klaas noemen, en die vroeg of ik naar hem toe wou komen en hij kon me ophalen. YES! Mijn oud en nieuw was gered. Hij kwam me rond half 7/7u ophalen. Toen we bij hem aan kwamen hebben we een half uurtje bij gepraat. Toen gaf klaas me een zakje speed, nog nat, dus ff wat laten drogen. Wat ik nog moet vertellen is dat klaas een soortvan begeleid woont, heeft een eigen appartement maar er is wel leiding aanwezig op het terrein. Rustig beginnen dus, want om 12 uur ging iedereen natuurlijk naat buiten en elkaar begroeten. Dus ook de leiding. Neem dus maar 2 of 3 lijntjes, daarvan ga ik niet strak staan.
Maar rond 22.00 gingen we bij ff een buurman zitten, er waren meer mensen aanwezig en ik kende alleen klaas. Als ik drugs gebruik voel ik me in dit soort situaties altijd een beetje awkward, en begon het ook benauwd te krijgen. Ik voelde om de zoveel tijd een kleine paniekaanval (heb ptss en een paniekstoornis dus heb geleerd om dat goed te verbergen) Om 12u ging alles weer goed, was helder en sociaal opgewekt maar niet te druk. De leiding had niks door. Toen we weer naar binnen nam ik een best grote lijn, dacht nu kunnen we beginnen dus dan ga ik niet voor klein. Er was iemand anders mee gekomen, en we hadden diepe gesprekken iver god en het geloof. Vindt ik altijd interessant. Toen zei klaas dat we weer naar die buurman gingen, dat gaf me lichte spanning maar daar kwam ik snel weer overheen. Toen we er waren begon ik echt goed te gaan. Nam een aantal goeie lijnen en alles was perfect. Iedereen ging en gaat nig steeds zijn eigen gang, de andere zitten allemaal online te gokken. Ik zit lekker op de bank muziek te luisteren, bellen met mn broer en zus die helemaal wappie zijn van de pillen, trip reports te lezen en dit bericht te typen. Ik voel me helder opgewekt sta wel strak, maar ben echt heel ontspannen voel me ook euphorisch en vrij om lekker rustig te chillen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan deze nacht hoeft nooit te eindigen! Dus dat was dit jaar mijn oud en nieuw, niet heel flitsend of extreem maar zou het geen andere manier willen! Now if u excuse me i'm gonna snort another line, hoop dat t beetje leuk was om te lezen en maak van die laatste uurtjes nog een goed passend einde op je nacht!
Gr. Peppiewittesnuifduif
Het is lekker oud en nieuw! En heb tot nu toe een verrassende relaxte, maar toch hele strakke ervaring! Had 3 opties van feestjes waar ik heen kon gaan en ik kon maar niet beslissen. Tot ik me besefte dat ik niks aan het openbaar vervoer had. (dom dat ik daar niet eerder aan had gedacht) toen waren er 2 opties weg. De derde was bij mn moeder met mn gezin, tuurlijk kan heel gezellig worden maar had toch meer zin om met vrienden lekker gek te doen. Lekker speed te doen ofzo. Er niet alleen een avond maar een hele nacht van maken! Toen opeens belde een maat, laten we hem maar klaas noemen, en die vroeg of ik naar hem toe wou komen en hij kon me ophalen. YES! Mijn oud en nieuw was gered. Hij kwam me rond half 7/7u ophalen. Toen we bij hem aan kwamen hebben we een half uurtje bij gepraat. Toen gaf klaas me een zakje speed, nog nat, dus ff wat laten drogen. Wat ik nog moet vertellen is dat klaas een soortvan begeleid woont, heeft een eigen appartement maar er is wel leiding aanwezig op het terrein. Rustig beginnen dus, want om 12 uur ging iedereen natuurlijk naat buiten en elkaar begroeten. Dus ook de leiding. Neem dus maar 2 of 3 lijntjes, daarvan ga ik niet strak staan.
Maar rond 22.00 gingen we bij ff een buurman zitten, er waren meer mensen aanwezig en ik kende alleen klaas. Als ik drugs gebruik voel ik me in dit soort situaties altijd een beetje awkward, en begon het ook benauwd te krijgen. Ik voelde om de zoveel tijd een kleine paniekaanval (heb ptss en een paniekstoornis dus heb geleerd om dat goed te verbergen) Om 12u ging alles weer goed, was helder en sociaal opgewekt maar niet te druk. De leiding had niks door. Toen we weer naar binnen nam ik een best grote lijn, dacht nu kunnen we beginnen dus dan ga ik niet voor klein. Er was iemand anders mee gekomen, en we hadden diepe gesprekken iver god en het geloof. Vindt ik altijd interessant. Toen zei klaas dat we weer naar die buurman gingen, dat gaf me lichte spanning maar daar kwam ik snel weer overheen. Toen we er waren begon ik echt goed te gaan. Nam een aantal goeie lijnen en alles was perfect. Iedereen ging en gaat nig steeds zijn eigen gang, de andere zitten allemaal online te gokken. Ik zit lekker op de bank muziek te luisteren, bellen met mn broer en zus die helemaal wappie zijn van de pillen, trip reports te lezen en dit bericht te typen. Ik voel me helder opgewekt sta wel strak, maar ben echt heel ontspannen voel me ook euphorisch en vrij om lekker rustig te chillen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan deze nacht hoeft nooit te eindigen! Dus dat was dit jaar mijn oud en nieuw, niet heel flitsend of extreem maar zou het geen andere manier willen! Now if u excuse me i'm gonna snort another line, hoop dat t beetje leuk was om te lezen en maak van die laatste uurtjes nog een goed passend einde op je nacht!
Gr. Peppiewittesnuifduif