Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNext level valium en speed

Next level valium en speed

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PeppiewittesnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beate druggies,

Ik zat laatst een beetje aan de snelle en die was blijkbaar aardig versneden, want il had veel bijwerkingen als angst, ttillen, ergere hardkloppingen enz. Dus toen nam ik 10mg valium en begon weer lekker te gaan, in mn hoofd voelde ik de speed volop en had nog steeds veel energie! Ik had nog een paar valiums over en nog ong 2 3e gr. Snelle. Toen dacht ik hey laat ik eens 2 valiums te crushen en door de speed mixxen een paar dagen later wou ik weer even lekker gaan. Nam 10mg valium en nam lekkere snatsen van die gemixte speed. Wat is dat lekker zeg! Ik hou van de euphorie het helder en sociaal zijn door de speed, maar dat rusteloze gevoel en tanden knarsen vind ik minder. Ik hou van het ontspannende gevoel van valium maar vind dat lusteloze maar niks. Maar met hoe ik het deed had ik van allebij alleen maar de positieve effecten! Ging lekker hard lekker veel shaggies roken muziek luisteren en praten praten praten! Misschien heb ik het niet het best beschreven maar dit is zeker een aanrader! Dronk daarna nog wat biertjes en heb zelfs nog een paar uurtjes geslapen en werd redelijk fit wakker.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Peppiewittesnuifduif zei:
want il had veel bijwerkingen als angst, ttillen, ergere hardkloppingen enz
Klik om te vergroten...

Peppiewittesnuifduif zei:
maar dat rusteloze gevoel en tanden knarsen vind ik minder. Ik hou van het ontspannende gevoel van valium maar vind dat lusteloze maar niks
Klik om te vergroten...

Dit hoeft niet door versnijdingsmiddelen te komen. Vaak is het door teveel aan speed, te vaak speed, te weinig eten, drinken en slapen. Gebruik van drugs, dus ook amfetamine, kunnen negatieve onbewuste gevoelens naar bovenbrengen. Bij misbruik en overdosering zeker. Oververmoeidheid (slaap tekort) en te weinig of te ongezond voedsel ook. Misschien je gebruik eens eerlijk onder loep nemen?

Ook is de combi speed en kalmeringsmiddelen extra belastend voor je hart en lijf. Ook kan regelmatig gebruik van benzo’s, kalmeringsmiddelen en slaapmiddelen vrij rap een verslaving worden. Ongemerkt sluipt zoiets er in.
Dus pas erg op met deze combi! Een keertje kan vast geen kwaad maar maak er zeker geen gewoonte van.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Peppiewittesnuifduif zei:
Beate druggies,

Ik zat laatst een beetje aan de snelle en die was blijkbaar aardig versneden, want il had veel bijwerkingen als angst, ttillen, ergere hardkloppingen enz. Dus toen nam ik 10mg valium en begon weer lekker te gaan, in mn hoofd voelde ik de speed volop en had nog steeds veel energie! Ik had nog een paar valiums over en nog ong 2 3e gr. Snelle. Toen dacht ik hey laat ik eens 2 valiums te crushen en door de speed mixxen een paar dagen later wou ik weer even lekker gaan. Nam 10mg valium en nam lekkere snatsen van die gemixte speed. Wat is dat lekker zeg! Ik hou van de euphorie het helder en sociaal zijn door de speed, maar dat rusteloze gevoel en tanden knarsen vind ik minder. Ik hou van het ontspannende gevoel van valium maar vind dat lusteloze maar niks. Maar met hoe ik het deed had ik van allebij alleen maar de positieve effecten! Ging lekker hard lekker veel shaggies roken muziek luisteren en praten praten praten! Misschien heb ik het niet het best beschreven maar dit is zeker een aanrader! Dronk daarna nog wat biertjes en heb zelfs nog een paar uurtjes geslapen en werd redelijk fit wakker.
Klik om te vergroten...
Niet heel gezond denk ik, maar klinkt leuk...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je opzoek bent naar een vervelende combi verslaving, waarbij afkicken van benzo's echt een hel is, dan zit je op de goede weg. Als je geen combi verslaving wilt, dan doe je er goed aan om niet standaard benzo's te nemen bij je speed.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je gebruikt zo veel speed dat je t moet dempen met iets anders. Dat vind ik nou niet echt slim, en al zeker geen aanrader.

Nee, het is niet leuk @Rayyar want je voelt de speed niet meer zodat je weer overnieuw moet beginnen te nemen en je gevoelens worden ook nog gedempt en daar zit ik in ieder geval niet op te wachten als ik speed heb gebruikt.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt als een leuke, maar schadelijke combi. Ik pas hem liever.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het ook een leuke combinatie (om andere redenen, opgefokt van speed word ik alleen als ik echt teveel genomen heb, of als er veel cafeïne in zit) maar inderdaad vanwege combi verslavingsgevaar doe ik het maar zeer zelden, laatste keer is al zeker 3 maanden terug, misschien zelfs langer. Zelfde geldt voor GHB. Leuk maar erg gevaarlijk verslavend.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je gaat ook stukken meer van beide nemen omdat ze elkaar dempen en dan belast je je lichaam zo veel keer meer dan als dat je een keer alleen maar coke of alleen maar een benzootje doet.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen specifieke ervaring met pep/valium maar vind over het algemeen uppers en downers in combinatie recreatief niet erg boeiend. Ik gebruik alleen soms een benzo in de zeer late staart van de come down van speed, laten we zeggen >15 uur na het laatste bommetje ofzo, en dan donder ik eigenlijk gewoon in slaap. (Ook m'n doel dan.)

De paar keer dat ik een benzo heb gehad terwijl ik wel nog enig effect had van de speed was ik ook niet heel enthousiast. Een half uur of uurtje een soort 'ontremming', en dan uiteindelijk toch dufheid. Het leuke ervan zie ik niet zo, vind de benzo dan toch al snel te dominant over het stim-effect en dan kak ik teveel in. Ik snap wel dat je de neiging op kan voelen komen om iets rustgevens te nemen, want zeker in de come down kan speed inderdaad soms wel wat irritant 'jittery' worden na een hogere dosis, maar probeer misschien gewoon wat minder te nemen of was de eventuele cafeïne eruit. Dan zou dat ook allemaal erg mee moeten vallen.

En pas sowieso op met dit soort combinaties, zeker als ze je net effe te goed bevallen. Geen gewoonte van gaan maken, want vooral aan die benzo's wil je echt niet vast blijven hangen, dan is de lol er snel af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."