#1
IK vind pep middelen maar een vreemde verslaving.
Het is als over het randje van de weg fietsen, en niet de berm in willen.
Maar het gebeurd toch.
Het is als over het randje van de weg fietsen, en niet de berm in willen.
Maar het gebeurd toch.