Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik heb een vraagje ga in april naar kingdance. Ik heb pillen met 120 mg mdma. Ben een dame van 60 kg. Zat te denken om als ik binnen ben rond 15:00/16:00 een halfje te nemen. Het festival duurt volgens mij tot 23:00. Zat te denken om dan 2 keer een kwartje bij te nemen. Zou dit nut hebben of kan ik het beter anders doen?"
"@benzzzy Dit word mijn 2e Keer xtc dan had de eerste keer een halfje gehad (zijn dezelfde pillen heb samen met 2 vrienden 10 ingekocht). Aangezien ik mijn 1e keer echt goed ging op mijn halfje zat ik te twijfelen over dosering bij het festival. Ook omdat de setting heel anders is en ik niet op de helft van het festival wil inkakken zegmaar. Dus ik zat te twijfelen tussen: startdosis halfje en 2 keer kwartje bijpakken. Of 3 kwart startdosering en dan kwartje bijnemen."
"Halloo, ik heb het vrijdag dus toch gedaan de ouders van mijn vriend gingen weg naar een feestje dit kwam voor ons natuurlijk goed uit. Toen ik vrijdag ochtend wakker werd had ik er al super veel zin in. Ik ging eerst nog werken van 12 tot 6 toen naar huis goed gegeten en daarna langs het station vriendin ophalen. En door naar het huis van mijn vriend. Daar aangekomen eerst nog even wat gedronken sigaretje gerookt en praten over wat we gingen doen. Toen was het moment dat we de pil gingen innemen ik en mijn vriendin allebei een halve en mijn vriend een hele. na ongeveer 3 kwartier begon ik wat te voelen mijn beeld begon te trillen hartslag ging omhoog werd een beetje licht in mijn hoofd en duizelig en ik kreeg het een beetje koud. Dit vond ik eerst nogal "beangstigend", maar mijn vrienden stelden mij gerust en we besloten om even een rondje te gaan lopen. Toen stond ik op en gingen we lopen en kwam de omslag in een keer werd alles mooi en ik voelde me zo gelukkig en ik hield van alles en iedereen. Ik vind het nog steeds lastig om te beschrijven hoe goed ik mij voelde en hoe leuk ik het vond. We hebben ongeveer 2 uur rondgelopen daarna gingen we weer terug naar huis muziek luisteren en dansen. Na 3 uur ongeveer begon het af te zakken en gingen we zitten sigaretje roken en praten met elkaar. Het was zo'n magische ervaring heb er echt van genoten alleen wel 2 blaren op mijn wangen van het knagen. We hebben besloten om het bij kingdance Zwolle in april weer te doen, zodat er genoeg tijd tussen zit om te herstellen. Weet alleen niet zeker of ik dan weer een halfje moet doen of dat ik een hogere dosering kan nemen? Super bedankt nog voor de tips en hulp, waardoor mijn 1e ervaring zo goed is verlopen Groetjess"
"Peppie0546 zei: @benzzzy Dit word mijn 2e Keer xtc dan had de eerste keer een halfje gehad (zijn dezelfde pillen heb samen met 2 vrienden 10 ingekocht). Aangezien ik mijn 1e keer echt goed ging op mijn halfje zat ik te twijfelen over dosering bij het festival. Ook omdat de setting heel anders is en ik niet op de helft van het festival wil inkakken zegmaar. Dus ik zat te twijfelen tussen: startdosis halfje en 2 keer kwartje bijpakken. Of 3 kwart startdosering en dan kwartje bijnemen. Klik om te vergroten... Weet namelijk niet zeker of meer dan 1 hele pil teveel van het goeie is aangezien dit nog maar mijn 2e keer word en 60 kg niet heel veel gewicht is ofzo haha"
"Bedankt ik vond het ook super gaaf! En ik ga deze week dan naar Enschede om ze zelf nog te laten testen, zodat ik het zeker weet. Ben ook erg benieuwd naar wat het effect op een feestje gaat zijn. Voor nu neem ik eventjes een pauze van de hard drugs (sowieso MDMA pas op kingdance), zodat mijn lichaam goed kan herstellen. Nogmaals bedankt voor alle hulp en reacties!"
"Ganggang💯 zei: Ik zou wat later beginnen als je tot 11 wil blijven. Als je dan om 17:00 wat neemt hou je het prima uit. Uiteindelijk is de dosering ook een beetje persoonlijk, probeer de manier van benzy eens uit en kijk of het bevalt. Anders zou je het die keer erna iets anders kunnen indelen. Klik om te vergroten... Mmmh oke dus even voor de duidelijkheid. Als ik om 17:00 uur 3/4 neem kickt die rond 18:00 ongeveer goed in. En dan rond 19:30 keer laatste kwartje innemen?"
"Yes, ik vind drugs super leuk en interessant, maar vind mijn gezondheid ook belangrijk haha Ik denk dat ik op het feestje dan gewoon weer begin met een halve en dan rond de piek nog een kwartje bijneem. Of de andere helft verdelen in 2 kwartjes en dan beginnen met 3/4 en dan op mijn piek kijken of ik dan ook nog het laatste kwartje bijneem. Weet niet of dit verstandig is? Denk dat als ik begin met 3/4 en dan vooral aankijken hoe ik ga dat het wel goed gaat. Wil liever wel het hele feest lekker gaan. Lijkt me niet echt 'leuk' als je tijdens het feest gaat inkakken ofzo. Even kijken wat het verstandigst is om te doen."
"hallo @Eik Ja klopt, daarom ga ik ze ook laten testen. Wat ik alleen wel apart vind is dat mijn vriendin ook een halve heeft gehad, maar bijna niet tot geen kaakklem had. Kan dit ook iets persoonlijks zijn? Ik heb met speed ook heel snel dat ik met mijn mond ga bewegen en ga knagen. Terwijl andere mensen om mij heen dit minder snel hebben."
"Oke top, bedankt!"
"Oké ik ga het aangeven dat we het beter een andere keer binnen kunnen doen de 1e Keer. Als alles goed gaat en het bevalt goed dan misschien op een feestje over 4/5 maand. Kijken hoe ik dat ervaar ben wel nieuwsgierig naar wat een setting kan doen met je trip namelijk. En dan de halve pil innemen. Sorry als jullie een beetje moe worden van al die 1e keer topics haha, maar als jullie nog meer tips of advies hebben ik hoor het graag, bedankt"