#1
Hoii, ik wil met een vriendin graag iets maken met wiet erin. Zij blowt bijna nooit ( 1 keer in het half jaar ofzo). Ik blow veel vaker bijna dagelijks. Nu is mijn vraag hoe kan ik het best doseren. En hebben jullie nog makkelijk te maken en lekkere recepten voor 2 personen. Liefst zonder wietboter als dat kan.
Alvast bedankt groetjesss!!
Alvast bedankt groetjesss!!