Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Mr_Mephedrone zei: Nog heel even en Benzo Furry is verkrijgbaar Naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand...dat is mij tenminste belooft, dus mensen die op de hoogte gehouden willen worden wanneer dit waanzinnige nieuwe product te verkrijgen is kunnen mij een pb sturen voor het adres van de supplier in Nederland. Er is geen woord gelogen aan de werking van deze stof. Het is minstens zo goed als MDMA, al zal een ieder dat voorzich moeten bepalen. Klik om te vergroten... Heb je het al getest? Nee? Dan niet lopen lullen dat het een ''waanzinnig product'' product is dat minstens even goed is als MDMA. Het is fijn dat jij er wat mee kunt verdienen, of er in iedergeval baat bij hebt om het ''product'' hier bijna aan te bieden, het is echt irritant en het trekt de integriteit van dit forum naar beneden. Oom Klaas zei: Drugs met zo veel reclame eromheen zijn sowieso troep, anders was die reclame niet nodig. Klik om te vergroten... +1"
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Er is jou beloofd dat het op het einde van de maand verkrijgbaar zou zijn. Dan ga ik er vanuit dat je het nog niet gebruikt hebt. Excuses daarvoor, maar aangezien jij al ervaring hebt zou een tripreportje velen een plezier doen. Minstens zoveel als bronnen delen. Maar dat jij überhaupt begint over leeftijd zegt dan meer over jou dan over mij. Ik heb in mijn jonge leven toch nog wel geleerd dat er mensen zijn die een nickname verkeerd interpreteren. Pepjunk En toch blijf je iets commercieels houden, maar goed leef je lekker uit. Maar jou product bekent op een openbaar forum, daardoor zal de RC langer legaal verkrijgbaar blijven. Tof dus dat je ons belang voor dat van jezelf trekt!"
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Timaeus zei: Had mephedrone een tijd terug, leuk spul maar je hebt nog veel meer dan bij coke de gehele tijd de behoefte bij te pakken. Tot het op is dus... B Klik om te vergroten... Erg fijn om te weten Maar dit hoort toch echt in een mephedrone topic thuis Hier gaat het om een heel nieuw middel."
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Vloei zei: Vind erg weinig informatie over het synthetiseren van 6-APDB, ik begin er dan zo niet aan. Klik om te vergroten... Wilde je dit zelf gaan doen dan? Bespraar je moeite, tijd en geld en koop het gewoon. Heb je beschikking over een heel thuislab, dan zou je genoeg kennis moeten hebben om te weten hoe je 4-Desoxy-MDA moet synthetiseren. Of iig hoe je aan de info moet komen."
"Dat schijnt nog eens tegen te kunnen vallen ivm. de redelijk moeilijke synthese."
"Re: Benzo Fury (6-APDB) Hou ons op de hoogte BTW, het is ephedra en peyote"
"Re: Benzo Fury (6-APDB)"
"Omdat nasaal sneller IS? Of bedoel je mdma ten opzichte van 2c-x nasaal?"
"Aangezien er aangenomen word dat 6-apb minder serotonine released dan MDMA, zal de tolerantie ervoor ook wat lager liggen. Máár, in principe dien je jezelf echt aan dezelfde regels te houden als met MDMA gebruikt. Liefst 3 maanden, zeker minimaal 2 maanden tussen gebruik houden. Dan ook niet de ene maand MDMA dan 6-APB, kruistolerantie is zeker aanwezig. Je kunt zeggen: Ja na 3 maanden elke week werkte het nog gewoon. Maar je kunt de magie erg snel verliezen, en eens bepaalde receptoren beschadigd zijn bestaat de kans dat je van alle serotogene stoffen minder gaat voelen. Bijv. Typhen zei: Net doorgelezen en ik merk dat jij wel enorm veel energie krijgt van 6apb tov mij, in de beginperiode bij mdma had ik ook net zoals jij bij 6apb heel veel energie en praten tegen iedereen maar dit heb ik het niet meer, noch op mdma noch op 6apb, dus vraag ik me toch wel wat af hoe dit komt? kan het zijn door de tijd heen dat ik er mee overweg kan? of? Klik om te vergroten..."
"Ik vind het langere juist wel fijner. Slaap er beter op dan MDMA maar moet wat langer wachten. In plaats van het later te maken neem ik het eerder, na uur of 10-12 na inname slaap ik goed."