#1
Kan wel zijn, maar ik weet vanmezelf dat als ik een aantal gram opium heb liggen dit allemaal op gaat en ik als het op is meer wil, aangezien dit dan niet te krijgen is ga ik maar aan de bruin enz. enz.
Saind zei:Maanzaad bevat geen of slechts sporen van de actieve stoffen in opiaten en kan dus veilig gegeten worden. Tests die naar het gebruik van opiaten kijken, reageren echter ook op het gegeten hebben van maanzaad.
Volgens wikipedia althans
PepTalk zei:Ja klopt is in Zeeland,
Ik wil niet teveel hebben, aangezien ik niet meteen opium junk wil worden..
Zomaar 1 a 2 keer proberen volstaat voor mij.
PepTalk zei:Kan wel zijn, maar ik weet vanmezelf dat als ik een aantal gram opium heb liggen dit allemaal op gaat en ik als het op is meer wil, aangezien dit dan niet te krijgen is ga ik maar aan de bruin enz. enz.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."