Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kittyk zei: Vraagje: Kan er speed in 3mmc zitten? Ik weet vrijwel zeker dat er speed in mijn 3mmc zat, ik ben een speedaddict geweest en alle effecten komen overeen. Vrienden van mij hebben gisteren 1 nakje gekregen en vervolgens de hele nacht niet geslapen. Ik kan er alleen online niks over vinden, ik heb het wel gekregen als 1 grote kristal: is het mogelijk dat er speed in zat? Klik om te vergroten... Was het al poeder toen je het kocht? Kan mij niet voorstellen dat pep in kristallen kunnen zitten"
"Yoo, Ik heb na pep altijd "last" van gemarmerde huid. Ik heb dit altijd al gehad sinds kinds af aan maar na pep wordt dat veel meer zichtbaar. Zijn hier oplossingen voor ? Ziet er niet perse normaal uit ghehe. Let me know"
"Neo-Shulginist zei: Waarschijnlijk helpt het om minder te nemen. Maar da's mogelijk niet het antwoord wat je wilde horen. Klik om te vergroten... Haha. Ik neem niet veel pep. Ik heb dit ook bij andere stims onderandere 3mmc"
"ns4402 zei: Hallo, Ik gebruik 3-mmc. Na 14 weken elk weekend 3-mmc op technofeesten te hebben gebruikt, begon ik steeds meer te merken dat het voor mij lastig is om bij te komen en mijn eetlust is veel minder. Ik moet veel eten om op gewicht te blijven, aankomen lukt nu meestal pas na 2 á 3 weken geen drugs te hebben gebruikt. Ik zit ook sneller vol van een maaltijd dan voorheen en ik heb geen trek naar vettigheid meer. Verder heb ik geen klachten, alleen een opgejaagd gevoel en soms angst. Is dit een gevolg van een aanhoudende snelle stofwisseling? Ik zou graag willen weten hoe drugs hier invloed op heeft en of het dus inderdaad door alleen de drugs kan gebeuren. Voor de zekerheid zal ik me bij mijn huisarts melden Extra info: 21 jaar, vrouw, 1,75m, vast op 55kg Klik om te vergroten... STOP met 3mmc. Heb het vaak genomen en ben er achtergekomen dat het écht dikke troep is, als lichamelijk en geestelijk. Neem dan wat xtc en beetje speed."
"ns4402 zei: Ik ben langzaam bezig met stoppen. De hele reden dat ik met 3-mmc ben begonnen is dat ik nooit effect van xtc en mdma merkte… wat heb je gemerkt waardoor je erachter kwam dat 3-mmc zo’n troep is? Klik om te vergroten... Allright. Ik neem aan dat je hogere dosering X/M hebt geprobeerd? Ik ben gestopt met 3m omdat het op een gegeven moment de hoeveelheid dat ik had gehaald, bijv 2g. Dat dat allemaal opging. Terwijl ik de volgende ochtend om 06:00 weer moest "opstaan" om naar werk te gaan. Ik ben vaak wakker gebleven, op de bank viben en weer me klaar moet maken om naar werk te gaan."
"Erik A zei: Hallo allemaal. Ik ben Erik en ik ga een aantal keren per jaar naar technofeestjes/festival. Ik gebruik dan eigenlijk altijd xtc, maar ik vind eigenlijk dat de xtc teveel in mijn lijf en niet genoeg in m'n hoofd gaat zitten. Moet regelmatig bijnemen om nog lekker in de mood te blijven. Sta dan inmiddels wel te zweten en te knauwen als een debiel. Weet iemand hier een alternatief/aanvulling op? Zat zelf misschien aan mushrooms of LSD te denken. Zou dan misschien wel willen combineren met xtc voor de roes. Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor? Klik om te vergroten... Zal persoonlijk geen shrooms nemen. Ik neem meestal wat xtc en dan neem ik 3mmc als ik merk dat de xtc wat afzwakt."
"ns4402 zei: Ja, verschillende pillen, verschillende mdma .. een keer had ik heel pure mdma kristallen, zo sterk dat ik de fysieke effecten van een OD had (hyperventileren en moeten flauwvallen), maar totáál geen mentaal effect. Ik merk nog meer van een glas water! 🤦🏽♀️ Oh.. dat is wel vervelend om te horen. Fijn dat je daar een stap terug van hebt weten te nemen! Als 2g opgaat weet je ook dat het erg wordt Klik om te vergroten... Heel raar dat je niks van mdma voelt. Ken/weet niks over dit probleem. Hoeveel gram haal/snats jij per keer dan?"