Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Groene minions zijn ook sterk ( 220 Mg ) maar het nadeel is dat je de dag erna zware koppijn krijgt en je humeur er een stuk slechter van word."
"Ik bedoel nadat hij is ingeklapt duurt het maar een uurtje. Daarna voel ik me 'normaal'. Dus niet zo heel druk en dat is heel irritant. Ik ga deze keer dan wel 3 maanden wachten. Ik hoop dat het dan helpt. Sorry voor de fout in het begin trouwens"
"Weet iemand nog leuke dingen die je thuis kan doen? Ik heb zelf een paar dingetjes maar ik wil wel weer eens iets nieuws proberen. De dingen die ik heb zijn: 1. Speel Mario kart ik ga dan zelf meebewegen en dat geeft echt een chil gevoel 2. Van donkere naar lichte ruimtes rennen ( ren niet te hard dan ga je op je bek ) 3. Kijk spacende video's Dit zijn de enige dingen die ik heb en ik wil graag mijn lijstje uitbreiden. Als je iets leuks weet geef het maar aan!"
"Hallo. Weet iemand hoe je het effect van xtc kan versterken nadat je het hebt ingeslikt? Helpt bijvoorbeeld veel suiker of juist niet? Ik hou me altijd aan de 2 maanden regel maar nadat ik heb geslikt is het bij mij binnen 1 uur uitgewerkt en is het niet zo sterk. Ik weet dat het goeie pillen zijn en neem om het half uur een kwartje erbij. Kan iemand mij helpen want ik baal er echt best wel van."
"Ik snap dat het raar klinkt ( is ook raar ) maar ik wil op mijn verjaardag thuis gebruiken om gewoon goed de dag door te komen. Ik heb echt een hekel aan mijn verjaardag en meestal voel ik me na gebruik minder prikkelbaar en reageer ik niet zo boos op mensen. Ik ben dus op zoek naar leuke dingen om te doen om mezelf een beetje te vermaken. Meestal is iedereen na een half uur weg en dan wil ik voor de laatste keer dit jaar gebruiken. En dat wil ik dus zo leuk mogelijk maken."