Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc aleen =not done

xtc aleen =not done

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
XTC is ceel fijner met mensen om je heen, alleen xtc nemen is zonde lol
c
cusioLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo iedereen,

ik dacht vanavond eens aleen een pilletje in te slagen omdat het een paar maanden geleden was :hearteyes: .
aleen is het nu zo dat ik het wel voel maar het slaagt niet echt in en natuurlijk veel nood aan mensen dus met de gsm maar aan het rondsturen :wave:

iemand nog zo'n ervaring?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sure wie heeft dat niet gehad , tenminste zo was/is het in (meerdere) vriendenkringen :)

Ik ging vroeger toen lekker op heerlijke muziek chillen, had toen bijna altijd MDMA zelfde dus.
Met heerlijke vruchten/licht eten (als je dat hebt )

Bij mij had het een vreemde werking zo relaxed dat ik toen ik het met een vriendin gebruikte samen in slaap vielen na (diepe) vele gesprekken :hearteyes:

Kon/kan er heerlijk mee slapen (pure MDMA) en nee heb geen add/adhd voor wie dat afvraagt door de 'werking'..
P
Partypeople123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lolly's eten lekkerste dat ik ooit gegeten heb als ik xtc had genomen. en roken natuurlijk
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Partypeople123 zei:
lolly's eten lekkerste dat ik ooit gegeten heb als ik xtc had genomen. en roken natuurlijk
Klik om te vergroten...

Roken ja.. erg heb eens circa 3-4 pakjes in uur of 5 opgerookt met 2 goede van toen vriendinnen samen :P

En naar de natuur gaan is ook leuk als je er zin in hebt,
m
mb90Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben één keer op een feestje geweest waar ik met 1 andere gebruiker en 3 niet gebruikers was. Wij hebben dus allebei een halfje gepakt, maar toen ik ongeveer op mijn piek zat wilde iedereen naar huis. Toen ik thuis kwam was ik ook alleen en dit is mij toch even niet goed bevallen. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen (slapen ging nog lang niet) en heb toen kort een paniekaanval gehad van ongeveer 5 minuten... Ik heb mezelf toen duidelijk moeten vertellen dat er niks aan de hand was, dat ik gewoon vertrouwd thuis was, dat ik morgen uit kon slapen en dat ik daarna lekker naar mijn vriendin ging. Toen het weer ging ben ik lekker in bed gaan liggen en is het weer goed gekomen, maar alleen XTC gebruiken ga ik dus niet doen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."