Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ILoveRCs zei: Ik zit in een telegram groep waar een subgroep bestaat met "tripsitters". dit zijn alleen maar foto's van katten en honden. Blijkbaar werkt het. Klik om te vergroten... Is dit een openbare groep??"
"Hey iedereen, Ik zit momenteel in de uitwerkfase van 3-MMC en ik voel me echt verschrikkelijk. Ik ben enorm rusteloos, geïrriteerd door alles, en zo depressief dat ik het liefst in een foetushouding in bed zou willen liggen. Het uitwerken duurt ontzettend lang en ik kan niet slapen tot het volledig is uitgewerkt. Een joint roken helpt niet, daar word ik alleen maar paranoia van. Ik wil niet elke keer een benzo nemen om sneller te slapen en er vanaf te zijn, omdat ik die liever niet gebruik. Heeft iemand tips of adviezen om deze uitwerkfase beter door te komen? Alvast bedankt!"
"Zeehond zei: Ik weet niet of ik het juiste tegen je zeg, maar ik bedoel het oprecht goed. Denk je niet dat dit een heel duidelijk signaal van je lijf is om te zeggen: STOP 🛑. Geen idee hoeveel je hebt gebruikt en met welke frequentie je gebruikt. Is het een idee om een bezoek aan je huisarts te brengen voor een gesprek en hulp? Daar hoef jij je niet voor te schamen. Voor nu: op de blaren zitten, probeer te rusten en goed voor jezelf te zorgen met voldoende vocht, eet wat fruit en je gaat je elke dag wat beter voelen. Wat je nu voelt hoort erbij, de drugskater… Probeer uit je paniekstand te komen, rustig ademhalen 🙏 Klik om te vergroten... Ik snap je bezorgdheid maar ik gebruik echt maar heel af en toe. Dus dat is niet nodig"
"Manu76 zei: Wat is dan het probleem met heel af en toe een Benzodiazepine nemen? Maar gezien je positieve emoticon gaat het al wat beter met je volgens mij. Volgende keer toch iets minder gebruiken dan, want paniekaanval/ die angstgevoelens worden meestal alleen maar erger naarmate je ouder wordt.. Klik om te vergroten... Ja ondertussen paar uurtjes geslapen en de paniek is weer voorbij. Vind het vreemd dat dit zo heftig is... deed hiervoor wel eens mdma en dan is het veel minder erg."
"Manu76 zei: Wat is dan het probleem met heel af en toe een Benzodiazepine nemen? Klik om te vergroten... Ik vind benzos veel te heftig hou er niet van zo "out" te zijn en ben de volgende dag zo sloom daarvan"
"Manu76 zei: Ja, dat begrijp ik, maar als je een aantal x per jaar helemaal uit je dak wilt gaan en daarna kunt kiezen: rustgevende benzo nemen en sloom zijn de dag erna of paniekaanval en bijna gek worden.. Dan zullen er zijn die de Benzo kiezen en begrijpelijk. Ik heb zelf jaren lang een kater gehad op Zaterdag.. en was ok totdat ik stress/ paniek gevoel kreeg op de katerdagen. Toen was het uit het dak gaan eigenlijk een afgelopen zaak. Toen heb ik een foutje gemaakt (of de dokter) en was ik heel snel verslaafd aan Benzodiazepines. Drama!! Klik om te vergroten... Dit is precies waarom ik er liever van weg blijf! Ondertussen weer van de benzos af hoop ik?"
"annihilation zei: Mensen vreten benzos alsof het smarties zijn tegenwoordig lijkt het wel. Jaren terug toen wij aan de pep zaten nam je op de koop toe dat je geen oog dichtdeed die nacht. Plafonddienst had je dan. Buiten het feit dat het gewoon gevaarlijk is is één beetje ruggengraat ver te zoeken vandaag de dag. Klik om te vergroten... Ik vind niet kunnen slapen niet zo erg dat is gewoon wat je hebt met dit soort drugs maar het gaat me echt om de paniek en angst die ik tijdens de comedown krijg"
"MDMAutist zei: In een vorig topic postte je toch dat je van XTC/MDMA ook een hele erge comedown hebt? Mogelijk heb je dat met 3MMC ook omdat het ook (in mindere mate) op je serotonine werkt. Hoe is de comedown nadat je amfetamine of een andere upper hebt gebruikt? Ontopic. Je kunt als het je lukt, goed eten en een fles wijn wegtikken. Alcohol hielp bij mij meestal goed als ik para was. Klik om te vergroten... XTC gebruik ik nooit omdat ik het niet goed kan doseren. Mdma ging ik altijd gewoon mee slapen. Waar ik wel last van heb met mdma is dat ik de dagen erna depressieve gedachten heb en ernatige nachtmerries. Ik gebruik verder geen andere drugs, af en toe coke maar dat was altijd in combi met mdma."
"annihilation zei: Misschien is drugs wel gewoon niets voor jou? Klik om te vergroten... Hele goeie stelling haha! We verhuizen in augustus en hebben besloten dan volledig met alles te stoppen! 😁"
"Sally Tessio zei: Wat voor doseringen gebruik je wanneer je af en toe gebruikt? Klik om te vergroten... Ik gebruik met 2 personen ongeveer 2-3gram 2mmc gedurende 10uur en pak hier dus een halve pil bromazolam na maar dat ben ik de volgende dag zo duf van dat ik amper functioneer..."