Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"edwin__ zei: Beste mensen, Als jij je schaarse portie paddo's optimaal wilt besteden, dienen jullie deze toch te malen tot je erin verdrinkt. Het grootste gedeelte word namelijk opgenomen door de slijmvliezen in je mond. Kouwen kouwen kouwen tot je paddo's ruikt, vervolgens onder je tong lekker wegdrinken als een milkshake. En geloof mij, net als wijn sigaren en wiskey, leer je het wel waarderen :P Klik om te vergroten... Klopt dit echt? want de volgende keer was ik van plan om men stoeltjes door de elektrische koffiemolen te halen om er poeder van te maken. Dit poeder wou ik dan in capsules doen (per gram of halve gram) en dan zo doseren. Maar je kan dus meer uit je trip halen door goed op je paddestoelen te kauwen ofwat? Zit er een enzym in je speeksel dat helpt bij de vertering of wordt er gewoon een groot deel opgenomen door je mondslijmvliezen zoals edwin zegt?"
"Sublimo zei: Het kan beide, ik heb ze ook al in capsules genomen. Mijn eerste keer, en dam wat een trip Klik om te vergroten... Okay thanks Dat wordt dan hopelijk bij mij ook onehelluvah trip"
"Sublimo zei: Zal wel, ik had 1,5 g gedroogde. Op een schoolreisje met een boswandeling. Ik bleef maar zeggen tegen mijn kameraad, het werkt niet, het werkt niet... En toen ! Klik om te vergroten... Zulle wel goeie stoeltjes geweest zijn dan Ik had laatst 5g gedroogd, maar probeer dat maar eens weg te werken. In het begin denk je van: "bwah, valt wel mee, ik doe er gewoon wat appelsap bij" maar tegen dat je je laatste happen wegwerkt heb je een wasknijper op je neus en denk je: "dit gaan we volgende keer dus anders doen""
"Winehouse zei: Zijn ze niet verrot of verschimmeld dan? Klik om te vergroten... Tuurlijk zijn ze beschimmeld, maar dit kan (meestal) geen kwaad aangezien de sclerotia zelf ook een vorm van schimmel zijn. Het is gewoon schimmel op schimmel en komt vaak voor. Tenzij je pech hebt en één of andere giftige schimmel op je truffels hebt, maar dat weet je natuurlijk nooit. Ik heb 1 keer truffels gegeten met groene schimmel op die roken naar brood dat aan het gisten was. Heb toen heerlijk getript maar ik denk niet dat de schimmel daar voor iets tussen zat. Als de schimmel makkelijk loslaat kan je altijd proberen hem eraf te wassen, het zal je truffels zeker geen kwaad doen."
"PepTalk zei: Dat is geen enkele vorm van schimmel of bacterie. Je hebt de truffels gesneden en dus iets wat beschadigd ( is absoluut niet erg voor de werking). Door kneuzing kleurt de psilocine en psilocybine wat groen/blauwig. Je doet het helemaal goed hoor! Zolang er geen draden of fluisjes op groeien is er niets aan de hand. ( wat witte ''dons'' kan voorkomen, dit is achtergebleven mycelium, en kan naar eigen smaak afgewassen/geborsteld worden.) Tripze Klik om te vergroten... Mijn excuses voor de foute info van mijn kant, sorry"
"Voordat je alles oprookt zonder er iets van te voelen raad ik je aan om even "how to smoke salvia" te googelen en een goede guide te lezen. Het is immers niet de sterkte van het extract dat belangrijk is, maar de manier van roken. Ervaren Salvia rokers kunnen met een 5 x extract even hard gaan als een 20 x, het zit em allemaal in de techniek. Als antwoord op je vraag: begin met 1/20 of 1/15 van je gram en kijk wat dat voor je doet. Succes alvast"
"lazy zei: Hallo, ik wil al een tijdje truffels en salvia proberen maar er zijn geen smartshops in België.. dus ik wou het online bestellen maar dit kan niet naar mijn huis omdat ik nog bij mijn ouders woon. Naar mijn vrienden kan ik het ook niet verzenden want die wonen ook nog bij hun ouders, heeft iemand tips voor mij? Klik om te vergroten... Er zijn inzamelpunten waar je je post kan laten naartoe sturen (bij ons is het bij de Alma). Daar kan je het gewoon gaan ophalen. Ik denk dat het Taxi-post pick up en go noemt ofzoiets, je zal het wel vinden op google. Nog nooit problemen mee gehad, men pakjes liggen gewoon daar te wachten"
"pascal828 zei: Volgens mij doen ze dat niet bij natuurlijke producten zoals zaadjes, truffels en salvia.Dat kan verrotten als het niet wordt opgehaald. Klik om te vergroten... Zou goed kunnen, maar ik zie niet meteen iets staan op de site. Lijkt me sowieso raar dat ze dat zouden weigeren. Want wat maakt het hun uit als het rot? Dan ligt het daar te rotten, zij hebben hun geld toch?"
"Zwaar ongewaardeerd nummer van borgore:"
"Weeral rilatin Ben nu wel degelijk aan het leren, gewoon ff pauze gepakt"