Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf nog nooit gedaan, maar denk dat het wel moet werken. Wat ik zelf meestal doe zijn de paddo's vermalen in een grinder en het poeder in een glas doen. Beetje citroensap erbij en 20 min laten staan en om de 5 min even roeren. Niet heel smakelijk maar de citroensap maakt het dragelijker. Het wordt ook wel Lemon Tek genoemd, het kan de trip ook intenser maken of sneller op laten komen: Hoe Maak Je Lemon Tek Voor Een Snellere Paddo/Truffle Trip? Dus, je hebt paddo's gegeten, je hebt paddothee geprobeerd en nu wil je een echt intense trip. Maak dit Lemon Tek-recept en lanceer jezelf! www.zamnesia.nl"
"Martinus zei: Ja, ik ken lemon tek wel. Maar ik weet niet of ik dat op hoge dosis fijn zou vinden. Ik heb wel eens thee van 3 gram gezet en dat kwam heel snel op en was ook vrij snel weer weg. Met lemon tek zal je dan wel helemaal als een rakket gaan 🤣 Vind een wat langere trip juist wel fijn. Na wat experimenteren met 1p-LSD jeukt paddos weer erg. Misschien maar weer eens een growkit kopen en een aantal paddo trips doen. Beetje kloten met verschillende consumptie methodes. Misschien probeer ik lemon tek ook wel. Klik om te vergroten... Ja, paddo's blijven fascinerend. Ik heb ook hogere dosissen met Lemon Tek gedaan (4-5 g). De opkomst is inderdaad alsof je gaat opstijgen als een raket haha. Zodra ik was 'geland' was alles weer prima en de duratie van de trip was ook normaal. Maar dat kan verschillen per trip/persoon. Inderdaad even kijken wat je fijn vindt. Wellicht het citroensap vervangen door water of iets anders voor minder snelle opkomst."
"Ik heb betere ervaringen met het kopen op het darkweb. Bestel nu al een jaar geregeld drugs op verschillende markets. Dit ben ik gaan doen omdat ik toentertijd geen dealer kende. Mijn broer had wel eens een Netflix accountje opgepikt van z'n market en vertelde mij hoe hij dat had gedaan. Daarna ben ik ook maar eens gaan rondspeuren. Sinds dat ik niet meer thuis woonde, had ik de gelegenheid om verschillende drugs te bestellen. Van XTC tot DMT, bijna alle keren is het vlekkeloos verlopen. Eén keer 2-CB besteld, na het proberen van een pil bleek het geen 2-CB te zijn. Wat het wel was, is mij nog steeds een raadsel. Toen heb ik de vendor meteen een berichtje gestuurd. Als reactie kreeg ik dat er een fout was gemaakt in de productie. Ik heb mijn geld (BTC) teruggekregen en 10 wel werkende LSD-blotters toegestuurd gekregen. Dat is pas service. De andere keren gewoon een werkende stof gekregen. Wanneer het pakketje niet aankwam alle malen een re-ship gekregen. Het is denk ik een kwestie van de goede vendor vinden en een beetje geluk."
"Kwak zei: Ik hoor wel als ik deze vraag hieronder mag zetten. Welke tools gebruiken jullie om op Darkweb te komen? Het is voor mij dik vijf jaar geleden dat ik weleens wat spulletjes op heb Web heb gekocht. Redelijk verhalen over mijn aankoop. Alleen was mijn xtc geen 160 mg maar iets van 120 mg.De verkoper zei dat ik onzin praatte. Welke tools gebruiken jullie om op Darkweb drugs te bestellen? Tor, PGP, VPN, Digitale portemonnee (Elctrum). Gebruiken jullie bv Tails? Dit zie ik vaak voorbij langskomen. Ik probeerde laatst op het Darkweb op te komen. Maar alle markten waar ik vroeger op zat zoals Alphabay, zijn allemaal opgedoekt. Ik zal nu echt niet meer weten waar ik zoeken moeten. Ik ben een klein gebruiker . Klik om te vergroten... *Modknip: Namen van vendors of sites die verwijzen naar verndors is verboden op dir forum! * is een goede site om werkende en officiële links te vinden naar verschillende darkweb sites."
"Vind je het erg om langer door te trippen dan je vrienden? Anders zou een wat hogere dosis LSD een optie kunnen zijn. Ik neem aan dat je DPT bedoelt? DPT wordt meestal wel als een intens middel gezien bij normale tot hoge dosering. Ik denk niet dat dat het beste middel is om op een tripavondje te gebruiken, omdat het ook een vrij introverte werking heeft. Misschien wel bij een relatief lage dosering, maar dan is het z'n net niet trip. Ik heb nog geen ervaring met 4-ho-met of 5-meo-dmt, dus hier kan ik niet veel over zeggen. Ik heb wel ervaring met DMT (zonder combinatie). Ik weet niet of een trip op 5-meo-dmt ongeveer net zo intens is als een trip op DMT. Ik denk dat de DMT namelijk de trip volledig overneemt van hetgene waar je onder invloed van bent. Het kan zijn dat de DMT trip versterkt wordt omdat je je al in een "hogere" staat begeeft."
"Ik ben laatst begonnen met 2 pillen van 80 mg. Kreeg een lekkere rush. Na 2/3 uur was de piek voorbij en heb ik nog één pil van 80 mg genomen. Hierna ben ik niet meer op dezelfde piekhoogte gekomen, maar voor mijn gevoel hielp het bijnemen zeker om langer stabiel lekker te gaan. Ik weet niet meer precies wat het gevoel was na het bijpakken omdat ik er niet speciaal op heb gelet, dus verder dan dat kan ik het niet uitleggen."
"Janai zei: Oke bedankt voor de info! Is het nemen van 6apb dan misschien een betere optie voor een langere werking? Ik ben op zoek naar het juiste spul om lekker chill op muziek te zweven, veel euforie en ook zin in contact te hebben. Het contact mis ik bij xtc, daarvan ga ik in me eigen zone zitten. 6apb zie ik nu ook vaker voorbij komen. Klik om te vergroten... Dan is 6-apb misschien inderdaad een betere optie. Ik heb er een enkele ervaring mee. Je blijft helder, hebt veel energie en ook euforie voor een uur of 6. Ik werd er super sociaal van, maar dat heb ik ook met MDMA. Daarnaast klinkt/voel je de muziek ook beter, maar je wordt er niet automatisch in opgenomen zoals bij MDMA. Daarnaast percipieer je de tijd "normaal" of iets langzamer. Bijnemen met 6-apb is niet aan te raden door de lange werkingsduur. 4-fma is meer een stimulant en 6-apb gaat meer richting een langdurige variant van MDMA."
"Dit is mij laatst ook overkomen met het testen van een XTC-pil. Niks, noppes, nada teruggekregen van het lab. Een reden hiervoor hadden ze niet. Dit kwam vrijwel nooit voor zonder reden. Dat gebeurt mij weer."
"Ik heb afgelopen weekend 4-FMA genuttigd. Dit betrof pillen van 80 mg. Ik begon met 2 pillen en na een uur of 3 er nog ééntje bij gepakt, totaal 240 mg. Na een uur gewacht te hebben en niks te voelen, had ik een punt ketamine gesnoven. Heerlijk spul. Toen ben ik eigenlijk niet meer gaan nadenken en flowde ik letterlijk de 4-FMA roll in. Ik had oneindig energie, voelde me prettig en was erg spraakzaam. Het echte XTC euforie moet je denk ik niet gaan zoeken uit 4-FMA. Voor mij was het amfetamine met een tikkeltje euforie in de piek. Het pakken van 200 mg zou misschien de euforie wel iets vergroter, maar de euforie die jij beschrijft ga je denk ik niet bereiken. Daarnaast zullen bijwerkingen ook verergeren. Ik had ook veel last van een kaakklem. Het linke met dit stofje is dat er vrijwel niets bekend over is, dus ik kies niet meer snel voor 4-FMA. Qua dosis zou je 200 mg kunnen proberen, maar dan moet je wel rekening houden met de bijwerkingen, zoals je zegt."
"gomega zei: Het vervelende bij deze stof is dat hij ook behoorlijk op je serotonine werkt Klik om te vergroten... Waar heb je gelezen dat 4-FMA behoorlijk op je serotonine werkt? Er is namelijk nog geen onderzoek naar gedaan. Wel vermoeden ze dat het minder op je serotonine werkt dan 4-FA en meer op je dopamine. Je kan er dus nog niet veel over zeggen. Uit mijn eigen ervaring schat ik eerder in dat het "licht" op je serotonine werkt, omdat het euforische gevoel licht is en alleen in de piek. Daarnaast had ik nauwelijks een kater. Dit is natuurlijk geen bewijs, maar een gokje. Voor de rest moet je wel oppassen met 4-FMA. Er zijn namelijk al gevallen bekend van mensen die een beroerte of hartstilstand kregen na/tijdens het gebruik van 4-FA. De kans dat dit bij 4-FMA ook kan gebeuren, is zeker aanwezig. Ik zou vooral oppassen als je erge hoofdpijn krijgt van 4-FMA. Dit kan een voorteken zijn voor een beroerte."