#1
Donderdagavond belde ik voor de uitslag van een week eerder gebrachte speed en die was er (nog) niet. Ze hadden helemaal geen uitslagen binnen. Balen! Donderdag dus weer bellen. Was dit bij alle testcentra het geval of alleen Den Haag?
Donderdagavond belde ik voor de uitslag van een week eerder gebrachte speed en die was er (nog) niet. Ze hadden helemaal geen uitslagen binnen. Balen! Donderdag dus weer bellen. Was dit bij alle testcentra het geval of alleen Den Haag?
Misschien top drukte door het festival seizoen en zomervakantie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."