Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ljuv zei: Wat leuk dat dit bij jullie ook geen vibe killer is! Realiseerde me door een reactie van iemand van de week dat mensen het toch wel een ding-ding vinden als ze niet exact op hetzelfde level zitten. Met onze groep is dat eigenlijk áltijd het geval en nooit een probleem. Alleen maar leuk eigenlijk. Zou ik wel anders vinden als je echt met iemand “gaat trippen” denk ik. Klik om te vergroten... Als je het hebt over trippen met andere terwijl je allemaal verschillende dingen gebruikt, zal ik zeggen dat het echt niet perse een vibe killer is. Ik had een poos geleden met een vriend besloten om 4-ho-met te nemen en mijn andere twee die namen lsd. In onze ervaringen waren er niet veel verschillen, maar toch wel een paar die op te merken zijn. 4homet werd al binnen een half uur best sterk gevoeld terwijl lsd pas na 2 uur voor hun werkte. We hadden een leuke tijd alhoewel wij (degene die 4homet hadden) veel meer energie kregen vergeleken met de andere die na 6 uurtjes eigenlijk al een beetje klaar ermee waren en wilden slapen. Dus in het algemeen kan je zelfs met verschillende tripmiddelen alsnog echt een vibe ervan maken. Toch zeg ik wel erbij dat het voor iedereen verschillend is en dat je een goede setting moet klaarzetten"
"SmileForWrinkles zei: Goedemiddag! Vraagje: ik heb al een tijdje 5-mapb in huis en lees vooral positieve ervaringen. Hoe zit het met strakke kaken (kauwen) en je pupillen? Klik om te vergroten... Yo man, Mijn eigen ervaring met 5-mapb is dat mijn pupillen al sowieso behoorlijk groot worden. Maar de strakke kaken valt behoorlijk mee vergeleken met andere drugs. Wel waar ik wel last van heb is de couchlock. Maar dat kan ook door de setting komen waarin je zit…"
"Neo-Shulginist zei: Is het erg dat je pupillen klein waren? Klik om te vergroten... Nouja dat zou ik zelf niet echt weten. Maar wetend dat het middel ervoor zou moeten zorgen dat je pupillen groter worden vond ik het wel opmerkelijk dat die van mij juist extra klein waren met een erg ongemakkelijk gevoel samen met een heel erg op een punt gefocust moment dat wel een uur denk ik duurde."
"Ik heb 8 uur geleden 75mcg lsd op. Maar ik merk dat ik soms wel nare gedachtes krijg. ik zou graag wat ondersteuning willen voor nu"
"Snelheid1234 zei: Hoi, Ondersteuning aanwezig Klik om te vergroten... Hallo ik zat een beetje na te denken en dacht van ik heb vorige week vrijdag 5-mapb genomen ong 40mg daarvan. En dus nu de lsd."
"Pablotosti zei: Hallo ik zat een beetje na te denken en dacht van ik heb vorige week vrijdag 5-mapb genomen ong 40mg daarvan. En dus nu de lsd. Klik om te vergroten... En nu heb ik soms last van mijn oor met soms een ruis."
"Snelheid1234 zei: Had je de piep al voordat ging trippen? Klik om te vergroten... Ja maar misschien dat de piep door de trip op meerdere manieren er is. Ik zat gewoon te ademen door mijn neus. En ik lag op mijn zij mn mijn hoofd op het oor. En nu ineens voelt het alsof mijn oor open is ofz"
"Pablotosti zei: Ja maar misschien dat de piep door de trip op meerdere manieren er is. Ik zat gewoon te ademen door mijn neus. En ik lag op mijn zij mn mijn hoofd op het oor. En nu ineens voelt het alsof mijn oor open is ofz Klik om te vergroten... Ik heb begrepen dat ik me aan alles eig moet over laten. Maar ik wil nog alleen even weten of er dus niks mis is met mijn hersens"
"Snelheid1234 zei: Er is waarschijnlijk niks aan de hand, vooral ook omdat je het niks merkte voor je trip. Ik gok dat er morgen niks meer aan de hand is Klik om te vergroten... Ah oke dus eig is er gewoon niks meer aan de hand. Erg bedankt. Als er nog iets is zeg ik het wel ik ga proberen te slapen zo"
"Raver zei: Ik heb dit ook wel eens gehad van MDMA. Vrienden van me toen ook. Waren getest en zuivere MDMA. Had je ook dat je een suis in je oor hoorde en dat je t ineens heel warm kreeg? Ik kan me dat nog goed herinneren. Dat was ook nadat ik opstond. Klik om te vergroten... Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik was op een technofeest eerste keer xtc. Ging eerste 2 uur best goed, toen even water halen en ineens boem… warmte gloed, tunnelvision en een suis in mn oor en ineens droomde k en werd k wakker op de grond met groep mensen om me heen die vroegen of het goed ging. Heb de hele thread even snel doorgelezen en heb eigenlijk volledig dezelfde dingen meegemaakt. Kwam er snel achter dat het paniekaanvallen waren en mezelf kon overhalen dat het over gaat. Zit nu wel nogsteeds met angst voor drugs nemen, maar heb tenminste geen last meer van paniekaanvallen"