Wat nou als je bij de 5-MAPB en de 2-FMA er ook nog 5-MeO-MiPT bij doet. Zoals bij de borax comboMist nog steeds wat "magic" van mdma.
Wat nou als je bij de 5-MAPB en de 2-FMA er ook nog 5-MeO-MiPT bij doet. Zoals bij de borax comboMist nog steeds wat "magic" van mdma.
Heb ik gedaan, pink star of blue Bliss pellets. Lijkt erg veel op XTC zoals ook de bedoeling was van de borax combo. Ik heb echter voorkeur voor 4-fma ipv 2-fma omdat dat ook wat extra energie geeft zonder te "speedy" te worden maar ook wat meer sero-boost. Zonder 5-meo-mipt (of 4-ho-met for that matter....) is echter ook wel eens leuk. Ik rook er vaak een jointje bij dan wordt t al waus genoegWat nou als je bij de 5-MAPB en de 2-FMA er ook nog 5-MeO-MiPT bij doet. Zoals bij de borax combo
Ik had de 2 stofjes al zelf gecombineerd maar dat was 75mg 5-mapb met 30mg 4-fma. Dat was een leuke combo. Net iets meer energie en "golvend" dan 5-mapb op zichzelf, wel duidelijk zwaar op de serotonine. Mist nog steeds wat "magic" van mdma.Maar heb je dit nu geprobeerd en hoe was het of lijkt het je een leuke ervaring maar heb je het nog niet geprobeerd?
Dan laten ze je niet weten hoeveel van welke stof er precies inzit, je krijgt dan hoogstens te horen wat er in zit, niet de verhoudingen.Waarom laat je het niet testen gewoon?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."