Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"De Apotheker zei: Hoe weet je of het 100 mg is? Klik om te vergroten... Volgens de winkel waar ik het vandaan heb, maar ik ga nog wel even een weegschaaltje halen"
"Neo-Shulginist zei: 100 milligram is pitting hoor! 5-MAPB is nog wel een stuk sterker dan MDMA he. Zeker voor de eerste keer zou ik eerder 80 milligram adviseren. Klik om te vergroten... Idd, ik denk dat ik m gewoon door 2 deel 50mg"
"vanavond om 19.00 neem ik 30 mg 5-mapb. lijkt me een safe dosis voor iets wat ik niet eerder heb geprobeerd en dan heb ik nog voldoende over om eventueel bij te pakken of voor een later experiment een hogere dosis te nemen. ik voel me goed zit hier lekker in mn huisje en heb er zin in"
"1,5 uur van tevoren, wat soep en een boterham wat soep"
"rowdy zei: Ik denk dat de dosis te laag is, tussen 70 en 100 is beter denk ik Klik om te vergroten... dat denk ik ook, ik wacht nog even en dan neem ik wat bij"
"rowdy zei: Hoeveel ga je bij nemen? 50 mg ? Klik om te vergroten... nog eens 30mg"
"Hebbenzekezine? zei: Je kan ook een puntje nasaal doen. Werkt erg lekker met 5mapb. Ga t morgen zelf ook weer eens proberen (is al 6 jaar geleden) Klik om te vergroten... Hebbenzekezine? zei: hoeveel mg zou jij doen als 1e dosis? Klik om te vergroten..."
"wapboy zei: Hm ... mij werd geadviseerd voor 1e x .... 200mg Klik om te vergroten... dat lijkt me erg veel"
"rowdy zei: Dan zit je op totaal 60mg en dat is nog steeds een lage dosering. Klik om te vergroten... laag misschien, maar te laag?"