Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Ik heb wat ervaring in het kweken met paddo’s alles lukt goed . Ik heb een warmte matje , temperatuur in de kamer is rond de 20 graden . Oogsten lukt goed , drogen ook . Het probleem is dat ik per oogst maar ongeveer 150-200g natte paddo’s heb Mischien nog minder zelf . De kweekset is nooit helemaal vol . Mischien maar een paddo of 10 dat er per kweek groeien . Kan iemand me vertellen hoe ik meer paddo’s per flush kan krijgen ?"
"Helpt het om je lichtdichte bakjes op de radiator te zitten ?"
"Geen films maar series op Netflix ! Hoops of rick and morty , disenchantment is leuk ! En kleurrijk !"
"Hallo ik ben een redelijk ervaren tripper ik neem altijd 3G gedroogde paddo’s . Dit is te veel om buiten te komen de lach kicks zijn te gevig . Mij is altijd gezegt geweest dat je altijd alles in 1 keer moet op eten niet verspreiden. Is dit zo of kan ik gewoon ieder uur 1 gram eten zodat de effecten wat zachter zijn ."
"WeAreThe99% zei: toen ik net begon met Psychedelica deed altijd een half portie en na 2,5 / 3 uur nam ik weer een halfportie. Ik zou wel vroeg op de dag beginnen want je kan er niet van slapen. Klik om te vergroten... Wat is dan uiteindelijk het resultaat ? Trip je langer met wat lagere pieken ?"
"KingLoading zei: Hey! Na mijn eerste ervaring met paddos kweken in de zomer ben ik het nu weer van plan om te doen. Echter is het in mijn kamer soms te koud dus heb ik een warmtemat gekocht alleen kan ik de temperatuur er niet op aanpassen, is dit normaal? Op de verpakking staat dat de mat uit gaat als deze 50 graden bereiken en weer aan gaat als deze 40 graden bereikt. Als het dus zou moeten werken hoe raden jullie het aan om te plaatsen? De growkit iets boven de mat houden door iets bij de hoeken of direct op de mat? Als er andere dingen zijn waar ik rekening mee kan/moet houden dan hoor ik het graag Klik om te vergroten... Gewoon in de stekker steken en iets tussen je matje en de kweekset steken zoals een balpen . Als je de warmte mat gekocht hebt online van een paddo’s winkel zal het wel inorde zijn meestal werkt het niet bij een kamer met een temp lager dan 18 graden"
"Hey Ik heb zojuist mijn kant en klare kweekset geoogst , gewoon set in de zak en besproeien . Nu wil ik aan mijn 2 de flush beginnen maar door de kweekset 12 uur onder te dompelen in water . Het probleem is dat er gewoon geen water bij kan door het substraat . De bak zit volledig vol . Iemand dat weet wat ik moet doen ? Tenslotte is het Ewel nodig om de kweekset in water onder te dompelen voor 12 u ?"
"Bedankt !"
"SuperSilverHaze zei: Gewoon het bakje vullen met water tot het iets onder de rand komt. Deksel er weer op en in de koelkast leggen Klik om te vergroten... SuperSilverHaze zei: Is het gelukt? Klik om te vergroten... Yes !"
"SuperSilverHaze zei: Gewoon het bakje vullen met water tot het iets onder de rand komt. Deksel er weer op en in de koelkast leggen Klik om te vergroten... Is het erg als ik het langer in de frigo laat staan mischien 16 tot 20 u ?"