Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sublimo zei: Origin zei: Weet iemand of het in België legaal is? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik vermoed van niet. Normaal is er een lijst, waarop alle verboden drugs staan,e n ik heb denkik deze lijst gevonden, maar 4FMP staat er niet tussen daarom!"
"Sublimo zei: Ik heb die lijst ook bekeken, maar volgens mij staan daar niet alle stoffen op. Zo mis ik mephedrone op die lijst bijvoorbeeld. Maar of het nu illegaal of legaal is, veel maakt dat toch niet uit ? Klik om te vergroten... Zeker wel! Als je met de ene opgepakt word kan je zeggen, HAH niet illegaal, lekker puh! :P"
"Sublimo zei: Haha, ook al is het illegaal, gaat dat nog niet zo veel uitmaken denk ik. 1 g dan. Ik weet niet precies wat de wetgeving is. En jij kunt wel zeggen dat het 4-fmp is, maar het bewijzen kun je op dat moment niet. Dus ze gaan het sowieso voor een illegale stof houden en testen. Waarschijnlijk test het zelfs met een simpel testje gewoon op amfetamine. Daar schiet je dus ook niet veel mee op. Klik om te vergroten... Ze sturen het sowieso naar het labo op eh , dus dan krijg ik mijn gelijk. zal niet zeggen dat ik het terugkrijg maar ze kunnen geen proces verbaal schrijven! Het kan maar handig zijn weet je Niet dat ik problemen heb met illegale dingen hahahaha"
"Sublimo zei: Origin zei: Ze sturen het sowieso naar het labo op eh , dus dan krijg ik mijn gelijk. zal niet zeggen dat ik het terugkrijg maar ze kunnen geen proces verbaal schrijven! Het kan maar handig zijn weet je Niet dat ik problemen heb met illegale dingen hahahaha Klik om te vergroten... Oke, uiteindelijk is het wel een voordeel ja. Klik om te vergroten... Even toch eens uitzoeken hoe ik de actuele lijst kan krijgen , zou het gewoon al vies lachen vinden als ze het afpakken en dan toch niks mogen doen haha"
"Sublimo zei: Origin zei: Even toch eens uitzoeken hoe ik de actuele lijst kan krijgen , zou het gewoon al vies lachen vinden als ze het afpakken en dan toch niks mogen doen haha Klik om te vergroten... Dat is de actuele lijst denk ik hoor, maar je hebt er sowieso niks aan want het gaat gewoon op amfetamine testen in eerste instantie. Pas na een labanalyse krijg jij je gelijk dan, dat duurt wel eventjes. Dus in eerste instantie ga je toch gewoon problemen hebben. Klik om te vergroten... Zeker dat het test op amfetamine ? Zal het eens proberen met marquis/simons/..."
"Heeft iemand eigenlijk ooit de pruimmethode probeerd? Ze dus 30 minute op kauwen? Wil wel eens weten of er mensen zijn die vinden dat het werkt? En als het werkt, beter of slechter dan roken? Ik had vorige week een halve gram 5x extracten gekocht, en een pijpje met een stormaansteker. Ik had nog nooit gerookt langs een pijpje, maar wat ik dus deed was er 0,2g indoen op het gaasje en dan gewoon de stormaansteker erop en inademen tegelijk. Is dit de goede manier? Hij is alvast gvd superheet aan je keel, bijna niet te doen. Spijtig genoeg niets van gemerkt"
"JJJ zei: teeuwen zei: Heeft iemand eigenlijk ooit de pruimmethode probeerd? Ze dus 30 minute op kauwen? Wil wel eens weten of er mensen zijn die vinden dat het werkt? En als het werkt, beter of slechter dan roken? Klik om te vergroten... Het heeft op mij wel effect, maar niet echt sterk, tot nu toe... Ik kauwde dan +- 10 bladeren ongeveer 20 minuten (het is heel smerig). En dat gaf vooral een licht paddo-achtig gevoel, met verminderd kortetermijngeheugen, beetje veranderd gevoel voor ruimte en een dromerig gevoel. Niet echt een uitgesproken lekker gevoel trouwens, meer gewoon raar. Het duurde maar kort, hooguit een halfuur. Maar ik moet het altijd nog eens met een grotere hoeveelheid proberen. Klik om te vergroten... Huhu, het is normaal net zoals bij extracte, hoe meer bladeren hoe meer effect dus, of dat lijkt mij toch zo. Maar als ik het goed lees moet je ook een half uur kauwen en nie t20 min ^^ dus mss ligt daar ook het probleem ?"
"Ik heb nu toch al een paar keer paddo's gedaan, en ga nu een beetje zwaardere paddo's proberen, equadoriaanse of golden teacher, 1 van de 2. Maar ik vroeg mij af, als ik hierdoor toch slecht zou gaan, een bad trip, zou xanax dan een oplossing zijn, aangezien ik dit makkelijk kan krijgen? Op zich ben ik nog nnooit slecht gegaan, maar als ik het zo luister zijn equadoriaanse een stuk hoger in mindstate, en je weet maar nooit natuurlijk"
"ExceptionalInsight zei: Als je er met die instelling aan begint is trippen misschien niet voor jou weggelegd. Klik om te vergroten... Ik heb er speciaal bijgezegd, ik heb al een paar keer getript ^^, omdat ik wist dat deze reactie kwam anders.. Ik heb nu toch al 5 keer mexicaanse paddo's gedaan, daarom dat ik zeg, het is maar omdat deze zwaarder zijn"
"Weet iemand of het in België legaal is?"