Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal. Ik wou vanavond O-DMST een keer propberen. Wat is een goeie dosis en waar moet ik het absoluut niet mee combineren (ik zit ook aan de 2-mmc). Als er mensen ervaring mee hebben hoor ik het graag. Groetjeeess"
"Ik heb eerlijk gezecht totaal geen ervaring met pijnstillers. Maar dacht laat ik het eens uitproberen. En zal ik de odmst oraal nemen of nasaal?"
"Beste mensen, ik ga over een maandje naar Salou met een groep vrienden. Ik ben je el een regelmatige gebruiker van wiet. Wij wouden in Salou ook wel een jointje roken. Ik had al gelezen dat er cannabisclubs waren. Hier heb je alleen een membership voor nodig. Ook laten ze bijna geen toeristen binnen. Weten jullie raad of hebben jullie tips dat ik en mn vrienden toch een jointje kunnen roken🙃"