#1
Als je opioïde-naief bent, kan je best misselijk worden van O-DSMT. Zo'n 50 mg oraal is een redelijke dosis om het uit te proberen. Doe voorzichtig!
Ik heb eerlijk gezecht totaal geen ervaring met pijnstillers. Maar dacht laat ik het eens uitproberen. En zal ik de odmst oraal nemen of nasaal?
drugsforum.nl
Als je opioïde-naief bent, kan je best misselijk worden van O-DSMT. Zo'n 50 mg oraal is een redelijke dosis om het uit te proberen. Doe voorzichtig!
Alle opiaten jeukten erg, dat hoort nu eenmaal bij dit effect en ik ben het gewentEn dan word je een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk, dat gebeurt ons allemaal oehoehoe...
Bij mij was na twee keer tramadol en één keer O-DSMT de jeuk ofwel verdwenen, dan wel zo on-hinderlijk geworden dat ik er géén last van had.
Bij de eerste en enige keer heroïne had ik er geen last van (vond die mijnheer die het mij gaf raar), en de Franse opiumpoeder en paracetamol pillen
jeukten ook niet.
Niet mee eens. Opiaten combineren met alcohol, ghb, benzodiazepinen en ghb kan heel gevaarlijk worden.In lage dosis te combineren met zo'n beetje alles...
Klopt nooit proberen.Niet mee eens. Opiaten combineren met alcohol, ghb, benzodiazepinen en ghb kan heel gevaarlijk worden.
Ik heb ook dat ik slecht plas aan opiaten, vooral oxycodon. Ik hoor daar ook nooit iemand over, erg apartEn plassen is echt onmogelijk, maar ik hoor daar verder noot iemand over.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."