Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer O-DMST

Eerste keer O-DMST

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je opioïde-naief bent, kan je best misselijk worden van O-DSMT. Zo'n 50 mg oraal is een redelijke dosis om het uit te proberen. Doe voorzichtig!
O
OpperbiezeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal. Ik wou vanavond O-DMST een keer propberen. Wat is een goeie dosis en waar moet ik het absoluut niet mee combineren (ik zit ook aan de 2-mmc). Als er mensen ervaring mee hebben hoor ik het graag. Groetjeeess:)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt aan jou. Veel ervaring met pijnstillers?

Begin met 50 - 60 MG en pak max. 30 - 50 MG bij.

Houd er rekening mee dat de opkomst langzamer gaat dan veel andere middelen.

Heb zelf O-DSMT met NEP gebruikt (wat lekker was) en na het slotfeest van mijn werk als kater middel.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Opperbieze zei:
Ik heb eerlijk gezecht totaal geen ervaring met pijnstillers. Maar dacht laat ik het eens uitproberen. En zal ik de odmst oraal nemen of nasaal?
Klik om te vergroten...

Oraal, lijkt me.

Stel je er overigens niet teveel van voor.

120 MG ge-boofed was teveel.

O-DSMT

+- 23:00 30 mg O-DSMT geplugd. Voelde niks. +- 23:55 90 mg O-DSMT geplugd. 00:15 Voel een warm, benauwd gevoel om mijn borst. 00:17 Voel een lichtelijke misselijkheid opkomen, moeite met concentratie (letters vinden op toetsenbord). 00:22 Jeuk. 00:32 Moeite met ademhalen.. waus gevoel...
drugsforum.nl drugsforum.nl
O
OpperbiezeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb eerlijk gezecht totaal geen ervaring met pijnstillers. Maar dacht laat ik het eens uitproberen. En zal ik de odmst oraal nemen of nasaal?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hippie Langwaus zei:
Als je opioïde-naief bent, kan je best misselijk worden van O-DSMT. Zo'n 50 mg oraal is een redelijke dosis om het uit te proberen. Doe voorzichtig!
Klik om te vergroten...

En dan word je een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk, dat gebeurt ons allemaal oehoehoe...



Bij mij was na twee keer tramadol en één keer O-DSMT de jeuk ofwel verdwenen, dan wel zo on-hinderlijk geworden dat ik er géén last van had.

Bij de eerste en enige keer heroïne had ik er geen last van (vond die mijnheer die het mij gaf raar), en de Franse opiumpoeder en paracetamol pillen
jeukten ook niet.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker vroeg dosen, odsmt heeft best een lange nawerking.
30-50mg als start dosis? Je kan altijd bijpakken
In lage dosis te combineren met zo'n beetje alles...😅
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
En dan word je een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk, dat gebeurt ons allemaal oehoehoe...



Bij mij was na twee keer tramadol en één keer O-DSMT de jeuk ofwel verdwenen, dan wel zo on-hinderlijk geworden dat ik er géén last van had.

Bij de eerste en enige keer heroïne had ik er geen last van (vond die mijnheer die het mij gaf raar), en de Franse opiumpoeder en paracetamol pillen
jeukten ook niet.
Klik om te vergroten...
Alle opiaten jeukten erg, dat hoort nu eenmaal bij dit effect en ik ben het gewent
Maar van alle opiaten jeukt odsmt het meest


En ik gebruik 1x per week 200-250mg odsmt.
De jeuk die ik van odsmt krijgt is niet normaal.
Een keer mijm hele benen open gekrabd.
De dwang om te krabben is niet te weerstaan op wat hoge dosige.
En plassen is echt onmogelijk, maar ik hoor daar verder noot iemand over.
Odsmt is gewoon een opiaat met een iets vreemde twist, maar ook hele mooie kanten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Schurk zei:
In lage dosis te combineren met zo'n beetje alles...
Klik om te vergroten...
Niet mee eens. Opiaten combineren met alcohol, ghb, benzodiazepinen en ghb kan heel gevaarlijk worden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je topic is verplaatst naar het ‘Research Chemicals’ subforum. 🙂
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#11
FerdFatoehaus zei:
Niet mee eens. Opiaten combineren met alcohol, ghb, benzodiazepinen en ghb kan heel gevaarlijk worden.
Klik om te vergroten...
Klopt nooit proberen.
Met downers zoals GHB of benzo's combineren is echt verkeerd en idd gevaarlijk.
Met alcohol bijvoorbeeld(lage dosis) heb ik geen slechte ervaring.
Maar nognaals combibeer niet zomaar middelen, of eigelijk nooit is het beste advies
P
PatatKruidje94Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Schurk zei:
En plassen is echt onmogelijk, maar ik hoor daar verder noot iemand over.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook dat ik slecht plas aan opiaten, vooral oxycodon. Ik hoor daar ook nooit iemand over, erg apart

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."