Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Okee, bedankt voor de reacties, ik wacht het nog even af!"
"Hey! Ik heb vlak voor het paddoverbod nog even een kweekset gekocht, de standaard kweekset van mushmush. Mexicaanse, of Cubensis, dus. Maar nu heb ik een probleem: Ik heb hem gesoaked zoals t moet, precies 12 uur, al het water afgegoten, in de zak gezet, een lekker plekje gepakt met natuurlijklijk licht maar niet direct, en rond het plafond zodat de temperatuur nog net iets beter is. Ideaal, toch? Hellaas staat hij nu al twee en een halve week zo! Nog gene paddo gezien. wel een aantal witte schimmelplekken op de bodem, t lijkt net alsof t zand kleine hoopjes heeft gevormd (maar dit kan door t soaken komen, dat weet ik niet precies, het is ook maar marginaal hoor) en nog geen enkele paddo! Zou het kunnen dat hij geinfecteerd is? Ik las ergens dat je dan groene stippen/vlekken/vlokken/konijnen zou moeten kunnen zien, is dat altijd het geval? Zou ik hem misschien opnieuw moeten soaken, gewoon nog een keertje proberen, of zou dat schadelijk zijn? Graag hulp! Alvast bedankt! Ik zou het heel fijn vinden binnenkort weer mijn geliefde trips met mn vrienden te kunnen houden"
"Oh excuses, ik dacht dat dat andere subforum meer voor jointdraaitechnieken en dat soort larie was. Misschien dat een mod even dit topicje kan verplaatsen. En ze staan in mn eigen kamer, standaard de ramen dicht met de winter, verwarming niet te hoog. En dan in de daknok, dus ik schat het zon 16 tot 18 graden daar 's nachts, misschien overdag een tikkie warmer. Lijkt me ideaal toch?"
"Om even terug te komen: Ik heb mn eerste oogst binnen! Het wachten heeft flink gebaat, het zijn enorme joekels geworden! Hopenlijk een trip report schrijven, lijkt me wel leuk, eerste keer zelfkweek en eerste tripreportje !"
"Guaranapoeder, dat werkt ook erg lekker! Energiek, en een beetje een vaag gevoel. En je word er echt enorm praterig van!"
"koffiegeit zei: Heeft iemand salvia wel eens met lachgas gecombineerd? ben zo benieuwd! Klik om te vergroten... Jep, ik. Was wel erg intens, halve gram 5x. en een volle ballon lachgas, ben toch wel een uur ofzo van de kaart geweest. Niets klopte meer, ik lag niet meer in een bed maar zweefde gewoon ergens rond, in mn eigen hallucinaties. Wel alles met ogen dicht. CEV dus! Maar super heftig, veel dieper dan bv LSD."
"Hallo! Ik vroeg me af, is dit geen oplossing om die vieze smaak tegen te gaan: http://www.miracleberrypill.org/ Lijkt me wel erg gaaf, want natuurlijk is even doorbijten altijd goed, doe ik ook als ik gedroogde paddos wegwerk, maar misschien is dit wel iets om alles te vergemakkelijken! Edit: Hier ook even de erowid pagina bij http://www.erowid.org/herbs/miracle_berry/"
"Flip Trip zei: Omi zei: Hallo! Ik vroeg me af, is dit geen oplossing om die vieze smaak tegen te gaan: http://www.miracleberrypill.org/ Lijkt me wel erg gaaf, want natuurlijk is even doorbijten altijd goed, doe ik ook als ik gedroogde paddos wegwerk, maar misschien is dit wel iets om alles te vergemakkelijken! Edit: Hier ook even de erowid pagina bij http://www.erowid.org/herbs/miracle_berry/ Klik om te vergroten... Dat hoort zich heel interessant aan, als iemand het wil uitproberen ik hoor graag wat feedback . Klik om te vergroten... Ja, ik wil het graag eens uitproberen, maar heb helaas niet nu of in een paar weken tijd San Pedro tot mn beschikking, ik ben nog aan het sparen om eens van dat poeder uit Peru te bestellen! Dat die bessen werken is gelukkig wel feit, maar ik heb dus nog geen ervaring met cactus en zou dus ook niet weten hoe die smaak reageerd op die vervormde smaak van die bessen/pillen."
"Ik heb ook erg vaak de 5x variant gedaan, die vind ik tot nu toe erg leuk opzich. Als je het bv. combineerd met een klein beetje hasj, geeft het een heel erg leuke combinatie, hoewel lachkicks dan soms wel erg hard kunnen zijn! Wat ook erg leuk was was de combinatie met lachgas, echt super spacey. Nu nog de moed verzamelen me eens te wagen aan de 15/20x extracten, want het verkennen van de mogenlijkheden van deze drug is tot nu toe erg leuk geweest!"
"Die 120x extracten zijn ook onzin. Sommige vaage internet winkeltjes uit azië verkopen die troep wel eens, maar dat is gewoon een verkooptruucje. Het hoogst mogenlijke extract van salvia was geloof ik 25 of 30 keer, maar zelfs dat word niet vaak echt verkocht omdat het niet rendabel is zulke extracten te maken, in prijs/kwaliteit gezien. Mensen die dus zeggen dat ze 120x extract roken praten echt bullshit, ookal weten ze het zelf niet altijd. Erg jammer, want een salvia ervaring hangt ook niet per sé van het extract af. Ik heb echt prachtige entheogene momenten meegemaakt op maar 5x! Het gaat er ook om hoe je het gebruikt, kaarslichtjes, eerst even mediteren, misschien even van te voren nog wat blowen, en je dan helemaal op laten gaan in de ervaring! Erg leuk, en leerzaam. Sinds ik meer ervaring heb met salvia ben ik ook op een hele andere mannier mijn paddo trips in gegaan, en het bevalt me prima!"