Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als een bestelling niet in de brievenbus kan, laten ze dan een bericht achter of leggen ze je bestelling er gewoon op of naast? Ik ben van plan San Pedro te kopen via tragere verzending (niet FedEx), en als het in een doos verpakt is denk ik niet dat het door de gleuf kan. Hoe is het trouwens verpakt? Ik heb een kotgenote die dezelfde brievenbus deelt en het niet eens zou zijn met zo'n zaken."
"Ik woon in Gent, Oost-Vlaanderen (en vlakbij een natuurreservaat, mocht dat helpen). Is het mogelijk in mijn regio natuurlijke psilocybe te vinden, en zoja, waar precies? In wat voor plaatsen zou ik moeten zoeken? (Dan bedoel ik met betrekking tot vochtigheid, donkerte, hoogte, etc.) In welke tijd van het jaar is psilocybe natuurlijk te vinden, en wanneer het meest? Hoe kan ik weten of de psilocybe veilig of onveilig is, wanneer ze bijvoorbeeld besmet is? Verder zou ik nog tips willen over hoe psilocybe het best te herkennen is en te onderscheiden van andere soorten."
"Is dat dan in 't geheim dat ze die verkopen, en zoja, hoe kun je dan mensen vinden die ze verkopen? Als ze in het openbaar echt nog verkocht worden, waar is dan de beste plaats tegen de Belgische grens om ze te vinden? Gewoonlijk kom ik niet in Nederland, ik heb ook nog geen permanent rijbewijs, dus is het wel een heel karwei om er op de plaats zelf te gaan kopen (ver, en geen treinen naar zo'n kleine dorpjes), maar als het niet anders kan is het het voor zo'n ervaring wel waard natuurlijk. Vroeger kocht ik ze altijd op Azarius, maar daar zijn ze niet meer te verkrijgen. Zijn er anders andere online smartshops waar ze ze nog zouden verkopen (vanuit Nederland dan wel), vers of gedroogd?"
"Blijkbaar wel. In elk geval hebben ze er al verzonden. En sommige soorten worden wel nog verkocht. Maar inderdaad, het grootste deel is uitverkocht."
"Hm, de voorraad geraakt blijkbaar erg snel uit. Er staan er bij mij wel nog op dit moment (Copelandia en sclerotia, maar wel schandalig duur. Het zullen de allerlaatste zijn, vrees ik."
"OK, ik had gehoord dat Azarius altijd heel neutraal is in hun verzendingen, en ik vertrouw ze ook volledig. Heeft iemand ervaring met Shayana? Die verkopen tegenwoordig nog gedroogde paddo's (wellicht hun laatste). Zou liefst zeker zijn dat er geen kans is dat ik last krijg van de douane ofzo."
"Zijn er soorten die je gemakkelijk kunt guerilla-kweken (buiten in een park ofzo, of in mijn geval een reservaat)? En zoja, in welke maanden best, en in wat voor omgeving? Anders kan ik niemand meer in m'n kot binnenlaten, en m'n vader komt hier soms langs."
"Nog eens bedankt voor de info. Wanneer (welke maanden) kan Cyanescens overleven buiten? Hoe geraak ik best aan spuiten van C? Zijn die nog ergens online te verkrijgen? Hoe lang blijven deze spuiten bruikbaar voor ze bederven? En hoe lang kan een colonie van Cyanescens overleven? Die laatste twee vragen zijn erg belangrijk voor me. Ik zou anders nog op Shayana gedroogde paddo's kunnen kopen, maar dan moet ik ze wel vrij snel gebruiken voor ze bederven, veronderstel ik? Hoe lang kunnen gedroogde paddo's gebruikt worden? Probleem is dat ik psilocybe eigenlijk gebruik tegen depressie. Dat vraagt heel wat voorzichtigheid omdat ik ze op de juiste momenten moet kunnen gebruiken, anders gaat het mis. Maar ik kan nooit op voorhand weten wanneer het beter zal gaan en voor hoe lang. Verder heb ik ook maar weinig vrienden die paddo's goedkeuren. Eigenlijk heb ik zelfs na een bad trip nog altijd meer positieve energie dan als ik apathisch ben, maar ik heb toch liever een positieve trip. (In m'n laatste trip heb ik een paniekaanval gehad, en toch voelde ik me erna veel beter. Dat was in juli, lig nu weer in bed. Oh well, long live the government! :P)"
"Tja, dat is ook wat mijn probleem. Ik woon niet meer bij m'n ouders, maar heb wel een kotgenote die het er niet mee eens zou zijn. Maar gedroogde paddo's zouden dus nog langer dan een spuit meegaan als hij niet gekoeld is… interessant. phy zei: Ik wil niet clichématig klinken, maar kijk uit wat je doet. Paddogebruik combineren met depressies??! Oef. Apart van dat vind ik het machtig interessant. Hoe ben je hierop gekomen?! Wat doet het met jou?! Klik om te vergroten... Bedankt voor de waarschuwing. Was wat mij betreft niet echt nodig, maar het is wel goed om mensen zoveel mogelijk op de hoogte te houden. Ik was al geïnteresseerd in psychedelica van toen ik The Doors of Perception las, maar ik was toen inderdaad bang dat het niets voor mij zou zijn gezien m'n depressie/angststoornis. Ik las later op psychforums.com dat er veel mensen daar (vooral schizoïden) psilocybe gebruikten tegen mentale ziekte, en heb er toen veel over opgezocht. Blijkt dat geestverruimende middelen, verantwoordelijk gebruikt, zowat de meest effectieve middelen zijn tegen geestelijke stoornissen, vooral obsessief-compulsieve stoornis, en het wordt ook illegaal tot dat doeleinde gebruikt. Schizofrenie is natuurlijk een uitzondering voor zo'n behandeling. Natuurlijk, als je het gebruikt op een moment dat je je depressief bent is het zowiezo niet veilig. Het is de bedoeling te wachten op een tijdelijke "remissie." Een week voor m'n eerste ervaring voelde ik me nog doodslecht, maar het toeval wilde dat de paddo's net aankwamen op een avond dat ik me beter voelde. De dag nadien was ik een ander mens mens geworden. Voor twee weken voelde ik me euforisch. Ik bleef me maandenlang gelukkiger voelen, tot het verbod."