#1
Ik heb vanavond een intakegesprek gehad met de kliniek waar ik binnenkort een operatie zal ondergaan. In de 2de week van mei zal ik daar een consult krijgen met mijn medisch consulent en de chirurg die mij gaat opereren. Ik verwacht zo'n 2 weken later geopereerd te worden - mocht dat niet kunnen dan wordt het pas in augustus/september voor mij (het is een vrijwillige operatie, niet medisch noodzakelijk)
Mijn vraag is eigenlijk; stel ik word ergens in de 3de of 4de week van mei geopereerd, is het dan verstandig om begin mei MDMA of 6-ABP te gebruiken? Deze middelen werken behoorlijk op je hart en bloedvaten natuurlijk, dus ik vraag me af of dit kan en of het invloed heeft op mijn operatie in welke vorm dan ook..?
Het betreft een zware operatie met volledige narcose.
Mijn vraag is eigenlijk; stel ik word ergens in de 3de of 4de week van mei geopereerd, is het dan verstandig om begin mei MDMA of 6-ABP te gebruiken? Deze middelen werken behoorlijk op je hart en bloedvaten natuurlijk, dus ik vraag me af of dit kan en of het invloed heeft op mijn operatie in welke vorm dan ook..?
Het betreft een zware operatie met volledige narcose.