Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Zoals ik in een eerder topic uitvoerig heb uitgelegd, ben ik na lange verslaving aan opiaten (zo goed als) afgebouwd met fentanyl pleisters. Ik doe dit met behulp van lorazepam van de ha (veel te lage dosering dus ik bestel bij) en Wellbutrin (300 mg, had ik nog in huis, dinsdag bespreek ik met de huisarts). Dit doe ik om de enorme dopamine en noredraline tekorten ietwat op te vangen aangezien er gewoon iemand op m’n hoofd lijkt te zitten, ik kom niet vooruit. nu pas ik op dit forum over kratom dus ik heb natuurlijk gelijk besteld 🙃😄 vanmiddag rond 12:00 eerst het poeder uit de capsules in water opgelost (6 capsules van 0,4 dus 2,4), gadverdamme. Deed niet veel dus rond 14:00 nog 2 of 3 capsules ingenomen. Het is nu 1800 uur en ik heb er eigenlijk niets van gemerkt.. Daarmee bedoel ik; het gaat m’n ontwenningsverschijnselen Geenszins tegen, ook niet een klein beetje. Lichamelijk heb ik die namelijk na 2 weken nog steeds maar vooral mentaal mis ik een hoop dopamine en noredraline waardoor ik niet vooruit kom en me in een zwart gat bevind.. Ik slik op recept ritalin voor m’n ADD. Heeft dat ermee te maken? Of ben ik gewoon zo tolerant voor die 🤬 opiaten dat ik heftiger geschut nodig heb? liefs, Niel ps, omdat ik er geen verstand van had heb ik “green Malay” besteld. Een rode kratom, moet ik een andere hebben?"
"Hey dopemonsyer! Dopemonster zei: Heb je rode of groene kratom? Klik om te vergroten... Rode, het heet groene ma…. Nog iets, ben boven, zo even kijken maar het is in ieder geval rood. Dopemonster zei: Je zult op lege maag 5 tot 10g poeder moeten nemen zonder capsules het liefst Klik om te vergroten... Ik denk dat ik inmiddels wel aan de 6 a 7 g zit.. de eerste paar g heb ik door water met wat limo gedaan maar dat vond ik zo smerig dat ik moest kokhalzen.. dus de rest heb ik met capsules ingenomen. Maar zonder capsules werkt dus beter? door een recente operatie ben ik zo goed als altijd misselijk dus m’n maag is nagenoeg altijd leeg.. 😅"
"Dopemonster zei: Je zult op lege maag 5 tot 10g poeder moeten nemen zonder capsules het liefst Klik om te vergroten... Niel zei: ps, omdat ik er geen verstand van had heb ik “green Malay” besteld. Een rode kratom, mo Klik om te vergroten... Stond ook onderaan maar ik weet dat ik nogal lang van stof kan zijn.. 😆"
"Dopemonster zei: We gaan het met de hoge raad bespreken. Klik om te vergroten... Present, waar wil je toestemming voor"
"Dopemonster zei: Wat vind jij, is Lemmy nog welkom? Klik om te vergroten... Ik weet niet waar dit over gaat maar I’m an inclusive person dus iedereen is overal welkom imo… dacht dat je ergens anders over ging debatteren."
"Hi Allen, Freggle zei: @Niel ; ben eigenijk wel erg benieuwd hoe het nu met je gaat? Hoop op positief bericht! Klik om te vergroten... Bedankt voor je interesse Freggle, ik ben lang weggeweest maar tijdens Sint en kerst etc heb ik nog even de afbouw uitgesteld. Sinds deze week ben ik gestopt met de pleisters, ik krijg nu 80 mg oxycodon per dag maar het is veel te weinig want ik ben zo ziek als een hond dus morgen bel ik de huisarts weer. waar ik het bangst voor ben is de depressie die zich tegen het einde van de afbouw voordoet... op dat moment wil je gewoon niet meer leven en ik kan me dat niet veroorloven want k heb een kindje. We bouwen af met 5 mg per week dus dat is minimaal gelukkig. Ik houd jullie op de hoogte."
"Tijdloos zei: Hey Niel , Om je vraag te beantwoorden van hoeveel uur fentanyl is hoeveel oxycodon zie de bijlage. En hoop dat het verder nu beter gaat met je! Respect dat je zelf al aan de slag ging.Bekijk bijlage 12861 Klik om te vergroten... Hi tijdloos, heb je hiervan een bron? Dat zou dan betekenen dat met een pleister van 50ug per dag het gaat om 120mg oxycodon dd. M’n huisarts denkt 80 maar dat lijkt niet te kloppen want daar begon ik zo ongeveer mee en dat moest opgehoogd worden."
"De Zandman zei: In de mond pleisters innemen met opiaten is zeer gevaarlijk, dat weet je zonder meer. En een dosis kan heel onregelmatige resultaten geven dus dit is niet te berekenen voor een arts... 5 mg per week is erg snel. Daar zou je 2 weken voor moeten nemen! Maar hoe moet de arts dit bepalen als jij pleisters misbruikt? Speel het spel nou eerlijk, voor jezelf en de arts is dit het beste en heb je een grotere kans van slagen! Als jij al van een flat af wil springen bij een kleine afbouw, dan is deze manier van afbouw nou niet bepaald een verantwoorde manier. Jij moet in wezen opgenomen worden! Voor je eigen veiligheid.... Dit is echt bloedlink zo... En ja, hier word je ziek van. Absoluut. Maar begin met eerlijk te zijn. Anders ga jij de finish niet halen... Zo denk ik erover als ik dit topic lees. No bullshit, ik zeg wat ik ervan vind. En ik heb ervaring met oxcycodon etcetera... Ik hoop dat je hier je voordeel mee kunt doen. Jazeker! Klik om te vergroten... Ik snap wel dat je er zo over denkt hoor. Opnemen is geen gek plan maar wel voor mij. Ik ben alleenstaand met een klein kindje. Daar zitten veel consequenties aan vast. Ik heb eerder succesvol afgebouwd en ik denk dat intrinsieke motivatie het halve werk is. Als k eenmaal weet op hoeveel mg oxycodon ik zit, kan ik verder."
"Rivalrie zei: Heb je wel ondersteuning bij je verslaving? Lijkt mij lastig om er ook voor je kindje te zijn als je high rondloopt. Klik om te vergroten... Ik loop niet high rond, ik ben een “functionerende verslaafde” zoals een functionerende alcoholist. Ik functioneer juist zonder iets ondermaats, bovendien veel pijnen. Ik “nod” bijv ook niet, ik ben altijd wakker zodra ik wakker word en ik sllaap goed. Ik weet na al die jaren precies wat en hoeveel ik nodig heb maar het lukt me niet de vertaling te maken van Fentanyl naar oxycodon."
"Zo verslavend is meth roken ook weer niet hoor. Mij Broer die rookt afentoe Meth en kan gewoon zonder is er apsoluut niet verslaafd aan. Denk dat hij eerder verslaafd aan blowen is dan meth Misschien probeer ik het binnenkort ook even met me broer ben er wel nieuwsgierig na"