Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede, accurate 0.001 gram weegschaal maar oude topics bevatten niet werkende links, en op Reddit zijn het vaak weegschalen die alleen in de USA verkrijgbaar zijn. De gemini-20 komt bijvoorbeeld vaak voorbij, en ik begrijp dat deze in EU onder verschillende rebrands te verkrijgen zijn. Bijvoorbeeld deze: Amazon.DE - Smart Weigh Alleen is die dan weer net niet beschikbaar om naar NL te versturen. Mijn oog viel op deze: https://www.azarius.nl/smartshop/mi...-balance-professional-precision-50-x-0.001-g/ 0.001 gram, USB voeding en calibreergewichten is alles wat ik zoek. Alleen is het lastig in te schatten of deze daadwerkelijk accuraat genoeg is, heeft er iemand toevallig ervaring met deze? Of een andere, budget is rond de 100 euro maar kan wel meer zijn, wil graag in een keer iets betrouwbaar aanschaffen."
"Kibo3 zei: Is er een reden dat je zo'n ''uitgebreide'' weegschaal wilt aanschaffen? Ik zou zelf iig niet zo snel 100 euro voor een weegschaal neerleggen. Wat weegt dat weegt lijkt mij? Klik om te vergroten... Haha, dat zou je denken maar je leest toch vaak over inaccurate schalen en bij bepaalde RCs kan het verschil tussen 10 mg en 20 mg al wel een effect hebben. Maar het hoeft zeker niet zo duur te zijn uiteraard. Geneesmiddel zei: Dit is afzetterij hoor! Je kunt beter kijken waar Azarius het inkoopt, scheelt je de helft. Deze heb ik en ben ik uiterst tevreden mee: https://waage-shop.com/FC-20g-0001g...welery-balance-precision-balance-gold-balance Als je budget hoger is dan hebben ze ook duurdere. Gewoon Duitse specialist in weegschalen Klik om te vergroten... Ahh bedankt, dat is een goede tip! Dit lijkt vergelijkbaar met de veel geprezen "Gemini 20". Goed om te horen dat jij hier tevreden over bent, dan wordt het deze denk ik. Kan ik het bespaarde geld weer spenderen aan.. andere zaken"
"Beste mods, Ik vroeg me af of jullie nog steeds even frequent als toen meldingen ontvangen over de vendor waarvoor in post #91 expliciet gewaarschuwd wordt? Ik ben zelf een beetje verbaasd vermits er geen andere vendor in dit topic is benoemd, dan ga je toch nadenken.. Puur anekdotisch hebben ikzelf en een kennis tot nu toe geen verkeerde bestellingen ontvangen, maar we hebben het ook nooit professioneel getest eerlijk gezegd. De website en communicatie geven een goede indruk, maar ja, dat zegt niets over de kwaliteit zelf. Maar als ik het vergelijk met bepaalde andere websites, jagen die me al weg bij 1 oogopslag.."
"Ik ben zelf helemaal verknocht aan De Verdamper, een desktop vape gemaakt in Nederland zelf die volledig uit glas (en verwamingselement) bestaat. En eerlijk gezegd heb ik in tien jaar wietgebruik, via allerlei methodes, nog nooit zo genoten van wiet. De smaak voelt zo puur, de eerste paar vapes toch tenminste. Maar hij vaped het materiaal ook heel gelijk waardoor je met 0.3 tot 0.5 gram echt wel 8 - 10 keer kan vapen, ideal voor langere sessies en het heeft mij geholpen van joints af te raken. Ook word je er heel high van, maar zelfs met een indica wiet krijg ik nooit het "couch lock" gevoel en blijf ik relatief actief. Had daarvoor een Crafty+ van Storz & Bickel maar dat valt echt in het niets hierbij. Ok, portable vs desktop, maar de smaak, hoe snel het verdampt en hoe zwart het wordt.. ik heb weinig behoefte om een desktop van ze te proberen nog. Enige andere die ik overweeg nu is de Herborizer Ti, ook Europees product, van glas en volgens de kenners is dit samen met de Verdamper de twee toppers qua smaak. Alleen is die echt bedoeld om de wiet in 2 of 3 vapes volledig te verdampen, maar dat kan handig zijn als je 's avonds laat niet een uur lang wilt lurken aan de verdamper hehe."