Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"okee 1e post nouja deze gaat redelijk lang worden denk ik kleine edit ps ben 15 waarom dit topic mijn vrienden vinden dat ik veel blow en dat ik er veel over praat en zeggen dus dat ik verslaafd ben en dus begin ik aan mezelf te twijfel hoevaak ik blow niet erg vaak meestal in schoolweken niet meestal alleen in de vakanties ik blow dan in 1 vakantie van 1 week ong 7 joints dus 1 per dag (niet puur) met uitzondering an zomervakantie en kerstvakante hierin blow ik zeer weinig omdat ik me dan niet verveel(wintersport en in de zomervakantie zwemmen enzo) of ik er vaak aan denk ik denk er veel over en praat er ook zeer veel over ik kijk altijd uit naar mijn volgende trip maar ondanks dat ik 25 gram hier thuis heb liggen kan ik het altijd laten als het niet slim is om het te gebruiken vinden jullie mij verslaafd?"
"nou ik vind dat mijn gebruik wel meevalt maar het is abnormaal hoeveel ik er aan denk en over praat"
"Bedankt voor de behulpzame reacties om eerlijk te zijn was ik vergeten dat ik dit topic gemaakt had maar toch bedankt ik was zelf best wel ongerust zegmaar en ik had op dat moment ook nog redelijk veel geblowed dus ik denk dat mijn bezorgdheid daardoor wat erger was in ieder geval hier kan een slotje op:P"
"Ik ga morgen mijn eerste x truffels proberen ik heb 10 gram golden teachers geregeld ik weet dat deze soort redelijk sterk is maar nu mijn vraag is 5 gram golden teachers genoeg om echt visuals enzo te zien? En is het echt zo dat chocola en blowen je trip versterkt? Info: 15 jaar 70 kilo 1.80"
"nog niet gehad eig blow nu ong 1 jaartje vriend van me heeft gister zn eerste bad trip gehad hij had geblowed op lege maag mr hijs nog neit zo ervaren gelukkig moest hij alleen kotsen mrja hij voelde zich wel de hele middag kut dus heb even voor slaaf gespeeld en gezorgd dat hij zich wat beter voelde :P"
"leuk report ik ga vandaag voor het eerst truffels proberen 5 gram golden teachers"
"NorthernLightBE zei: Eendagsvlieg zei: Geen aandacht geven aan dit soort fragiele personages. De natuur wil af van zwakkeren, dus laat hem lekker zijn gang gaan. Klik om te vergroten... Hallo? Waar haal jij het recht mij een fragiel personage te noemen? Serieus, wat een kut uitspraak . Na het lezen van dit hier heb ik al lang besloten om geen drugs meer te nemen. Als ik vragen heb over drugsgerelateerde dingen, welke plaats is dan beter dan DF? Ik heb hier nog nooit iemand beledigd, en altijd iedereen proberen helpen. Buiten dan die moeder dat doorblowde tijdens haar zwangerschap. Al m'n vrienden kennen me als iemand met altijd een glimlach op z'n gezicht waar ze altijd raad bij kunnen vragen, die als hij zelf bijna geen geld meer heeft altijd toch nog een beetje zal uitlenen.Wat weet jij nu van mij en vanwaar haal jij in godsnaam het recht mij een fragiel personage te noemen en dat de natuur dit wel oplost? Serieus, ik ben zeker vastbesloten geen coke/speed enzo meer te nemen voor de komende jaren. Misschien kun je voorstellen dat dat niet makkelijk is, ookal omdat het enigste waar ik veel van weet drugs is, het enigste dat me interesseert is drugs, bijna al m'n vrienden gebruiken, zelfs m'n muziek. En neen nu speel ik niet het slachtoffer, ik ga rechtzetten wat ik in de loop der jaren laten vallen heb. Nu dringt wel tot me door wat die lsd trip betekende. Zo'n reactie vind ik dan ook ondermaats Klik om te vergroten... van sommige mensen moet je je gewoon niks aantrekken je klinkt als n zeer aardige gast maar ik zou idd een tijdje van de drugs afblijven"