Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo allemaal, Ik hb nu een aantal dagen veel drugs achter lkaar gebruik. Coke : 2 gr speed : 9 gr Dit allemaal binnen 4 dagen maar nu heb ik vandaag ( gister ookal een beetje ) last van kortadmigheid. Weet iemand hoe ik dit kan laten verdwijenen of weet iemand wat ik hier tegen kan doen. Alvast bedankt allemaal !"
"ja ik ga nu ff een tijd stoppen... Ik ben super verneukt nou majah m'n weekje is wel mooi geweest zo."
"ja ik was die paar dagen echt even ziek bezig. Ik heb nu afgelopen zaterdagavond een halve gram coke gehad. Ik heb me die avond veel bter gevoeld als de vorige 4 dagen na het snuiven van coke. Ik heb me lesje wel geleerd ! Hou het redelijk mensen !!"
"kben nu 2 dagen wakker . Wat niet men bedoeling was maja... Nu moek zo gaan werke met die wazige kop. 1ding weet ik wel. No speed @ sunday ! men recort was afgelope jaar met de carnaval 1 week ! met de TE grote afkick nadien. NEVER AGGAIN !"
"ah helaaas lees het nu pas. moet zo werke en ben paranoida da het nimee rnormaal is. Mjah .."
"Hallo allemaal, Ik heb gisteraaf 2gr speed gekocht ( ZEER GOED ) en hij brand HEEL ERG het is eigenlijk niet eens prettig om het te snuiven. Weet iemand hoe de speed minder gaat branden? Ik hoop snel op een reactie ! Niekosvd"
"ik heb gisteravond behoorlijk wat speed op. Begin nu ook lichtjes para te worden. Verbeeld me al dingen & denk steeds iets te horen. Maar overdag is het bij mij meestal niet zo erg maar zodra het donker is ben ik zo para als hell !"
"Hallo iedereen, Sinds een korte tijd ben ik weer in aanraking gekomen met speed. Maar nu is mijn vraag : Wat bouwt de stoffen van speed af? Mijn gezicht veranderd vrij snel na het gebruik van speed. Mijn wangen beginnen te vallen enz... Weet iemand misschien iets ( bv dmv eten van iets ofzo) om het te verbergen. Misschien klinkt dit allemaal een beetje vaag.. Maar me ouders denken nog steeds dat ik gestopt ben en dat wil ik graag zo houden wil niet weer 10 maanden terug naar Groningen. Alvast Bedankt allemaal.. !"
"haha dat is ook een mogelijkheid. Maar ik wil gwoon af en toe int weekend / vakantie kunnen gebruiken zonder dat me ouders het aan me zien."