Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zie alles objectief, zonder gevoel. Ik weet wie ik ben, maar ik voel het niet."
"2Cb heeft mij ziek gekregen, ik liep, wou een sigaret roken, en na de 1e hijs kwam alles eruit. Gelukkig vond ik het niet erg, het was alleen vreemd dat het gebeurde. Vervolgens het nog heel gezellig gehad met de wc (die echt een paleis leek) dus echt geen probleem verder."
"N-Eye-Zzz zei: CHIASME zei: Is dit goedje nou "gewoon" in bepaalde smartshops te vinden in de vorm van een N-eye-zzzz? of heb ik dit mis Klik om te vergroten... Ja nu dus nog wel, als er een verbod gaat komen natuurlijk niet meer. Let wel op er is pas een fabrieksfout van N-Eye-Zzz op de markt geweest, Een aantal van mijn vrienden hebben deze gehad, terweil ik samen met nog wat mensen de normale nam. Deze fabrieksfouten bevatten geen gelig poeder, maar gele kristallen (of grote korrels als je het zo wilt noemen). De mensen die de fabrieksfouten hadden gingen vele malen harder dan ons. Vage effecten, waaronder lichte hallucinaties, die erg duiden op MDMA waren dan ook bij allen te merken en uit de verhalen, naderhand, op te maken. Mensen die 150mg fabrieksfout hadden gingen al harder dan de mensen met 300mg normale, maar we hadden dus ook mensen in de groep die voor 300mg fabrieksfouten en 150mg normale gingen. Eén van de meiden moest na iedere slok drinken (ook kleine hoeveelheden) overgeven. Uiteindelijk is het ook voor hun een prachtige nacht geworden, maar ik wil toch even waarschuwen dat iedereen die voor N-Eye-Zzz uit de smartshop gaat, even goed kijkt of het normale is of toch de fabrieksfout en dat men daarbij in het achterhoofd houdt dat deze echt enorm veel sterker zijn. Klik om te vergroten... Oke, hier was ik dus bij, ik was het meisje die moest overgeven. Nu blijkt dus dat er waarschijnlijk 2-cb bij de pillen inzat. En helaas had ik er 2 genomen, wat een veel te grote dosis is voor een licht meisje zoals ik. Het ging echt veel te hard, ik begreep helemaal niet meer wat er gebeurde, moest ook uit het niet overgeven, zonder waarschuwing. Was gewoon even aan het roken (wat nergens naar smaakte, wat al raar was, aangezien roken juist heerlijk was, de andere keren dat ik alleen 4fmp heb gehad..), en heb erg lang op de wc gezeten, omdat die zo mooi was. De wc was echt een paleis voor mij, het glinsterde echt fantastisch. Ik ben heel benieuwd of andere mensen (met name vrouwen?) ook deze combi 2cb - 4fmp hebben gehad, en of hun ervaring net zo heftig, maar toch ook wel leuk was als de mijne."
"Kan het ook zijn dat dit harder is aangekomen doordat ik bloedarmoede heb? Misschien is dit wel een hele domme vraag, maar omdat de drugs in je bloed komt, en je als je bloedarmoede hebt minder bloed hebt, en dus sneller moet circuleren, zou het in principe harder kunnen aankomen toch? Enne masterpeppi, als wij dezelfde distributeur hebben.. volgens mij wist hij nergens van, pas nadat hij van gebruikers berichten heeft gehad? Vind ik ook wel een beetje vreemd, aangezien de kleur anders was? Ja, ik weet dat het nu eruit is, mooizo, want normaal gebruik ik 4fmp op hardstylefeesten, en daar kon ik deze nieuwe niet gebruiken denk ik zo :P"
"Ben zeker van plan te gaan! Hopen dat ik kaarten kan bemachtigen, want ik verwacht dat het vrij snel uitverkocht gaat worden. Op een of andere manier is Defqon toch wel het populairste feest vn Q-dance volgens mij"
"Hm, we moeten nog even afwachten tot we weten of het allemaal kan, want hoogstwaarschijnlijk begint de voorverkoop pas 25 april."
"Iemand hier ook wel eens de combinatie van 4fluor en 2cb gehad?"
"Jazeker ga ik! Kheb kaarten voor 45,00 =)"
"Heerlijk verhaal, klinkt als perfecte Set en Setting inderdaad. Nu klinkt het mij toch ook wel heel aanlokkelijk om het niet met mijn vaste drugsgroep, maar juist met mn vriend te doen.. Iets om over na te denken."
"Nicotine en nog heel licht aan het natrippen van vannacht neyez (te vergelijken met mdma?)"