Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, heb een vraagje ga op 2 september naar een rave. En heb al wel ervaring met xtc want heb al 2 keer gebruikt samen met iemand, maar ga dan op die rave voor eerst alleen gebruiken. Mijn vraag is wat is de beste tijd om te beginnen met nemen? Ga naar phoenix en die begint om 14 uur tot 02 uur en de planning is dat ik er al in begin ben tot eind tijd. Was sws niet van plan om meteen te beginnen en ik neem steeds een kwartje bij om het 1.5 uur. Heb maar 1 pil mee dus is zat voor 6 uur ongeveer. En tot welke tijd kan ik beste me laaste kwartje in nemen dus niet dat ik een uur voor eind tijd nieuwe neem en dan als thuis kom pas weer werkt enzo. Hoop dat jullie me goed kunnen informeren/ advies geven wat julie zouden doen😊"
"Hey iedereen, mijn vraag is gaan er nog meer mensen naar phoenix xxl in time out op 2 september?"