Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hii Ik heb wat advies nodig, en geen commentaar over dat het fout is, iknow... Ik heb net een bommetje van 2cmc gepakt. Alleen heb ik dit verkeerd gemeten. En heb hierdoor 1,7 gram gehad. Wat kan ik het beste doen nu, en waar moet op letten Iemand enige idee wat bijwerkingen kunnen zijn?"
"Ben vooral heel rustig voel eigelijk niks alleen wat warm, druk veel water maar veder niks gelukkig! Dankje voor het antwoord"
"AntiBenzo1312 zei: Hey drugsforum, Ik had een vraag ik ga door een periode met flink veel stress waardoor ik niet kan slapen en continu nadenk. Ik wil via recept een diazepam of lorazepam krijgen om overdag en snachts meer rust te krijgen. Heb de afgelopen dagen veel oxycodon gebruikt. Wat is jullie advies en voor welk medicijn moet ik gaan en hoe heb ik de beste kans op het recept te krijgen? ZOU IEMAND HIER GRAAG EEN GOED ADVIES WILLEN GEVEN? Klik om te vergroten... Ik heb zelf adhd en krijg snachts nooit mijn rust. Kom nooit tot slaap. Ik gebruik quetapine. Op een lage dosering kan dit als slaapmediactie gebruikt worden. Voordeel is dat niet verslavend is en niet steeds meer nodig hebt. Ik gebruik het al 9 jaar altijd zelfde dosering en werkt perfect!!! Dossring 25 mg voor ik ga slapen en binnen half uur wordt ik wat moe en kan ik snel slapen. Officeel wordt het gebruikt voor tegen psychose. Ik heb het gekregen via mijn psychiater, was hier onder behandeling voor medicatie voor adhd. Veel huisartsen zijn er niet bekend mee. Maar echt is heel fijn. Slaap rustig in en goed door! En belangrijkste is dat het niet verslavend is!!!!"
"AntiBenzo1312 zei: Ik zal het even vragen. Klik om te vergroten... Ben benieuwd, laat update achter 😊"
"Iemand ervaring met 2mmc en erna lijntje 3mmc pakken?"
"Goede avond mensen Ik wil graag iets nieuws gaan proberen, heb al ervaring met 3mmc en 2mmc. Nam ik vaak op gevoel in ( snuiven) Nu heb ik 4-MPD en 3-FMC poeder besteld. Iemand ervaring hier mee? Ik wil niet samen gebruiken maar wel benieuwd of iemand tips heeft voor je juiste hoeveelheid. Hoeveelheid bommetje en hoe lang er tussen tot volgende innamen Juiste hoeveelheid snuiven En natuurlijk zijn andere tips ook welkom!"
"Brakka Mang zei: Even een search doen op het forum, kwam deze tegen maar er is vast wel meer te vinden: https://drugsforum.nl/threads/4-mpd.75679/ Zoeken kan door op het zoek icoon rechtsboven te drukken. Klik om te vergroten... Thans! Heb ook helemaal uitgelezen maar misschien zijn er nog tips!?"
"Als ik google moet "wedding cake" erg goed zijn. Iemand ervaring of tips!"
"MR_CHIP zei: Ik vond 4mpd snuiven anders dan oraal in ieder geval Klik om te vergroten... Wat was er anders aan? En hoeveel had je gedaan"
"Helloo lezers Benieuwd naar ervaringen rondom 2mmc met bommetje en welke dossiring. Liefste snuif ik er nog bij maar iemand tips voor juiste dossering. Snuif vaak 100 mg per keer (kan best wat hebben) En merken jullie verschil of je snuift of een bommetje"