Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore - Symphony of Sins [BE]

Masters of Hardcore - Symphony of Sins [BE]

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
NeodarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen,

Over twee maanden is het zo ver, Masters of Hardcore - Symphony of Sins (MoH - SoS :P).
Weet lekker een nachtje flink stampen en springen op de heerlijke beat van hardcore.

Masters of Hardcore - Symphony of Sins

Ik ben van plan om te gaan en zou graag willen weten of er nog meer mensen gaan.

Ook vroeg ik me af of er iemand weet of er bij MoH streng word gecontroleerd op "snoepgoed".

Greetzzz:
Neo
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
helaas dit word m niet

1 de line-up is te standaard
2 masters in belgie is gewoon nep
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwah weet nog niet of ik naar MoH ga, miss wel.

Controle is nooit van tevoren te zeggen, de ene keer staan er bij feesten drugshonden de andere keer loop je zo door, en wat bijvoorbeeld vorige keer aan controle was hoeft deze keer niet te zijn he :wink:
N
NeodarLid
01-01-2024, 00:00
#4
UeWEclipse zei:
Mwah weet nog niet of ik naar MoH ga, miss wel.

Controle is nooit van tevoren te zeggen, de ene keer staan er bij feesten drugshonden de andere keer loop je zo door, en wat bijvoorbeeld vorige keer aan controle was hoeft deze keer niet te zijn he :wink:
Klik om te vergroten...

Zal wel niet zo erg zijn denk ik :tongueout:
gewoon een beetje normaal doen en met je vrienden praten dan komt dat wel goed. :wink:

Greetzzz:
Neo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."