Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Meestal doe ik 3 patronen in een ballon. Eerst uitademen en dan aan de ballon beginnen met in en uit ademen. Tussendoor misschien 1 of 2 keer uitademen buiten de ballon om maar dan wel weer inademen via de ballon. Ik heb dan wel altijd dat ik paar seconden buiten bewustzijn ben geraakt en in een soort van dromerige fase ben, moeilijk te beschrijven maar wel heel vet"
"Ik heb afgelopen zomer meegedaan aan een stilteretraite van 5 dagen met veel mediteren en als uitgangspunt in het nu leven, en voelde tijdens die retraite ook vergelijkbare dingen als met een paddotrip. Hierbij bedoel ik het diepe gevoel van geluk/euforie/liefde. Ik heb het boek "leven in het nu" (nog) niet gelezen maar ik denk dat je tijdens een paddotrip via een shortcut naar een hogerbewustzijnsniveau gaat. En dat bewustzijn kun je denk ik ook bereiken dmv te mediteren en/of bewust in het nu te leven."
"Is een combinatie van 1 a 2 puntjes keta + 2 a 3 patronen lachgas aan te raden? Ga je dan heel diep? en als je dan heel erg diep gaat door die lachgas kom je dan weer terug op het "normale" keta niveau als het lachgas is uitgewerkt?"
"Okee en is het lachgas ook een leuke toevoeging bij de keta?"
"Ik noem mezelf voor het gemak een vegetariër maar ik eet af en toe wel vlees, voornamenlijk als ik bij iemand anders ga eten (vind het onzin als er speciaal voor mij wat anders moet worden gemaakt). Ik doe het niet uit principieel oogpunt maar omdat ik het niet gezond vind de hoeveelheid die we gemiddeld eten. Dan kan je denken dan eet je wat minder, dat heb ik idd geprobeerd maar ik viel elke keer toch weer terug in mn oude patroon. Maar ik moet zeggen dat ik vlees totaal niet mis, ik mis geen essentiële voedingsstoffen en ik eet veel gevarieerder en lekkerder. En vlees is ook best wel duur en aangezien ik student ben en nog niet zolang op mezelf woon is dat een leuke bijkomstigheid"