Kappen met coke gebruik voor je helemaal door draait...
#2
Ik zit ook met PTSS, ik gebruik die zooi nu als zelf medicAtie, ik krijgt geen medicijnen hier voor van de huis arts, ook klinieken gecertificeerde willen/kunnen mij niet helpen vanwege ptss+zwaar verslavings gevoeligheid.. zelf nooit base gedaan, nu wel 6 maanden, en dan ook echt volop dag in dag uit wat gewoon belachelijk is en mij zwaar somber maakt, het ergste is dat ik vroeger bodybuilding deedt en gasten trainen in de sportschool, door omstandigheden persoonlijke dingen weetje wel ben ik in de knoop geraakt ook slaap tekort ruim 1 jaar... ben nog wel atletisch gebouwd ken wel veel aan, alleen me koppie zal een keer mee ophouden dat weet ik heel goed, ik wilt ook stoppen, maar ik krijgt geen hulp.. en zelfstandig zal het heel moeizaam gaan, het heeft te maken met de basis.. een veilige omgeving en een goede slaap plek... als dat al niet hebt dan is het al zwaar.. Thanks!
#3
Misschien willen de "profs" je geen medicijnen voorschrijven om de reden die je zelf al aangeeft: verslaving. En ze hebben gelijk he, je bent verslaafd geraakt aan je zelf medicatie. Zo fout zien zij het dus niet. Medicatie is niet voor alles een oplossing, vaak juist niet.
Werk aan je mentale problemen, praat er over, ga in intensieve therapie, werkt de ene niet, probeer je de ander. Ik vind het wel erg makkelijk om te roepen dat ze je niet WILLEN helpen.
Je moet zelf ook echt geholpen willen worden. En dat kan niet altijd op de manier die jij wil.
#4
Ik krijg het beeld dat jij geschetst hebt in jou posts. Jij verteld dat dus ik maak daar iets uit op, logisch. Als je dat niet wil moet je niet zoiets posten.
Sterkte iig.
#5
Hoe wis ik alles?
#6
... okidoki
#7
Wat je beschrijft is een typische stimulant geïnduceerde psychose.
Iedereen met psychose verschijnselen is hooggevoelig, waarschijnlijk doordat je lichaam oververmoeid is.
Psychose dat samen gaat met verslaving is meestal vrij schrijnend om toe te zien, dit omdat de psychose al je impulscontrole weg neemt en het misbruik van middelen op zijn beurt de psychose versterkt en in stand houdt.
Een base coke verslaving is eveneens waarschijnlijk nog wel de laatste verslaving die ik zou willen hebben, een heroïne verslaving is zogezegd waarschijnlijk meer rendabel. Je bent je er zelf waarschijnlijk ook al van bewust maar base coke als medicatie is de verslaving die praat.
Wat ik lees hier doet al mijn alarmbellen afgaan, ik maak me oprecht zorgen over je situatie, psychoses kunnen tot permanente schade aan je hersens leiden.
De eerste stap die echt noodzakelijk is is dat je kapt met het gebruiken van coke, als dat niet lukt zul je geen rust vinden en sta je kansloos. Je geeft aan dat je de controle kwijt bent over je gebruik, dat gaat enkel wilskracht niet voor je oplossen.
Als jij niet in staat bent om op eigen kracht te stoppen moet je er alles aan doen dat je hulp krijgt bij het stoppen hiermee. Het is niet makkelijk maar je zult zelf moeten aangeven bij vrienden, familie, huisarts, politie, wie dan ook dat je hulp nodig hebt.
Sommige mensen lukt het om te stoppen wanneer ze geen drugs in huis binnen handbereik hebben liggen. Om je kansen te vergroten kun je bijvoorbeeld iemand anders je geld laten beheren of de contactgegevens van je dealer verwijderen. Mocht je jezelf echt niet kunnen tegen houden van compulsief blijven kopen van drugs is naar mijn weten opname al noodzakelijk om de cyclus te doorbreken.
Zoals je zelf al aangeeft zou een veilige omgeving waar je rust kunt vinden je kansen aanzienlijk vergroten.
Ik wil niet al te dramatisch klinken maar mocht het niet doordringen is de kans groot dat je door draait, en des te verder je mentaal verzwakt des te kleiner de kans wordt dat je deze negatieve spiraal van psychose en verslaving doorbreekt.
Ik hoop dat je dezelfde wilskracht en vastberadenheid die je eerder hebt gebruikt voor je training kunt kanaliseren voor je herstel. Veel sterkte.
Hoi, oké kan idd deze gevoelens geven.
Een lage dosis valium kan daar goed bij helpen.
Wil je meer weten over diazepam valium contact me maar want ik had!!! Het zelfde
Gr
Niels
#9
Ptss+ verslavings gevoelig niet willen helpen
Hmmm
#10
Na t eerste hijs van de base begin ik heel me woonkamer na te chekken, alle gaten dan heb ik een beeld voor me dat er een f*cking grote zwarte spin ergens verstopt is en ieder moment aanvalt, en het leuke van deze gedachte is dat Waneer ik dus onder de bank heb gekeken en dan bijvoorbeeld de keuken, dan denk ik weer dat die nu er wel zit of snel ergens anders verstopt dus ik blijf zo 12 uur aan de gang gaan, heel bizar en naar dit! Want voor mijn gevoel ben ik er echt zeker van dat het er is want ik hoor ook hele lichte geluiden wat anderen heel moeilijk en gefocust kunnen horen, heeft het te maken omdat ik HSP'er ben? Het is echte waanzin ken ook niet genieten van iets Waneer ik gebruik, van snuiven had ik daar nooit last van, wel dat ik schaduwen zag, of dat ik in de kasten gaat chekken en toilet en onder de bed, ook bij gasten waar ik wel eens kom vertrouw ik het voor geen meter, ik loop heel de tijd door de kamer te zoeken naar iets maar wat??? iig. De boodschap is duidelijk, stoppen met het gebruiken van... ook probeer ik afleiding te zoeken maar dat is zo moeizaam ik doe ook alles wat geluid maakt uit.. ik ken er niet tegen Waneer iemand luidruchtig praat ik stuur m dan weg of snoer ze mond zowieso biedt ik me excuses , wat ik ook doe is gokken erbij niet altijd maar wel regelmaat, maar ik gok dan heel anders het boeit mij op dat moment niet eens hoeveel ik gok soms heel me salaris en daarna nog spaar geld het voelt alsof ik aan t ontsnappen ben heel apart... maar goed het komt goed... Mvg
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.